Parę komentarzy/pytań eventowych:
1. czy można sprawdzać jaki poziom mają stworki w armii przeciwnika lub jakie są? bo jak nie to jak można bić najwyższych przeciwników, skoro następni mogą mieć 140+? najbardziej się opłaca by silni usuwali od najsłabszych w górę, by nie ryzykować, że następna fala będzie niepokonana.
2. czy liczą się punkty (puste wejścia) w tej wojnie czy też nie? od tego zależy jaką taktykę obronną należy przyjąć.
3. jak będzie punktowane zwycięstwo? jeśli samo przetrwanie się liczy, a nie będzie punktów za niebronione przejścia to nikt by nie walczył czekając aż "sojusznicy" padną, a potem swoimi najsilniejszymi przez następny miesiąc wybijał resztki nieumarłych... Jeśli zaś liczy się ile kto pokonał potworków lub jakie poziomy to warto będzie podejmować ryzyko...
4. Jak często będą szturmy?
Jak na razie zastosowałem taktykę bezpieczną lub "na tchórza" jak niektórzy chcą to nazywać i celuję jak sporo innych w niskolevelowca by móc się uzdrowić i być zdolnym do walki gdyby jutro też szedł szturm.
_________________
Haart Mroczny Berserker
Grow in Power Denarius Czarny Mroczny Najemnik
Właśnie taka taktyka w obliczu przewagi liczebnej jest najskuteczniejsza. Blokuje się cześć lowlvli wysokimi, a część daje normalnie, aby mieć pewien silny skład na kontrę umarlaków.Nie wiadomo czy lecą zwykłe mobki, czy postrachy itp. Więc blokwoanie przedział w przedział może byc ryzykowne, ze względu an regenerację 15%hp dziennie.
I proponuję, aby zrobić gdzieś zebranie dowódców z każdej gildii.
I proponuję, aby zrobić gdzieś zebranie dowódców z każdej gildii.
Jak to sobie wyobrażasz, nasz dominancie wojowniczy? I jak widzisz rozwiązania tego:
1. Jak skoordynować 7 gildii.
2. Jak umożliwić niższym poziomom udział w wojnie? W między gildyjnych nie będą mieli dużego pola do popisu, szczególnie z mniejszych gildii, a w tej, wg taktyki przez Ciebie przedstawionej też nie będą odgrywać praktycznie żadnej roli.
3. Jak zbudować taktykę nie znając przeciwnika i jednocześnie rozwiązując punktu 1 i 2.
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon. Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
2&3. Ten atak to sprawdzenie czy:
- idą same zwykłe moby
- czy idą 10x berek 10x palek itd
- czy w atakujących znajdują się klasy odmienne od tych standardowych, a jeśli tak, to do kogo są podobne najbardziej.
- sprawdzenie czy nie ma czegoś, co nie wlicza się w powyższe.
Tak poznam przeciwnika. I wtedy NA PEWNO (przynajmniej w RA) nie będzie tak że 120 podstawi się pod 80-99.
1. czy można sprawdzać jaki poziom mają stworki w armii przeciwnika lub jakie są?
Nie. Najeźdźca nie ma stałego składu jak normalne organizacje. Szturmujący przeciwnicy są generowani przez odpowiedni mechanizm. Po walce znikają, bez względu na jej wynik.
Cytat:
bo jak nie to jak można bić najwyższych przeciwników, skoro następni mogą mieć 140+? najbardziej się opłaca by silni usuwali od najsłabszych w górę, by nie ryzykować, że następna fala będzie niepokonana.
W tej chwili można spokojnie wybierać przeciwników na swoim poziomie. Trudność będzie powoli rosła, ale nie będzie niepokonanych przeciwników. Takie coś byłoby bezsensowne. Szansa na wygraną musi zawsze być.
Cytat:
2. czy liczą się punkty (puste wejścia) w tej wojnie czy też nie? od tego zależy jaką taktykę obronną należy przyjąć.
Tak, liczą się. Ale w ten sposób wojnę można tylko przegrać. Szturmy graczy będą bronione tak długo jak najeźdźca będzie miał żołnierzy.
Cytat:
3. jak będzie punktowane zwycięstwo? jeśli samo przetrwanie się liczy, a nie będzie punktów za niebronione przejścia to nikt by nie walczył czekając aż "sojusznicy" padną, a potem swoimi najsilniejszymi przez następny miesiąc wybijał resztki nieumarłych... Jeśli zaś liczy się ile kto pokonał potworków lub jakie poziomy to warto będzie podejmować ryzyko...
Jeśli gracze nie będą podejmować walki licząc, że inni ich wyręczą, przegrają event. Najeźdźca zdobędzie punkty i spełni warunek wygranej. Potwory zawsze rozpoczynają walkę ze 100% HP wojennego więc czekanie nie ma sensu, nagroda za pokonanie wroga jest zaś dzielona równo pomiędzy wszystkich.
Cytat:
4. Jak często będą szturmy?
Co 24-48h.
Cytat:
Jak na razie zastosowałem taktykę bezpieczną lub "na tchórza" jak niektórzy chcą to nazywać i celuję jak sporo innych w niskolevelowca by móc się uzdrowić i być zdolnym do walki gdyby jutro też szedł szturm.
Będziesz rozczarowany, bo Twój przeciwnik padnie jak mucha.
Jeśli to wszystko prawda, że:
- mobki są stosunkowo słabe
- odpowiedzialność (jak i nagroda) jest de facto zbiorowa i nie warto wkopywać inne gildie
to:
... właśnie spierdzieliście wszyscy wojnę na starcie, koksy od siedmiu boleści - teraz będzie znacznie trudniej ją wygrać czy też dożyć do jej końca.
130 lvlowce biorące na klatę 60-79, heh
Sytuacja wygląda tak:
teraz koksy/fuksiarze pobrały low lvl moby - silniejsze zostały głównie słabszym
teraz są dwie opcje:
A) wiele z tych 100-119 nie zostanie obsadzona, przez co wiele mobków przeniknie rozwalić mury losowym gildiom, może jakaś mniejsza nawet przegra
B) słabsi podstawią się pod mocniejszych wrogów i mocno oberwą (niekoniecznie zginą)
Sytuacja A - może wyeliminować szybko gildie mające jeszcze żywych sprawnych graczy, w przeciągu niewielu szturmów - później kolejne gildie padną jak klocki domina: szybko, w reakcji łańcuchowej.
Sytuacja B - na następne szturmy zostaną:
- mocno pokiereszowani przeciętni gracze
- zdrowi jak ryba kosky z topki
Jeśli to się powtórzy i koksy znowu uporczywie wezmą low lvl w kolejnych szturmach... dla przeciętniaków zostaną znowu potwory na ~~ich lvlu... tyle, że teraz oni mają np. po 30-60% hp wojennego i jeszcze bardziej oberwą/zginą lub będą zmuszeni zrezygnować z wojny przepuszczając ataki (sytuacja A).
Zakładając sytuacje B gdzie się bronimy i nie przepuszczamy: przeciętniacy wymrą szybko, zostanie topka koksów zdrowa jak ryba. Teraz te koksy albo będą walczyć z kilkoma wrogami naraz w późniejszych szturmach albo przepuszczają (sytuacja A). Niezależnie co wybiorą wygląda to na rychłą klęskę.
Fajnie
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Jedna uwaga - co do rozwalania murów i przegrywania wojny. Wydaje mi się, że jeśli już będzie przegrana to wszystkich naraz. Nie ma w obecnym systemie wojen murów itp., ważne są warunki zwycięstwa, a te są wspólne dla wszystkich gildii.
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon. Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Jeżeli przegrywają wszyscy i wygrywają wszyscy, a mur jest ok 80tysięcy, to potrzeba...
700+ wejść na czysto mobków z 110 poziomem.
Skąd założenie, ze osoba na 125, która ubiła 80-99, nie podstawi się pod innego mobka? Walnij jakiegoś mobka na 119 poziomie samemu teraz mając 120+. ile hp/pancka tracisz?
Jeżeli jest tak, jak wcześniej, zawsze startujesz z pełnym pancerzem.
Następne błędne założenie - że będą stosowane te same praktyki, czyli topka w następnym szturmie blokuje ponownie niskie lvle. Nie wiem jak u reszty. U mnie są gracze myślący, i jak w rozkazie pisze tak i tak, to oni tak robią.
te 110+ ataków idzie w odstępie w sumie 1 minuty. Nie wiem jak inni. Dla wielu osób 10 sekund na następną obronę to BARDZO DUŻO. Minusem mogą być lagi, oraz brak koordynacji w blokowaniu (tzw. podsiadanie obron).
Jest atakowana 1 gildia - Zjednoczona Gildia Lotharis. Posiada ona 79k+ punktów tzw. muru. Reszta (my) to sojusznicy. Sposób w jaki to jest rozegrane, dostrzegłem wczoraj podpisując pakty treningowe. Więc żadna gildia oprócz ZGL bezpośrednio nie przyjmie na siebie ataku.
Edit:
moby z 99poziomem - ok 800+ wejść
119 - ok. 650+
139 - ok. 560+
Lepiej by brzmiało Gildia Zjednoczonego Lotharis, ale mniejsza o to... Może w razie przegranej podzielone zostaną koszta porażki pomiędzy wszystkie gildie... A może jak pisano na SB koniec ery, skoro umarlaki opanują świat...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum