Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Aura Przeszywania
Autor Wiadomość
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-01-13, 17:25    [Cytuj]

Grudo, gdyby pewnym postaciom nie zostawał pancerz po walce, w której jest wykorzystywana aura przeszywania, to profit nie miałby najmniejszego sensu.

KoniAK, przestań już odgrywać jak z zepsutej płyty ciągle te same smuty o itemkach questowych ;P Gdy zrobisz choć połowę tego co my zrobiliśmy z Faylem na tę aktualizację, to będziesz sobie mógł do woli podkreślać na każdym kroku jakie to nie są złe te przedmioty, które dałem jako nagrody ;P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Tsumoso
GWN Technocrat


Tsumoso
Krasnolud
Posty: 512
Piwa: 86/82
Skąd: GWN

Zloto
Wysłany: 2011-01-13, 17:57    [Cytuj]

opinie już lecą bardzo negatywne na naszym forum

Anonimowy GWNczyk 1 napisał/a:
Nosz ***** jesli oni tak samo planuja zrobic sprzet w nowej erze to ja dziekuje za takie granie ;P
W teamie naprawde brakuje kogokolwiek kto potrafi liczyc...


Anonimowy GWNczyk 2 napisał/a:
***** jakie liczenie w ogóle. Wiecie jak powstają te profity? Są dwa worki z piłeczkami, z których każda oznacza jakiś element gry. Jest jeszcze trzeci worek, w którym piłeczki oznaczają ileś %, na jednej jest 5%, na innej 2%, na jeszcze innej 10% a na jednej, ****, jest 50%, a co.

No i jak robimy profit? No losujemy piłeczkę z pierwszej worka, losujemy piłeczkę z trzeciego worka, losujemy piłeczkę z drugiego worka i losujemy piłeczkę jeszcze raz z trzeciego worka. Wszystko ustawiamy w rządku i profit ***** gotowy, element z pierwszego worka pomnożony o % wpływa w innym % na element z drugiego worka.

Jeszcze trzeba tylko wymyślić opis profitu, który nie będzie odpowiadał stanowi faktycznemu i voila!


Mówcie co chcecie ale jeśli to będzie na 7 lvl 35% a na 8 lvlu 40% (jeśli jest tak silny będzie się opłacało tu nawet dać Kulę Życzeń) można jechać z tym profitem praktycznie wszystkich oprócz Głoda i palków z regenkami - TEN PROFIT BęDZIE SILNIEJSZY NIŻ RESZTA Z WETERANA TAKŻE VS SZERMY, BERSY, NAJMICI, ETC

przychodzi sobie szerm/bers/najmita z powiedzmy 2k hp 2k panc i 55% ochrony i nagle ma 20% czy 15%... no to zużyje 500 lub 352 pancka z 2klocków... to jest 25% lub 17,6% pancka wykorzystanego... po co się ***** *** w ogóle obierać? I nagle z 100% życiopancka robi się 62,5% czy 58,8%... MOŻNA KOGOŚ PRAWIE DWA RAZY SZYBCIEJ UBIć!

A rycerza? No kurde... Rycerz przychodzi i ma aktualnie* 81% ochrony i jakieś 2k życia 5k pancka --- i nagle zrobiłoby mu się 46% albo 41% ... No to wykorzysta aż 1703 pancerza lub 1389 pancerza... to jest odpowiednio 34% pancka 27% pancka --- to teraz 100% życiopancka robi się: 52,9% lub 48% ... dwa razy szybciej ubić? (*na wyższym lvlu niewiele się zmieni)

Żaden wampir czy ciernie nie dadzą takiej potęgi przeciwko praktycznie wszystkim klasom (oprocz Głoda i regenkowych palków - więc jeśli jakaś klasa ich leje to mu to wisi i bierze ten uberprofit). Wampir czy Ciernie na wyższym lvlu to różnice 0,5-1,5k punkcików zależnie od przeciwników i szczęścia, to nie różnice rzędu: 2 razy łatwiej kogoś pokonać.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor"
Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Gildia Wielkich Niezależnych
     
Tsumoso
GWN Technocrat


Tsumoso
Krasnolud
Posty: 512
Piwa: 86/82
Skąd: GWN

Zloto
Wysłany: 2011-01-13, 18:03    [Cytuj]

P.S. Pancernego rycerza na 300 lvlu będzie można zabić 2-3 ciosami z aurą przeszywania. Walka z bersem będzie trwała 2-3 tury.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor"
Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Gildia Wielkich Niezależnych
     
Grudo


Grudo
Posty: 143
Piwa: 8/19
Skąd: Gdańsk

Zloto
Wysłany: 2011-01-13, 18:07    [Cytuj]

Phil, wiem
ale jesli po walce zostawaloby ok 80% pancka (aura przeszywania + jakies podpalki i rexele) to juz chyba jednak nie jest ok ;)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-01-13, 18:12    [Cytuj]

Nikt jeszcze nie wziął tego profitu, można go jeszcze zmienić.

Co do planów na kolejną erę - to wszystkie profity wchodzące pod pancerz zostaną zmienione (może za wyjątkiem korodującego ciosu).

EDIT: tymczasowo profit aura przeszywania został usunięty z cechu weteranów. Zostanie przywrócony w najbliższym czasie.
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Ciran
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2011-01-13, 18:22    [Cytuj]

Tsumoso napisał/a:
P.S. Pancernego rycerza na 300 lvlu będzie można zabić 2-3 ciosami z aurą przeszywania. Walka z bersem będzie trwała 2-3 tury.


Sprawdźmy

Ryc 300 lvl zakładam ze ma 3k hp (taa, questowe) i 7k pancka 85% krycia
Dmg tak około 1k i 55% szans na trafienie bersa

Bers 3k zycia i 2,5k pancka 50% krycia
Dmg tez koło 1k przy szansie 95% na trafienie ryca

No ok, wszedł profit, krycie spadło do 60% (jak ktos dowali kulką to 55% pewnie)

Wiec kazdy hit bersa to 450 w hp i 550 w pancek
U ryca jezeli też weźmie przeszywanie, to walnie za 250 w pancek i 750 w hp
Bez aury - 500 w hp 500 w pancerz

Aby ryc z profitem ubił bersa przy 55% szansy na trafienie, Potrzebuje 4 uderzeń, a w ciągu 10tur powinien trafić wg. rachunku 5-6 razy.
Bez profitu - 6 razy, czyli musiałby mieć randoma (szansa 60%) aby 6x trafić w ciagu 10 tur. jednakże z profitem strzał nr 4 to koniec, a bez strzał nr 6 dopiero kończy walke.

Co na to bers?
Z profitem i tak trafia 9-10 tur na 10 tur. Aby ubić ryca potrzebuje 6,6 hita czyli 6-7 tur

Co z tego wychodzi?Bardzo prosto jesli ktos nie rozumie rycek jako antyklasa berka staje się zbyt randomowy, aby z nim skutecznie walczyć

Taa, spisałem sobie swoją myśl. pewnie albo na pewno ejst jakiś błąd, aczkolwiek, daruję sobie grę i tym razem poczekam 1-2 ery, to moze profitowo-questowe niespodzianki znikną :P

EDIT:
Philu, jak zdanie w Twoim poście powyżej, ma się do tego, że w trakcie ery rzekomo niczego nie zmieniamy oprócz poprawy bugów? A w sumie, no dobra, co mnie to teraz powinno obchodzić.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-01-13, 18:30    [Cytuj]

Nikt jeszcze nie kupił tego profitu, więc nikt nie będzie poszkodowany na zasadzie wybrałem coś a potem zostało to zmienione. W regulaminie zastrzegliśmy sobie, że w pewnych przypadkach możemy dokonywać zmian w trybie natychmiastowym. Tak było z handlem kulami, tak jest teraz.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2011-01-13, 18:34    [Cytuj]

Więc jaki był problem, aby zmienić, wybacz za wyrażenie, ABSURDALNIE KRETYńSKIE WARTOŚCI w przedmiotach questowych? Bo dopiero niedawno ludzie zaczęli zdobywać te pierścionki co po dobraniu drugiego, dają w sumie 500 dodatkowego hp + koszula i amulet czyli... nie ważne ile, ważne że takie wartości hp z trudem uzyskują postacie nieużywkowe na 350 poziomie X_X Nie wspominając juz o bonusowym pancerzu.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2011-01-13, 18:40    [Cytuj]

Azorek, zapominasz o tym że są jeszcze przedmioty o których nie mamy pojęcia bo jeszcze nikt ich nie posiada, a nie wiadomo co tam się kryje...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-01-13, 18:53    [Cytuj]

Azareus, te wartości biorą pod uwagę ogromne wartości dmg jakie się zaczną niebawem pojawiać u postaci. Takie 500 hp to już niedługo będzie kwestią jednego ciosu postaci siłowej. Gdyby te przedmioty były słabsze to nikt by ich nie używał, tylko by zaraz po ukończeniu questu szły na sprzedaż ;P

Przyznaję, część nagród questowych okazało się niezbyt dobrym posunięciem. Rzadko kiedy udaje się przekuć jakiś zamysł w coś od razu idealnie działającego. Na to potrzeba czasu.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Tsumoso
GWN Technocrat


Tsumoso
Krasnolud
Posty: 512
Piwa: 86/82
Skąd: GWN

Zloto
Wysłany: 2011-01-13, 19:13    [Cytuj]

Azareus, taki typowy bersek np. Haart będzie miał na 300 lvlu dmg rzędu 1,4-1,5k+ (Furia Rexel z kompleksu się kłania)

I nie każdy rycek dociągnie do 3k hp, myślę, że wielu zostanie przy wartościach 2-2,5k.

Na to wchodzi profit zwiększający dmg u bersa. I spokojnie, nawet bez krytyków z anatomii dałoby się w 3 tury ściągnąć rycka takim Haartem na 300 lvlu z Furią Rexel i Aurą Przeszywania ;P

Phil, wartości dmg siłowców dobiją już niebawem do wartości 1,4-1,5k (za pomocą broni z kompleksu) więc z ładnym szczęściem i np. krytykiem z anatomii można będzie komuś zasadzić za 2,5 czy 3k w pierwszej turze ;)
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor"
Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Gildia Wielkich Niezależnych
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2011-01-13, 19:22    [Cytuj]



Najwyższy dotąd dmg uzyskany przez gracza. To Desmond z ulepszaną furią Rexel :p

Z hp może przesadziłem, jednak nie wiadomo, co niesie przyszłość :P Pewnie Haart wyciągnie spokojnie podobny dmg ze względu na spory rasowy bonus do siły :P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Stolarz


Vercingetorix
Lacert
Szermierz
Vercingetorix
Wiek: 32
Posty: 105
Piwa: 4/35
Skąd: Świebodzice

Zloto
Wysłany: 2011-01-13, 20:37    [Cytuj]

3982dmg to rekord? Toż ja palkiem w zeszłej erze retro dziabłem za prawie 3,5k (des ma chyba screana) ;P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  GWN
     
Tsumoso
GWN Technocrat


Tsumoso
Krasnolud
Posty: 512
Piwa: 86/82
Skąd: GWN

Zloto
Wysłany: 2011-01-13, 21:59    [Cytuj]

Takim jednym ciosem za 4 kamulce prawie sam by się mógł zabić.
I to jest ta hiperinflacja życiopancka. Przez nią zwykle przed 200 lvlem odechciewa mi się grać ;P Kijowe EQ, małe bonusy do życia i pancerza, wzglednie za duże do dmg. I potem sa walki 2-5 turowe only, weź tu wymęczaj coś strażnikiem albo graj mnichem.

########

wracając do tematu:

Cytat:
Profit powrócił już do cechu weteranów. Obecnie jego działanie wygląda następująco:
1 poziom
14% szans na wystąpienie, efekt zmniejsza ochronę przeciwnika o 3% na czas 3 rund.
Każdy kolejny poziom profitu zwiększa jego siłę o:
+1% szansy na wystąpienie
+1% do efektu działania (czyli zmniejsza ochronę przeciwnika o dodatkowy procent)
Czas trwania od drugiego poziomu do ósmego: 3,4,4,5,5,5,6.

Przepraszamy za zamieszanie i awaryjną zmianę.

Zespół S:W


na 7 lvlu:
5 rund, 20% szans na wystąpienie, 9% ochrona zmniejszona

na 8 lvlu (tzn +1 Kula Życzeń):
6 rund, 21% szans na wystąpienie, 10% ochrona zmniejszona

da to z naszych wyliczeń (Phila i moich):
- zmniejszenie życiopancka dla klas pancernych jak jednocześnie i tych nieżywkowych (jak szerm, bers i najmita) z 100% do około 80%
- żywkowym chyba nie zaszkodzi nic, no ale co ja poradzę, taki był chyba zamysł profitu (to osobna sprawa, że pancerni sa w erze mocniej gnębieni ;p )
- profit można przyrównać do cierni czy wampiryzmu: te profity dają na 300 lvlu jakieś 300-3000 pkt dmg/hp zależnie od walki i przeciwnika, przecietnie dają 1000 --- a aura teraz powinna psuć przecietnie 2000 pancerza pancernym... w najlepszym wypadku nawet 3k, w gorszym jak np. taki ryc podrasuje hpki tylko 1k ... oraz jakieś 1k pancerza szermom/bersom/najmom.
- profit w krótkich walkach np. bers vs rycek czy bers vs bers: nie jest zbyt stabilny (bo ciężko by odpalił się od razu na początku przy 20%)

Pewnie nie jest to idealne - ale wydaje się, że tak będzie nieco lepiej.

P.S. pamiętajcie, że to tylko drobna korekta jednego profitu, nie zmieni to oglnej sytuacji w grze (jak np. hiperinflacji zyciopancka na wyższych lvlach itp)
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor"
Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Gildia Wielkich Niezależnych
     
Atresia
f(Rycerz) = Win


Gwardzimierz Wielki
Ork
Rycerz
Wiek: 33
Posty: 295
Piwa: 17/49
Skąd: Gliwice

Zloto
Wysłany: 2011-01-13, 22:00    [Cytuj]

Wojopoczta napisał/a:
Profit powrócił już do cechu weteranów. Obecnie jego działanie wygląda następująco:
1 poziom
14% szans na wystąpienie, efekt zmniejsza ochronę przeciwnika o 3% na czas 3 rund.
Każdy kolejny poziom profitu zwiększa jego siłę o:
+1% szansy na wystąpienie
+1% do efektu działania (czyli zmniejsza ochronę przeciwnika o dodatkowy procent)
Czas trwania od drugiego poziomu do ósmego: 3,4,4,5,5,5,6.


Drodzy admini gry Seavran: Wojownicy! Czy Wy KIEDYKOLWIEK graliście w tą grę? :D

Ej, no bez żartów... Wy naprawdę nie potraficie tego wypośrodkować? :D Przecież teraz ten profit jest po prostu żałosny. xD

Ech. Nieważne. I tak macie ode mnie duże piwo za to, że zrobiliście update profitu w trakcie trwania ery. ;) To się liczy. :P
_________________

Głupoto, strzeż się - nadchodzę!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 16