Moja koncepcja jest taka, aby przy osiągnięciu 25 poziomu i wykupieniu profitu "ćwiczenia" na poziom 2 gracz otrzymywał możliwość wykonania dodatkowego questa z Vidy lub Passe, który polegałby jedynie na dostarczeniu jakiegoś przedmiotu do rycerza Czesława. Nagrodą za ten quest byłby jakiś klimatycznie nazwany przedmiot, np. "Wielka Księga Sztuk Walki", która po przeczytaniu automatycznie dodawałaby graczowi ilość punktów doświadczenia równą ilości na ostatnim (pięćdziesiątym) miejscu w topce zmniejszoną o aktualną liczbę punktów doświadczenia gracza oraz poziom gracza na pięćdziesiątym miejscu pomnożony przez czterysta:
ilość expa = exp postaci na 50 miejscu - (aktualny exp gracza + (exp postaci na 50 miejscu)*400)
Czyli na moment w czasie, w którym piszę tego posta, osoba korzystająca z tego przywileju skończyłaby z poziomem w okoliach 95 i z ilością PD około 177360.
Co należałoby wprowadzić, żeby taki system miał sens?
Po pierwsze uległby modyfikacji system wykupu straconych tur. Jak dla mnie najbardziej pasującym w takim wypadku byłoby ustawienie maksymalnego pułapu ilości wykupionych tur, np. do 600. Tj. postać, która straciłaby np. 10 wirtualnych dni - i tak w praktyce mogłaby odzyskać tylko 5 z nich.
Po drugie sam quest mógłby być dostępny tylko dla postaci, które mają utracone PRZYNAJMNIEJ 15 wirtualnych dni ze względu na późny start.
Po trzecie spory problem stanowi tutaj kwestia ilości złota i profitów. Niewątpliwie oczywistym jest, że taka "zboostowana" postać nie może poświęcać tur na wykupowanie profitów, bo to się mija z celem (5 dni przeznaczone tylko na profity? Omfg...), dlatego mój pomysł jest taki, żeby w jakiś cudowny sposób (dodatkowe itemy na darmowe profity?) miała możliwość wykupu wszystkich profitów do poziomu, który powinny mieć na danym poziomie gracza pomniejszonego o jeden ZA DARMO. Czyli dla przykładu opisana wyżej postać na poziomie 95 powinna uzyskać możliwość do darmowego awansu ćwiczeń na poziom 5, cechowych na poziom 3, rasowego na poziom 5, klasowego na poziom 2 oraz sprzężonych na poziom 3. Co do złota... Sam nie wiem, wydaje mi się, że po prostu dać takiemu komuś 20 sztuk złota chyba niezależnie od poziomu byłoby czymś sprawiedliwym... Ew. po prostu jakiś algorytm, który przeliczałby ilość otrzymanego golda z poziomu.
Po czwarte skorzystanie z książki automatycznie obniżałoby ilość tur na koncie do 0, żeby nikt nie próbował oszukiwać przez zachomikowanie tur na koncie i wykorzystanie ich na wyższym poziomie.
To chyba tyle odnośnie samego pomysłu.
Do malkontentów: tak, mam tego świadomość, że taki system pozwałaby ludziom na wskakiwanie powyżej tego nieszczęsnego TOP 50 dzięki wykupowi turek, a nawet znacznie wyżej przez robienie questów, ale wychodzę z założenia, że jeśli gracz jest na tyle ogarnięty, żeby wskoczyć do TOP 30-TOP 20 w takich warunkach, to dałby to radę zrobić także grając od początku ery. Dodatkowo takie rozwiązanie UNIEMOŻLIWI graczowi wciśnięcie się do ścisłej czołówki, co także jest plusem (żeby nikt nie marudził).
To jest oczywiste, że automatycznie nie uczestniczyłaby w walce o ranking "Najefektywniejszego". Użycie książki automatycznie wykluczałby z tego rankingu.
Tak, gold na przedmioty i resztę profitów. Taki jest generalnie zamysł.
Co do talonów po drodze... Myślę, że sam system możnaby jakoś uatrakcyjnić, ale nie wiem, czy jest to w ogóle w praktyce możliwe. Z tego, co wiem, to serwer zapisuje wykonane przez postać zadania, więc mógłby automatycznie "odhaczać" postaci korzystającej z z książki wszystkie zadania, które wykonała także ta postać na 50 poziomie jako wykonane i automatycznie przydzielać taką ilość talonów, jaka za te zadania się należy (bez expa za questy, oczywiście). Wtedy też automatycznie rozwiązałby się problem ze wskakiwaniem do topki z powodu questów.
Pomysl wymagajacy wielu skomplikowanych warunkow, a w sumie sprowadzajacy sie do tego, ze gramy sobie mniej niz tydzien, po czym dostajemy postac z okolicy topki.
może w ogóle niech przez całą erę gra jedna osoba i na 2-3 tygodnie przed końcem każdy skorzysta z książki i sobie pogra tak od.
Raczej chodziło mi o trenowanie na takich graczach, którzy dawali by wtedy niewyobrażalne ilości expa, co za tym idzie wskoczyli by do topki na samym biernym.
Pomysł dla mnie bardzo chybiony, bo zabija całą grę.
Już bardzije bym optował za skróceniem ery do np 4-5 miesięcy, wtedy nowy gracz zaczyna i z góry ma informację, kiedy będzie kolejna era, a ta pierwsza jest na zapoznanie się z grą.
Przy wiekszej ilości graczy s2 było by idealne, bo by ściagało ludzi na drugi serwer, kiedy ktoś startuje po 2 miesiącach spóźnienia, to za miesiąc ma już drugi serwer od nowa, a w ciągu tego miesiąca ogarnie grę - problem w tym, że nie ma tylu graczy, żeby wychodować coś takiego, przez co nie ma jak ściągnąć ich więcej (w koło macieju).
Pomysl wymagajacy wielu skomplikowanych warunkow, a w sumie sprowadzajacy sie do tego, ze gramy sobie mniej niz tydzien, po czym dostajemy postac z okolicy topki.
Warunek można zmniejszyć... Może nim być na przykład osiągnięcie 50 poziomu i wykupienie 3 profitów sprzężonych (żeby gra sama automatycznie ustawiała je na odpowiednim poziomie potem itd.).
Caus napisał/a:
Raczej chodziło mi o trenowanie na takich graczach, którzy dawali by wtedy niewyobrażalne ilości expa, co za tym idzie wskoczyli by do topki na samym biernym.
Czy ja wiem, czy niewyobrażalnie duże? Biorąc pod uwagę, że praktyce traciliby ze 40 poziomów albo i więcej do postaci TOP 1, to naprawdę nie byliby tak łakomym kąskiem, jak Ci się wydaje...
Caus napisał/a:
może w ogóle niech przez całą erę gra jedna osoba i na 2-3 tygodnie przed końcem każdy skorzysta z książki i sobie pogra tak od.
Aha, i nie będzie posiadać talonów za turnieje i złota na ulepszanie. Poziom to nie wszystko.
Bo nowy gracz o tym nie wie? Jak wchodzę do gry i widzę, że ktoś ma poziom 300, a ja poziom 2, to od razu wyłączam. Bo po co grać? A jak na starcie gra mnie informuje: "Hej, facet! Jak wbijesz poziom xx, to dostaniesz za free boost w postaci 4000 poziomów!", wbijam poziom xx i nagle TOP ma poziom 330, a ja poziom 280, to od razu lepiej się czuję... Chodzi o to, żeby nowi zaczynający grać w połowie ery mieli coś, co przykułoby ich do gry, a jednocześnie nie dawało przewagi nad tymi, co grali od początku. Myślę, że to, co zaproponowałem, jest dość wypośrodkowane.
A moze po prostu zamiast tego zrobic rankingi jesli chodzi o exp ?
Np jakis zlotyno to ci co sa 100lvl+
srerny ponizej 100 i juz...
brazowy do 50 lvl
tak jak mowisz, wizualnie dla nowego gracza bedzie fajne ' o jeju jestem wysoko w ranku : P '
_________________ It's nice to be important, but more important is to be nice
Tak, tylko że problem polega na tym, że te rankingi po jakimś czasie byłyby puste, prawda? Włącza grę i widzi siebie na pierwszym miejscu wśród trzech graczy... Lekki fail. :]
EDIT: Ale generalnie - tak, złapałeś koncepcję. O taki właśnie efekt mi głównie chodzi.
A co z tymi co klikali całą erę, a tu nagle jakiś noobek ni z tego ni z owego wyskakuje przed nich? Byłoby to niesprawiedliwe dla tych którzy usilnie gonią topkę, mając nadzieję się do niej wbić. I wydaje mi się, że gorsze jest zrazić aktywnie grających graczy, niż wprowadzić szybko do topu kogoś kto nie zna gry, bo wcześniej nie klikał i w dodatku nie wiadomo jak długo pogra. Poza tym kwestie techniczne byłyby zapewne problematyczne, ale w tej sprawie to raczej team się powinien wypowiedzieć. Uważam pomysł za zabójczy dla gry. Jeżeli ktoś chce niańczyć nowych to można założyć "serwer dla nowych wojowników" z miesięcznymi erami, gdzie mogliby się poduczyć i przyzwyczaić do gry zanim dołączą na jakiś główny serwer z początkiem nowej ery. I zanim ktoś zacznie mówić o koksach używających serwera do testów postaci to przypomnę, że w następnej erze ma być nowy ekwipunek więc nic to nie da.
_________________
Haart Mroczny Berserker
Grow in Power Denarius Czarny Mroczny Najemnik
Wiedziałem, że będą głosy w stylu "bo mnie jakiś nub wyprzedził to nie faaaaaaaaaiiiiiiiirrr!". Ja się z takim czymś absolutnie nie zgadzam, a już tłumaczę dlaczego - to, czy taka postać np. z dwoma miesiącami poślizgu dałaby radę wbić się do TOP 50 zależy tylko i wyłącznie od gracza. Jeśli byłby w stanie czegoś takiego dokonać, to RACZEJ (w momencie, w którym miałby odhaczone questy? Kiedy i tak musiałby spożytkować na dokupienie profitów? Kiedy ma około 600 turek w plecy, chyba że wykupi?) świadczyłoby o tym, że do tejże topki byłby w stanie się wbić z palcem w nosie, gdyby grał od początku. To nie jest tak, że "niektórzy gracze ciężko pracowali od początku ery", tylko że przyszedł ktoś po prostu lepszy od nich.
To tak jak w Biblii - liczy się praca, a nie to, o której przyszedłeś na pole... xP
Czyli nie ma co sie wykazywac systematycznoscia i sumiennoscia, skoro mozna olac to cale meczace bicie mobow i nuzace pilnowanie Q, i po prostu dolaczyc do gry po paru miesiacach?
Uważasz, że nie trzeba? Przemyślałem akurat ten aspekt dokładnie i doszedłem do wniosku, że jeśli gracz jest stałym bywalcem i ogarnia Wojowników, to bycie na miejscu TOP 40-50 bez możliwości zajścia wyżej go nie zadowoli.
A moze zrobic przelicznik zeby za wykupione dni wirtualne nie dostawac turek tylko lvl + kasa
Np.: 1 wirtualny dzien = 1,33 lvl + x kasy (np. 75% wartosci normalnego klikania )
Wiem ze to pojscie na latwizne ale klikanie xk turek jest troche meczace szczegolnie jak sie zacznie np w polowie ery
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum