Nie wiem jak będzie zmieniany eq itd, ale wtopiłem trochę i z góry będzie pocisk na turnieju, bo przeglądając eq na początku ery, nawet nie wiedziałem że jest klasowe eq.
A) Strasznie nieczytelne to jest - chodzi mi o to szare coś, że niby się dla naszej klasy nie nadaje - niech będzie zielona obwódka jak możemy założyć, a czerwona jak nie nadaje się dla nas.
B) Myślałem, że to 130 str, to zabezpieczenie jako takie dla nowych graczy, żeby brali "klasowy" eq, bo nigdzie nie wyczytałem, że są jakieś kary, w poprzedniej erze grałem berkiem, więc mnie to jakoś nie interesowało, ale teraz na mnichu mam 140+ siły i gówno za przeproszeniem a nie dmg.
Skoro i tak gra 50+ osób, to może do końca ery usunąć te klasowe ograniczenia?
Piszę, bo chciałbym też wiedzieć jak to widzą gracze którzy wtopili przez to i Ci którym nie robi to różnicy.
Mam siłowego offens mnicha z sztukami walki - chciałem pokombinować, a w tej chwili mogę się skasować już.
Siłowy mnich na retro nie ma racji bytu bez broni siłowych, niestety. Trochę szkoda, ja bym nie miał nic przeciwko takim, to fajna postać eksperymentatorska.
Miałbym ochotę taką znowu pograć (ale na s1) bo gra się zupełnie inaczej... a tak to tylko kibicuje i wspieram Amaranta (na s1 -> Tord Rolden).
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Piszę, bo chciałbym też wiedzieć jak to widzą gracze którzy wtopili przez to i Ci którym nie robi to różnicy.
Mam ochotę naprawdę brzydko napisać, ale ograniczę się do prostego: obawiam się, że jesteś jedyny. Kiedyś słyszałem takie fajne powiedzenie: "Boże, daj mu zdrowie..." i jakoś to tam dalej szło.
No to w sumie jest was dwóch - niedoszłych czy tam nawet-i-od-biedy-doszłych siłowych mnichów.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Nienienie, Tsu, ja miałem na myśli S1. :p Na S1 jest dwóch siłowych mnichów.
@Topic: uważam, że na retro jest wystarczająco wyraźnie pokazane, że bronie dwuręczne są nieprzydatne innym klasom niż Barbarzyńca, Rycerz, Najemnik i Bers. Sorry, ale jeśli do Ciebie nie przemawia fakt, że 4 klasy świecą się jak psu jajca na Wielkanoc, kiedy klikniesz sobie na broń, a pozostałe są "wygaszone", to na mój gust nawet gdyby ktoś Ci walnął na czole pieczątkę z napisem "OBURęCZNIKAKI TYLKO DLA SI?OWCÓW NA RETRO!" - i tak byś sobie jakiegoś kupił.
Nienienie, Tsu, ja miałem na myśli S1. :p Na S1 jest dwóch siłowych mnichów.
erm, przecież wiem?
Ja mówię o retro - Irmis i Caus chcieli siłowych mnichów ale jak widać mają mały problem teraz ...
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Nienienie, Tsu, ja miałem na myśli S1. :p Na S1 jest dwóch siłowych mnichów.
@Topic: uważam, że na retro jest wystarczająco wyraźnie pokazane, że bronie dwuręczne są nieprzydatne innym klasom niż Barbarzyńca, Rycerz, Najemnik i Bers. Sorry, ale jeśli do Ciebie nie przemawia fakt, że 4 klasy świecą się jak psu jajca na Wielkanoc, kiedy klikniesz sobie na broń, a pozostałe są "wygaszone", to na mój gust nawet gdyby ktoś Ci walnął na czole pieczątkę z napisem "OBURęCZNIKAKI TYLKO DLA SI?OWCÓW NA RETRO!" - i tak byś sobie jakiegoś kupił.
Tak właśnie o to mi chodzi, bo nie wiem czy pamieasz ale sprzęt klasowy w wojach był milion lat temu i szczerze byłem zaskoczony, kiedy po kupnie i próbie założenia wyskoczyło mi że wykorzystam tylko 66%.
Po za tym, nie robił bym w życiu mnicha, gdybym wiedział, że nie założę na niego broni siłowej, a przed założeniem postaci nie było też żadnego info.
Może i jestem frajer, ale informacji na ten temat nie było żadnych.
A jeżeli to się "świeci" jak jaja mojego psa, to się nie dziwię, że przegapiłem.
Przed kolejną erą s1 pewnie wiele osób będzie musiało się zastanowić jak grać swoją postacią, bo z tego co słyszałem na s1 też pojawi sie podział klasowy na bronie siłowe i niesiłowe...
Trochę szkoda - ja tam lubiłem zawsze grać mutantami albo chociaż nietypowymi i mało spotykanymi buildami. Jak każdy będzie miał tylko swoje zbroje (nawet jakby tych swoich było 3 rodzaje) to to lipa trochę będzie.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
a to nie lepiej było dla balansu tylko klasą które owniły z nie swoim sprzętem wyłączyć, a reszcie zostawić - wtedy byłby balans i można było by pokombinować, nie robią pure evil postaci.
Po za tym, nie robił bym w życiu mnicha, gdybym wiedział, że nie założę na niego broni siłowej, a przed założeniem postaci nie było też żadnego info.
Napisz mi w jaki sposób powinny być generowane takie informacje? Rozumiem, że kod gry powinien telepatycznie łączyć się z twoim mózgiem i pobierać dane na temat planów rozwoju twojej postaci.
Fayl, masz wyzwanie
_________________ Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum