Na poczatku wybierz sobie szkole rycerska (blekitna, bordowa, turkusowa). Warto tez dolaczyc do podforum wybranej szkoly - ich uczniowie sie nawzajem wspieraja. Od 5lv bedziesz mogl trenowac z innymi graczami, a to po pierwsze jest oplacalne, a po drugie zobaczysz jak sobie radzisz z roznymi przeciwnikami.
Przez pierwsze poziomy oplaca sie rozwijac glownie zywotnosci i atak, sile tylko tyle, by ubrac palki. Potem najlepiej jest rozwijac glownie cechy klasowe. Czyli w przypadku barbarzyncy zywotnosc i sile, a takze cos trzeciego, ale w mniejszym stopniu. No i pamietaj, by czesto sprawdzac sklep, czy mozesz ubrac jakis nowy ekwipunek (najlepiej, by mial wysokie wymagania cech klasowych), to daje sporego kopa
Poza tym na stronie glownej gry masz u gory dzial "pomoc" (niestety nie ma bezposredniego linka - tam jest skrocony poradni, co najlepiej robic na poczatku rozgrywki
Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Ostatnio zmieniony przez Irmis 2010-12-26, 23:04, w całości zmieniany 1 raz
Tutaj czysty tank ma niewielka racje bytu. Trzeba albo isc w polaczenie hp+uniki, czyli zywka i zwinnosc, byc moze z wytrzymka, ze wzgledu na czas walki.
Albo w hp+atak, czyli zywka ze zreka, i tu dobrze sie sprawdza wysoka sila, by ubic przeciwnika, zanim cie wykonczy
Czysty tank, z samymi hp i pancerzem zostanie zjedzony przez wiekszosc klas.
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Pi pierwsze - kup jedną broń i oddaj zadanie od Mikaela z karczmy(lokalizacja->plac główny->karczma). Albo dwie pałki Mikaela z placu targowego. Jak nie masz kupionej koszuli, to to zrób i załóż. Bronie tez załóż. Jak to zrobisz, ulecz się potkami.
Kupiłeś? to fajnie. Dobij czwarty poziom atakując pająka (jadowity chyba) na 5 poziomie oraz 2x pająka na 4 poziomie, o ile tego nie zrobiłeś. Ale jak kupisz broń i koszule. Wbiłeś 4 poziom? daj 7 punktów w żywotność, zabij 1 przerażającego pająka i oddaj zadanie w karczmie .
Jak to zrobisz, sprzedajesz WSZYSTKIE wypadajki i kupujesz zbroję (łachmany) z targu. A jak nie am to z dzielnicy kupieckiej. Zakładasz to i bijesz drapieżną muchę aż do wbicia 5 poziomu.
moim zdaniem Irmis niezbyt dobre porady daje (i nie wiem czemu wspomina grę na dalszych etapach skoro to tutaj nie ma teraz znaczenia dla kogoś na 2 czy 3 lvlu), w ogolę Irmis, ogarnij się trochę - już lepiej poczytaj co naskrobał Azareus
oczywiście na tak niskich lvlach daje się wszystko w żywotność, w drugiej kolejności nieco w zręczność - na lvlach ~~8-10 czy tam ~~7-10 zwykle wszystko w siłę by podnieść pałki
etc
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum