O co mi dokładniej chodzi. Chodzi o to że postac typu barbarzyńca jest wlasciwie overpower na tym swiecie, bynajmniej teraz to dostrzegłem na tym etapie gry. Niesiłowcy sa kompletnie bez szans, a raczej nie ze niesilowcy, tylko takie postacie ktore nie sa nastawione na ekwipunek dajacy MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGA kopa do hp.
Moim zdaniem jest wściekle za duzo bonusu do hp z eq, a za mało do innych statystyk.
Jezeli na swiecie retro nie poprowadzi sie postaci w strone hp no to jest sie wlasciwie straconym.
_________________ It's nice to be important, but more important is to be nice
Marduk, tak.
Dlatego każdą klasą trzeba było na początku rozwijać się jak berso-barbek i zbierać :
- broń siłową
- pancerze hpkowe
Balans na retro = 0 , przynajmniej na początku.
Jak będzie później zobaczymy - ale reszta pancerzy powinna chyba dorównać im siłą.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Tsu, niby jak bron silkowa, skoro powinna miec minus do obrazen -33%, za nieklasowosc?
W ciekawej sytuacji jest mnich: zamiast dostawac niezly pancek za zywke i wuteka, musi sobie wybrac jedna z tych cech
Marduk, tak.
Dlatego każdą klasą trzeba było na początku rozwijać się jak berso-barbek i zbierać :
- broń siłową
- pancerze hpkowe
Balans na retro = 0 , przynajmniej na początku.
Jak będzie później zobaczymy - ale reszta pancerzy powinna chyba dorównać im siłą.
Tak, skopane sa 4 rzeczy
- sprzęt do hp> all
- sprzęt pancerny ma za niski % krycia więc do pewnego poziomu po walce przegranej zawsze zostaje część pancerza.
- To, że właściwie 2 klasy nie mają racji bytu - gwardzista oraz mnich z ciosem.
- ?owca z atakiem i ciosem jest sporo trudniejszy od łowcy - tanka
Co do balansu. Np: paladyn ma tak, ze przed alchemka ma random z barbem i pewne zwycięstwo z szermem. Po alchemce to z szermem jest random a barb ma ciężko. Co do balansu w późniejszych etapach to ludzie sami widzieli. Każda klasa miała zestaw który pokona i zestaw którego nie pokona. W każdym tym zestawie znajdowała się jakaś szansa na randoma, ale nie w tak ostrej postaci jak na s1.
PS: ten sprzęt nie jest doskonały, ale i tak sporo lepszy od pierwszej wersji, gdzie barb był niepokonany.
No skoro jako niesiłowiec nie możesz za bardzo dwuraków (z racji minusa) to siłowy mnich z ciosem odpada Może regenkowy by uszedł ale to by musiał być niziołek
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Wiem i mi sie nie chce - mam ghrulla i ghrull zostanie
Bronie silkowe moge brac - po prostu ich bonus do obrazen bedzie dla mnie taki sam, jakbym wzial dwie zwykle (4+4/12 - 66% skutecznosci). Tzn, jesli dobrze to rozumiem
Ale i tak bardziej przeszkadza mi brak przewagi w opancerzeniu.
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Jak kiedyś testowałem mnicha to mnich trafieniowy był włśnie jedną z przewidywanych dróg rozwoju mnicha, którą niektózy rozwinęli do skrajności robiąc z mnicha trafieniowego mncha ciosowego opartego tylko i wyłącznie na proficie...
Tutaj taki nie ma racji bytu - jedna z 2 cech klasowych jest nieoplacalna. Przynajmniej tak to wynika z pobieznego przejrzenia. Pozostale klasy maja za duzy dmg i hppanc. Ale jesli chcesz, to moge przetestowac w praktyce =)
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Sprzęt RETRO zostanie prawdopodobnie zastąpiony nowym sprzętem z S1 w następnej aktualizacji (i nie będzie już różnic w sprzęcie pomiędzy tymi dwoma typami światów). Ewentualnie wymagania zostaną nieco zaokrąglone na potrzeby RETRO.
Hm... Ale na S1 nie planujecie wprowadzić takiego eq jak na retro, tak? Tzn. "jeden dla unikowców, jeden dla trafieniowców" itd.? Dalej osobne eq będą mieli gwardziści i strażnicy?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum