@koniak: do pomysłu z oblężeniem, po 12h bezczynności agresora, obrońca co 12 minut zaczyna zdobywać punkty, czym dlużej nie ma kolejnego napadu tym więcej punktów na "turę" się dostaje. Pomysł jak wyeliminować wygraną wojnę na sztywny czas 3 dni czy iluś tam.
Oczywiście ilość zdobywanych punktów może być zależna od miliona rzeczy
Irmis, Gdzieś tam pisałem że napady byłyby niezależnie od okresów ochronnych i miałyby własny cooldown.
Czyli kto pierwszy pojedzie wyniszczona przez zwykla wojne gildie, czy moze paru, jeden po drugim, gdy cooldown jest tylko na atak?
Irmis napisał/a:
To po kiego komus wojna, w ktorej nie moze nic wygrac?
Poza tym naprawde jest duzo wiecej nielogicznych i nierealnych rzeczy, by przyczepiac sie tylko do zyskiwania zlota przez obronce w razie wygranej walki
Jak pisałem to byłoby oblężenie jednej gildii przez drugą, czyli mając nadzieję na lepszy zysk, wybieramy trudniejszy tryb wojny gdzie my możemy zdobyć, ale przeciwnik nie zyskuje w razie naszej przegranej. Ewentualnie można za przegrane ataki, podobnie jak w napadzie, przetrząsać kieszenie padniętemu atakującemu.... [/quote]Bez sensu. W takim razie trzeba by przerobic system, aby walka w obronie byla o wiele prostsza, niz w ataku.
Chyba, ze to "niedawanie nieaktywnosci obroncy", to wlasnie brak przymusu do szturmow zza murow i mozliwosc klikniecia "zakoncz wojne", gdy napastnik nic nie robi 3 dni?
Ale i tak nie wiem po co dodawac cos takiego - atakujacy w zadnym przypadku nie traci, a moze zyskac, za to obronica, albo traci, albo nic nie zyskuje. Gdzie tu sens?
Poza tym jak widzisz w tych systemach ew ochrone mniejszych gildii itp?
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Ostatnio zmieniony przez Irmis 2011-01-19, 00:40, w całości zmieniany 1 raz
Caus, Dobry pomysł, ale ja bym go zmienił trochę, na zależny nie od aktywności, ale od zdobycia punktów. Jeśli któraś że stron konfliktu przez XX godzin nie zdobędzie żadnego punktu, to zaczyna je tracić w skali X punktów na godzinę i najlepiej dac to zalezne od śeredniego poziomu walczących...
Fayl, Wojna niestety powinna pozostać w gestii klikania graczy, a nie mistrzowie sobie ustawiają co tam chcą... Atak 10 osób na 1 czy coś w tym stylu, już wolę 25 na 25 i random target
Ale bardzo praktycznym rozwiązanie było by np "wystawienie sie" do dyspozycji mistrza na np 12h .... po kliknięciu takie przycisku mistrz moze o dowolonej porze sam wysłąć atak ...(np 10 osób o tej samej godzince którzy zgosili gotowość)
ewentualnie
Mistrz klika jakiś przycisk "wymarsz" powiedzmy poniedziałek godz 20:00 gracze klika dołącz i wszyscy jak jeden mąż i żona wtedy ruszają
Ja jestem przeci takiemu czemuś. Gra powinna dalej polegać na indywidualnym klikaniu. Dawanie mistrzowi takiego narzędzie spowoduje że wojny będą właściwie wyglądać tak że to mistrzowie o wszystkim rozstrzygają, a ludzie to po prostu mięso armatnie, którym mistrzowie dysponują...
Ktoś tu pisał o założeniu żeby można było raz dziennie zaglądać na woje ... a tylko rozwiąanie tego:)
ewentualnie zrobić automatycznie wojny tj po 24 h od wypowiedzenia jeśli w ataku nie ma 30 lub 40% członków każdej z gildi to losowo system wybiera i wysyła
...
a walki odbywają sie automatycznie w momencie dojścia a nie klikanie jakiegoś tam staw czoła
Ale bardzo praktycznym rozwiązanie było by np "wystawienie sie" do dyspozycji mistrza na np 12h .... po kliknięciu takie przycisku mistrz moze o dowolonej porze sam wysłąć atak ...(np 10 osób o tej samej godzince którzy zgosili gotowość)
ewentualnie
Mistrz klika jakiś przycisk "wymarsz" powiedzmy poniedziałek godz 20:00 gracze klika dołącz i wszyscy jak jeden mąż i żona wtedy ruszają
Fajne, miłe i praktycznie. A ile na rachunku telefonicznym się oszczędza.
Jedyny mankament to, że stracą przy takim manewrze gildie "Nołlajfów" ale kogo to obchodzi
Ps. Świtek to i tak nie przejdzie.
Ps.2 A jeśli przejdzie to przydała by się ranga generała. Nie w każdej gildii mistrz babra się wojnami.
... wiecie co ... a może zwyczajnie uruchomić przycisk "szturm grupowy" czy jakoś tak się nazywający, który w wojach istnieje, ale nie działa. poco kombinować jeśli jest rozwiązanie "w trakcie realizacji" ale jeszcze nie zaimplementowane?
_________________
Haart Mroczny Berserker
Grow in Power Denarius Czarny Mroczny Najemnik
@mindmaster: bo na moje nawet jak grupowy szturm bedzie dzialac, to i tak cala reszta jest srednia w wojnach.
Wojny zostaly dodane, bo wszyscy byli na nie napaleni i z tego co pamietam to tymczasowo w takiej postaci. Jak widac juz troche ta tymczasowa postac jest, bo troche ja ulepszono, ale nie zmieniono i o tym w tej chwili dyskutujemy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum