Nie zgodzę się z Twoim pesymizmem Tsu - to, że dziś część nie zawalczyła maksa oznacza, że jutro będą mogli - a fale mają z tego co rozumiem rosnące levele, więc może to wyjść nam na zdrowie. Nie wiem czy wolne przejścia będą wpływały na poszczególne gildie czy na całość, ale oznacza to też, że będziemy mogli powstrzymać silniejsze mobki niż lecząc się po pierwszym szturmie (nie licząc palków). A pierwsza zasada, moim zdaniem, wciąż powinna być "nie zginąć", chyba, że w ostatnim szturmie blokując nieumarłych przed zdobyciem punktów przeważających szalę.
No i mobki:
Cytat:
Po walce znikają, bez względu na jej wynik.
_________________
Haart Mroczny Berserker
Grow in Power Denarius Czarny Mroczny Najemnik
... właśnie spierdzieliście wszyscy wojnę na starcie, koksy od siedmiu boleści - teraz będzie znacznie trudniej ją wygrać czy też dożyć do jej końca.
Nie... aż tak źle to nie będzie. Trudność nie wzrośnie w wielkim skoku. Poza tym spokojnie, to pierwszy tego typu event, to naturalne, że wiele rzeczy jest wielką niewiadomą. My wszystkiego też nie możemy wyjawiać do ostatniego szczegółu bo gdzie przyjemność z odkrywania nowości.
Cytat:
Jest atakowana 1 gildia - Zjednoczona Gildia Lotharis. Posiada ona 79k+ punktów tzw. muru. Reszta (my) to sojusznicy. Sposób w jaki to jest rozegrane, dostrzegłem wczoraj podpisując pakty treningowe. Więc żadna gildia oprócz ZGL bezpośrednio nie przyjmie na siebie ataku.
ZGL to sztuczny twór mający jedynie stanowić fasadę dla pozostałych. Jednak w wypadku wygranej tudzież przegranej konsekwencje obejmują wszystkie gildie (albo zyskują złoto albo je tracą).
Jeszcze jedno a propos blokowania przez silnych słabych stworów - nie wyklucza to wcale z wojny postaci z niższymi poziomami, ponieważ mogą szturmować i to też się przyczyni do rezultatu wojny. Takie postacie trafią na przeciwników o dopasowanym do ich własnego poziomie.
Nawet w świetle tych zmian/innych nieco założeń: To nie zmienia faktu, że teraz trzeba pierwsze błędy odkręcać.
Silni mają bić silniejszych.
Słabsi słabszych.
Ewentualnie: Słabsze mobki mogą zostać dla rannych koksów lub dla postaci z regenkami (palekregenkowy /mnich regenkowy{hp}/łowca regenkowy)
Jeśli dobrze zrozumiałem sprawę z algorytmem generującym mobki:
-> jesli dojdzie do sytuacji, że np. koleś na 70 lvl loguje się teraz wieczorem i widzi " kurde same 100-119 zostały, na nic się nie przydam..." wtedy powinien on (ten 70lvl) zaatakować nieumarłych - algorytm powinienen mu wygenerować mobka na 60-79
więc zamiast zginąć na 100-119 (marnując 1 nieumarłego który znika potem)
mógłby ubić 60-79lvl (marnując 1 nieumarłego) i wrócić do gildii ranny lecz nadal żywy by móc zniszczyć jeszcze jakiegoś nieumarłego w przyszłości.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
U mnie są gracze myślący, i jak w rozkazie pisze tak i tak, to oni tak robią.
To nie jest myślenie, to wykonywanie rozkazów
Co do atakowania (rozwinięcie myśli Tsumoso):
najkorzystniej byłoby, gdyby ofensywni wybierali się w bój będąc na górnej granicy przedziału levelowego - przed dojściem mogą wbić level górnej granicy (korzystne z powodu np. kolejnego poziomu profitu klasowego) (przy założeniu, że liczy się lvl w momencie rozpoczęcia walki, a nie szturmu - nie pamiętam), czyli:
Szturmujący:
Cormac Mrauu Dupowlaz [96] - generowany przeciwnik z poziomu 80-99 - DOBRZE
Ervilia Tilval Khasittie [101] - generowany przeciwnik z poziomu 100-119 - ?LE, mogła zaatakować będąc na 99 lvl, wtedy walczyłaby z 80-99...
Widać nie są tacy wredni... Choć nie wiadomo czy w przypadku szturmu niektórych, bardziej lubianych, osobników nie podłożona zostanie świnia w postaci mobka na dużo wyższym poziomie...
Czy komuś się udało zawalczyć więcej niż jedną walkę? Jak próbowałem się podstawić pod drugiego mobka to wyskakiwały różnej maści dziwne komunikaty, a log walki wygląda lekko dziwnie - Ci którzy próbowali zawalczyć więcej niż raz mają niby przegrane walki bez logu...
_________________
Haart Mroczny Berserker
Grow in Power Denarius Czarny Mroczny Najemnik
Ja chciałem się podstawić i trafiłem na zajętego już ktoś był szybszy, a później już było za późno. Ogólnie ta pierwsza fala to taka troszeczkę rzeź. Ciekawe co najdejdzie w kolejnych..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum