2x najmniejsza szkoła z tego co dobrze się orientuję.
W takim razie trzeba by to troche przyciac. Moze do 1,25x?
A teraz czas na kolejna rzecz do dyskusji: Questy =)
Zadania zostają w starej formie, jednak z paroma zmianami:
- Minimalna nagroda w expie - max. ok 1/3 obecnego poziomu
- Nieliczne nagrody przedmiotowe, głownie klimatyczne. Podstawowe wynagrodzenie płatne w zlocie i kredytach (waluta sklepu specjalnego)
- Większość zadań jest ze sobą powiązana i służy ukazaniu całej fabuły. Jeśli niemożliwe będzie stworzenie łańcuszka questowego w kodzie, ukrywającego następne ogniwa do czasu wykonania poprzednich, to zadania na wyższe poziomy będą odsłaniane stopniowo, poprzez dodawanie ich kilka razy w trakcie ery
- Większy rozrzut poziomowy qestow i mniejsza ich liczba: ok 30 (to wynika tez ze skrócenia ery)
- Uproszczenie podroży - wędrówka miedzy stolicami zawsze będzie zabierać 1 dzień i 0 punktów podroży. Wyjaśnienie klimatyczne znajdzie sie w grze
- Wszystkie questy zostaną zmienione, czy to ze względu na zburzenie starego porządku świata, czy zwykłą zmianę lokalizacji. Nawet jeśli pojawia się znani z Wojowników BNi, to będą mieli zupełnie inne zadania dla postaci graczy
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Ale sekundę, znaczy to tak na poważnie planujecie? I że kto musiałby to wszystko robić?
Planujemy na powaznie =)
Zmiana contentu (ekwipunek, questy, mobki), z tego co sie orientuje, nie wymaga w wiekszosci pracy programisty i tym zajelibysmy sie ja i Lathi +pare chetnych osob.
A reszte zmian chcemy ograniczyc do minimum.
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Załóżmy, że jestem w stanie wyłożyć sumę, na kupno obka.
Więc pytanie, czy będę płacił w ciemno, czy też będzie jakaś era zapoznawcza itp, bo jak Ci Irmisie na gg mówiłem, nie każdy zapłaci tylko dlatego, że coś ładnie zostało opisane
Tak, wiem, będzie konto testowe. Jednak, czy nie będzie przypadkiem tak, ze najpierw będzie np 100 ludzi na trialu, a po 10 dniach nagre liczba graczy drastycznie spadnie, bo nie będzie chcialo sie płacić?
Oraz: jak to sie będzie miało do tego, ze ekwipunek i wzory zostaną zmienione.Masz zamiar zmienic tylko nazwy przedmiotów, czy też wprowadzić jakies własne?
Pojemność tur na koncie - tez chcesz, aby to blo 120 aka masz 24h aby się sklikac inaczej zonk?
Szkoły - obecnie nie posiadają ambasad, alchemika i warsztatów. Zostanie to zmienione?
Klasy i profity: będą jakieś przetasowania, czy tylko zostaną zmienione nazwy?
I kończąc, jak zamierzasz zniwelować tzw syndrom początkowy, wg którego, nawet 1 przegrana walka decyduje o różnicy niemal 10-20 poziomów po 30 dniach? Aka, jak ograniczyć koksiartwo, wedle którego doświadczeni już na starcie wypracowują sobie dosyć sporą przewagę?
Kto ma zarządzac tymi zamtuzami? będa to wybrani gracze przez team czy glosowanie?
Postrachy i grupki - one tez będa dawaly ten sam exp, który mniej więcej również powoduje powstawanie różnic? :p
zdaje się, że jest zbyt wiele kwestii wątpliwych i strasznie dużo roboty - nie sądzę by to jakoś specjalnie wypaliło: raz, że trochę jednak roboty z tym (patrz też post Azareusa), dwa, że powinno być chyba mniej chętnych niż na retro, w ogóle 50 osób to byłoby sporo (aktualnie)
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Więc pytanie, czy będę płacił w ciemno, czy też będzie jakaś era zapoznawcza itp, bo jak Ci Irmisie na gg mówiłem, nie każdy zapłaci tylko dlatego, że coś ładnie zostało opisane
Chcemy zrobic preere, ktora jednoczesnie bylaby klimatycznym wstepem do gry. Ok 2 tygodnie by zobaczyc, jak to wszystko wyglada i dziala.
Cytat:
Tak, wiem, będzie konto testowe. Jednak, czy nie będzie przypadkiem tak, ze najpierw będzie np 100 ludzi na trialu, a po 10 dniach nagre liczba graczy drastycznie spadnie, bo nie będzie chcialo sie płacić?
Nie mam pojecia. Po to jest tez dyskusja na forum, by zorientowac sie, czy jest dla kogo taki serwer robic. Ale jesli bedzie zainteresowanie ze strony graczy, to biorac pod uwage niska cene podstawowego abonamentu (zwykle konto 10zl) plus fakt, ze obek moglby "podarowac" jednej osobie zwykle konto i czesc kont gosci/klientow wygranych w konkursach, to nie przewiduje az takiego spadku populacji.
Cytat:
Oraz: jak to sie będzie miało do tego, ze ekwipunek i wzory zostaną zmienione.Masz zamiar zmienic tylko nazwy przedmiotów, czy też wprowadzić jakies własne?
Wzory jako takie sie nie zmienia - bazujemy na balansie opracowanym tutaj. Nie chce tam eksperymentowac bawiac sie mechanika, w jakimkolwiek powazniejszym zakresie. Chyba, ze zostaloby to nalezycie przetestowane, ale za wczesnie, by o czyms takim myslec
Na pewno zostana zmienione nazwy i caly sklep kompleksowy - u nas bedzie on czynny przez cala ere, poczynajac od 18 poziomu =)
Inne, wieksze zmiany zaleza w duzej mierze od naszego czasu i zasobow ludzkich
Cytat:
Pojemność tur na koncie - tez chcesz, aby to blo 120 aka masz 24h aby się sklikac inaczej zonk?
Myslimy by dac 180 dla zwyklego konta.
Cytat:
Szkoły - obecnie nie posiadają ambasad, alchemika i warsztatów. Zostanie to zmienione?
Z tego co widze, mistrzujac teraz bordo, to jest to jedynie ograniczenie umowne - mistrz ma zakaz budowania czegos takiego. Za to w momencie, gdy nie bedzie gildii, mistrzowie beda mogli dowolnie niemal rozbudowywac swoje zamtuzy.
Cytat:
Klasy i profity: będą jakieś przetasowania, czy tylko zostaną zmienione nazwy?
Jak juz pisalem wyzej, raczej bez zmian. Choc pewnie cos zostanie dodane zamiast wyznan i cechu weteranow - w koncu era bedzie krotsza.
Cytat:
I kończąc, jak zamierzasz zniwelować tzw syndrom początkowy, wg którego, nawet 1 przegrana walka decyduje o różnicy niemal 10-20 poziomów po 30 dniach? Aka, jak ograniczyć koksiartwo, wedle którego doświadczeni już na starcie wypracowują sobie dosyć sporą przewagę?
(...)
Postrachy i grupki - one tez będa dawaly ten sam exp, który mniej więcej również powoduje powstawanie różnic? :p
Na pewno pojawia sie dokladne poradniki na poczatek i ogolnikowe na pozniejsze klikanie, ale nie wiem, czy wprowadzimy jakies zmiany w samej grze.
W sumie, to nie mam pomyslu, jak to rozwiazac w sposob latwy do implementacji i w miare sprawiedliwy dla osob poswiecajacych wiecej czasu na gre ("czy sie walczy, czy sie lezy, tysiac expa sie nalezy" ).
Cytat:
Kto ma zarządzac tymi zamtuzami? będa to wybrani gracze przez team czy glosowanie?
Na razie rozwazamy 2 opcje:
1. konkurs klimatyczny na Matrone
2. Team wskazalby jedna osobe, sposrod wybranych przez glosowanie w szkole.
Tsumoso napisał/a:
zdaje się, że jest zbyt wiele kwestii wątpliwych i strasznie dużo roboty - nie sądzę by to jakoś specjalnie wypaliło: raz, że trochę jednak roboty z tym (patrz też post Azareusa), dwa, że powinno być chyba mniej chętnych niż na retro, w ogóle 50 osób to byłoby sporo (aktualnie)
Innymi slowy - chcialbys grac w cos takiego, czy raczej nie?
Roboty z tym nie jest "troche", ale bardzo duzo. Dlatego chcemy wiedziec, czy jest dla kogo to robic
Nie podpieralbym sie retro, bo to jest serwer dla wycinka populacji Wojownikow. Jednym z powodow, dla ktorych wybralismy taka tematyke (18+) bylo wciagniecie osob spoza wojow.
Istnieniem watpliwosci nie ma co sie przejmowac. Mnie cieszy, ze sie pojawily, bo mozna sporo kwestii wyjasnic i podac do ogolnej dyskusji. W zasadzie jedyne naprawde trudne do rozwiazania sa te, ktore dotycza tez podstawowej wersji gry.
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Innymi slowy - chcialbys grac w cos takiego, czy raczej nie?
Szczerze mówiąc raczej nie. Interesuje mnie przede wszystkim poprawianie technicznej strony wojowników, nowa era, nowe sprzęty i możliwości, lepszy balans, poprawiona mechanika czy zmiany wymuszające rozgryzanie gry na nowo etc.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Szczerze mówiąc raczej nie. Interesuje mnie przede wszystkim poprawianie technicznej strony wojowników, nowa era, nowe sprzęty i możliwości, lepszy balans, poprawiona mechanika czy zmiany wymuszające rozgryzanie gry na nowo etc.
Rozumiem, ale Burdele maja byc typowym serwerem rozrywkowym. Dla mnie idealem byloby aby porawianie mechaniki bylo w trakcie takiej gry ograniczone do minimum, a balans zapewnial przynajmniej standardowe minimum: kazda klasa ma kogos do bicia i zadna nie jest niezwyciezona. Cos jak papier-nozyce-kamien
Poza tym nie wyobrazam sobie, jakby gracze mieli placic za mozliwosc wyszukiwania bledow i poprawiania gry
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Wez udzial w trwajacym cala ere, wieloetapowym evencie. Czy komus uda sie odzyskac znane dzielo "Walenie" Konia? Niewatpliwie Zamtuz, ktory moglby sie poszczycic posiadaniem tego malowidla, stalby sie slawny i wychwalany ponad konkurencje. Czy to jednak wszystko, co "Walenie" Samotnika z Tyr maja do zaoferowania?
Kto odkryje tajemnice wiazaca sie z owianym legeda obrazem?
Moze to Ty poznasz Sekret Walenia Konia?
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum