Good point, Tsu. IMO taki profit miałby tylko za zadanie wyzerować regenerację życia, a nie zadawać obrażenia, czyli ograniczmy się do x% szans na wyłączenie regeneracji przeciwnika.
I to mógłby być właśnie nowy Kult Rexel (znowu wracam do mojej niechęci wobec przeciw-profitów ).
Tak, ale przeciwko innym postaciom nie dzialalby wcale
Opisalem to jako jedno z opcjonalnych dzialan i dalej uwazam, ze nie nalezy go od razu odrzucac - jest mocne, ale tylko w pewnych sytuacjach PvP - przeciwko innym przeciwnikom jest calkowiecie bezuzyteczne.
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Nie podobają się mi się pomysły na aż tak mocną specjalizacje (że profit daje potęge z X'ami ale jest bezużyteczny z nie-X'ami) - moim zdaniem profity:
- powinny być względnie słabe
- powinno ich być więcej
- jeśli są profitami do 'specjalizacji' powinny dawać ZAWSZE coś (a nie być bezużyteczne w wielu sytuacjach), powinny jednak słabiej oddziaływać na jednych, mocniej na tych na których się specjalizujemy --- przykład dobrego profitu: korodujący cios, gdy skończy się pancerz niszczy życie w ilośc 1/2 pancka, ten profit jest nieco silniejszy na jednych a słabszy na drugich ale zawsze coś daje ; przykład złego profitu: profit Irmisa, Aura Przeszywania, Silna Wola
opcjonalnie: profity mogłyby mieć złożone działanie - przez co też można osiągnąć to, że nie są nigdy zupełnie bezużyteczne (np. Silna Wola robi to co teraz oraz zmniejsza otrzymywany dmg ze wszystkich źródeł o tyle samo % ; np. Aura Przeszywania poza tym przebijaniem pancerza daje taki sam % na krytyczny cios {podwójny dmg} etc)
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Nie zgadzam się z tym, że powinna być większa liczba profitów, a to dlatego, że nie lubię polegania na % w trakcie walki i zwiększania ich losowości. Klasowe profity są fajne, bo w przeważającej większości mają po 30% na wejście, więc generalnie są średnio "losowe" (bo tak czy tak wchodzą często).
(...)moim zdaniem profity:
- powinny być względnie słabe
- powinno ich być więcej
- jeśli są profitami do 'specjalizacji' powinny dawać ZAWSZE coś
To juz sa Twoje zalozenia
IMO duza roznorodnosc, zaklada tez czesciowa specjalizacje profitow. A im jest ich wiecej, tym wieksza szansa, ze w niektorych walkach nie beda nic dawac. Chyba, ze idziemy w kopiowanie schematow typu "wylecz mi x zycia, zadaj przeciwnikowi y obrazen, i powieksz mi ceche/atrybut o z", na dziesiatki roznych sposobow
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum