Wiesz, to, że nie ma w spisie profitów u Obka jeszcze o niczym nie świadczy. Tzn. - biorę pod uwagę taką opcję, że ktoś wziął dla testu, okazała się paściata i zmienił profit od razu.
Jest tak jak pisze KoniaK Ale podejrzewam, że jakiś bers ze środka stawki czy podobnego typu postać to wypróbuje niebawem i może się dowiemy.
W sumie gdyby ktoś z wtajemniczonych zdradził to pewnie parę osób by się skusiło - tak każdy się profitu boi i możliwe, że nikt nie będzie używał (IMHO zasady w każdej grze powinny być stosunkowo jasne, takie niespodziankowe nie jest mile widziane z mojej strony, nie wiem jak inni ale lubię przejrzyste i pełne instrukcji do gry)
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
(IMHO zasady w każdej grze powinny być stosunkowo jasne, takie niespodziankowe nie jest mile widziane z mojej strony, nie wiem jak inni ale lubię przejrzyste i pełne instrukcji do gry)
Popieram w całej rozciągłości.
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon. Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
co do aury przeszywania samej w sobie, spekulujemy na naszym forum, że będzie wyglądać na 7 lvlu:
- na bank będzie trwało 4 lub 5 rund
- procent szans na wystąpienie: nie ważne jak się będzie zwiększał: jakakolwiek wartość 25% i więcej + długość 4-5 rundy = profit będzie działał praktycznie nonstop
- jedyną niewiadomą jest % o jaki ochrona zostanie obniżona
w skrajnej wersji hardcore będzie to: 35% (raczej wątpliwe)
wersje medium: 20% (dosyć prawdopodobne i nawet chyba dosyć mocne vs pancerniaki)
wersja light: 11% (dosyć prawdopodobne i raczej słabe)
jest też niby opcja typu 5% +3%co lvl = 23%
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Ja tylko dodam bo u nas na forum tez ktoś niedoczytał i myślał żeby brać. To jest % ochrony pancka a nie obrony gracza. Czyli dotyczy ile dmg wchodzi w hp a ile w pancek a nie jak często trafię...
Tak, wiem, % ochrony pancka. Właśnie ten profit może być bardzo mocno, IMO, szczególnie przeciw rycerzom, dlatego się zastanawiam, czy nie wziąć właśnie Aury Przeszywania i jedyne, czego się obawiam, to jak mocno będzie rosło to zmniejszanie % ochrony. Doszedłem do takich samych wniosków jak Tsu, że pewnie będzie to różnica 3% na poziom i że zgodnie z opisem profitu będzie miał 100% up-time'u. Mimo to jednak nie chcę brać w ciemno. Phil/Fayl -> pomożecie?
To oznacza śmierć i zniszczenie nie tylko dla pancerniaków - dla przeciętnego niepancernego zjadacza chleba też
No Haart pewnie się przerobi na rozpruwacza - bo to super sprawa dla bersów
Profit da jakieś bonusy w walce z prawie każdym oprócz Małego Głoda czy paladynów - ale tych i bez profitu berek rozjedzie
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
No uber-profit. Czyli jednak miałem nosa (od początku stawiałem na Aurę Przeszywania). Ale to na pewno dostanie nerfa. W tym momencie w końcowym etapie gry to ściąga ryckom spokojnie po 3-4k pancerza przy typowych 5-6k, a każdemu innemu około połowę tej ilości.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum