Budynki wzmacniające ataki/uniki faworyzowały klasy bez zręczności i zwinności, dlatego tak fajnie mi się grało barbkiem w super rozwiniętym GWNie
Mi z wcześniejszych er brak tylko:
- podziału na lewą i prawą rękę - a z obecnymi technologiami i możliwościami moglibyśmy do tego wrócić i jakieś różnice wprowadzić pomiędzy walką 2h i walką 2*1h.
- kwestii murów, wieżyczek obronnych itp na wojnie - mogłyby wrócić pod jakąś zbalansowaną postacią
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
_________________ Nigdy niczego nie zapominały. Nigdy nie cofały raz ofiarowanej przyjaźni. I nigdy nie przestawały nienawidzić, jeśli kogoś lub coś znienawidziły.
I chyba lepiej, by zostalo we wspomnieniach i motywowalo do rozwijania tego projektu, bo dzis pewnie wiecej by nas w tamtych wojach irytowalo, niz cieszylo
Ale fakt, pare rzeczy bylo fajnych. Ja jednak nie skupialbym sie na wyliczaniu ktora bron, w ktorej rece bedzie lepsza, ale np na daniu wiekszosci klas do wyboru przynajmniej 2 sensowne alternatywy "taktyk", z 3 mozliwych:
- 2x1h
- 1h + tarcza
- 2h
Tzn by do pewnych buildow danej klasy niektore ustawienia sprawdzaly sie lepiej, ale by zadne nie bylo jednoznacznie przepakowane.
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
To tak jak ze starymi grami. Człowiek wspomina jakie to fajne było, a jak do nich wraca to się okazuje, ze nie grywalne albo, ze nie wciąga tak jakbyśmy chcieli (tu chyba wyjątkiem są Heroes of MM 3). Tak jak starzy ludzie wspominają: "Ah przed wojną to było..." nie pamiętając, że elity skupiały się wtedy w dwóch ośrodkach władzy, inflacja była szalejąca, a pod bokiem rosły dyktatury radziecka (stalinowska) i niemiecka (hitlera). Po prostu to co dawniej zawsze wydaje się piękne ale najczęściej tylko z perspektywy czasu, a gdyby wróciło nie byłoby tak fajnie.
_________________ "Kudłaty - Człowiek, który nie istniał":
- A ja nie mam profilu na Naszej Klasie, ani na Facebooku, ani innych tym podobnych.
- To ty nie istniejesz?!
Mi z wcześniejszych er brak tylko:
- podziału na lewą i prawą rękę - a z obecnymi technologiami i możliwościami moglibyśmy do tego wrócić i jakieś różnice wprowadzić pomiędzy walką 2h i walką 2*1h.
O, o, o! Mi też!
Kudlaty napisał/a:
To tak jak ze starymi grami. Człowiek wspomina jakie to fajne było, a jak do nich wraca to się okazuje, ze nie grywalne albo, ze nie wciąga tak jakbyśmy chcieli (tu chyba wyjątkiem są Heroes of MM 3).
O przepraszam, mi się Age of Empires 2 nigdy nie nudzi tak jak i Knights and Merchants... <rozmarzony>
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum