Tsumoso, zaproponuj coś innego zachęcającego do kliknięcia. Dla mnie kliknięcie może i zabierać złoto. To luźna propozycja a nie już gotowy system do implementacji.
Jeśli coś takiego miałoby dawać coś postaci to ja bym to rozwiązał na zasadzie niespodzianki - zwykle (95% przypadków) byłyby to jakieś drobiazgi, typu sakiewka a w niej 20 miedziaków, piwo, 2-3 losowe miksturki lecznicze, +5 do pkt. podróży, itd. Ale te 5% pozostałe dawałoby szansę na 1 talon, sakiewka z 1 WF (po użyciu doładowuje konto), sakiewka z 20 srebrnymi monetami, popsuty przedmiot, mapa do ukrytej lokalizacji z jakimś easter eggiem, +1 do max. ilości pkt. podróży na stałe, itd.
Naszły mnie dwa pomysły jak ściagnąc, ale i utrzymac nowych graczy przez jakis okres czasu:
1. Częśc tur utraconych w wyniku późnego startu powinna byc do odzyskania za darmo. Dlaczego? Otóż jak nam nowa owieczka wpadnie, popatrzy na przewage topki i dojdzie do słusznego wniosku, że bez kasy ich nie dogoni, to 80% raczej sobie odpuści - za gre sie placi, kiedy nam sie ona podoba(i ofc mamy pieniadze ), a nie kiedy mamy jej tylko jakiś ogólny zarys.
2. Bonusy za namówienie osoby - przykładowo, kiedy postac zarejestrowana z naszego linka referencyjnego wbije 100 lvl dostajemy jakis niewielki bonusik w grze, kiedy doładuje konto, dostajemy 5 czy 10 % wartości tego doładowania. Za osoby które namówi namówiona wczesniej przez nas osoba też dostajemy bonusy, ale o mniejszej wartości.
Naszły mnie dwa pomysły jak ściagnąc, ale i utrzymac nowych graczy przez jakis okres czasu:
1. Częśc tur utraconych w wyniku późnego startu powinna byc do odzyskania za darmo. Dlaczego? Otóż jak nam nowa owieczka wpadnie, popatrzy na przewage topki i dojdzie do słusznego wniosku, że bez kasy ich nie dogoni, to 80% raczej sobie odpuści - za gre sie placi, kiedy nam sie ona podoba(i ofc mamy pieniadze ), a nie kiedy mamy jej tylko jakiś ogólny zarys.
sam bym nową postać wtedy założył:P
ad.2 mi się widzi
_________________ Alkoholicy są dla mnie niczym ...... Niczym Bracia.
Naszły mnie dwa pomysły jak ściagnąc, ale i utrzymac nowych graczy przez jakis okres czasu:
1. Częśc tur utraconych w wyniku późnego startu powinna byc do odzyskania za darmo. Dlaczego? Otóż jak nam nowa owieczka wpadnie, popatrzy na przewage topki i dojdzie do słusznego wniosku, że bez kasy ich nie dogoni, to 80% raczej sobie odpuści - za gre sie placi, kiedy nam sie ona podoba(i ofc mamy pieniadze ), a nie kiedy mamy jej tylko jakiś ogólny zarys.
sam bym nową postać wtedy założył:P
W takim razie wolisz grac w 100 (wszyscy uczciwi) osob niż w 300, z których 20 by czitowało i miało multikonto?
Ostatnio zmieniony przez Tommyth 2010-12-07, 17:14, w całości zmieniany 1 raz
Powiedzmy że oba pomysły dobre, ale trzeba będzie popracować nad questami, żeby ludzie na 10 levlu nie mogli oddać questu na 50 czy 100 poziom kupując po prostu wypadajki... A drugi by sprawiał że ludzie pomagaliby tym nowym których namówili do gry, bo mieliby z tego pewne korzyści...
nie pisałem ,że założyłbym drugą postać.
Jeśli nie byłbym w top (a nie jestem):P to bym sobie nową zrobił. co za problem sklikać 100 lvl:) -sam przyjemność
Tommyth.
A gdzie pisze ,że nie można się skasować i założyć od nowa postaci??????????
_________________ Alkoholicy są dla mnie niczym ...... Niczym Bracia.
Ostatnio zmieniony przez vallo 2010-12-07, 17:55, w całości zmieniany 2 razy
KoniAK, czemu według Ciebie to jest złe, że mogę oddać q z samymi wypadajkami kiedy chcę jeśli mnie stać? Po to te pieniądze w grze zarabiam aby móc tak zrobić... jak nie to na co mi one? Niech każdy od razu dostaje eq z lvl a wypdajki będą niesprzedajne questowe tylko... Obecnie masz kilka rodzajów q:
-Zabij potwory (wiadomo, ogranicza nas nasza sprawność bojowa)
-Zabij potwory i oddaj wypadajkę z nich (ogranicza nas sprawność bojowa i szczęście)
-Oddaj wypadajki (ogranicza nas szczęście lub zasobność portfela - portfel zresztą wynagradza bo część klas nie bije danych mobów ze względu na ich klasy)
-jeden q podróżny z ograniczeniem lvl
Cztery główne rodzaje q z czego tylko jeden rodzaj możesz oddać wcześniej.
vallo, jeżeli byś założył drugą postac to byłbyś cziterem, czyli stałoby sie to co napisałem. Wierze, że team by Cie wytropil i ukarał A z tym bonusem za to że postac zaproszona wbije 100 lvl to nie miałem na myśli jakiejś kuli życzeń czy broni z obrażeniami 1000, tylko jakiś niewielki bonusik, który miałby zachecac do pomagania graczom, ktorych sie zaprosilo.
a) część którzy zrypali postać mogli by sie zrehabilitować
b) ktoś nowy lub powracający z czeluści poprzenich er mógłby pomóc znajomym
c) tak czy siak i tak to by nie pozwoliło sie wbić do ścisłej topkli ( brak expa za turnieje brak biernego brak kasy za sprzedaż wypadajek i brak talonów
Switek, bonus do expa by równoważył brak expa biernego, kasę masz za kupowanie w szmateksie (bazar) + kasę i talony za naprawę. Dodaj do tego darmowe odzyskanie części tur + doświadczenie (w wypadku kasujących postać - ciekawy patent: wbić lvl normalnie, powystawiać na bazar eq i założyć nową postać z dream eq pomagowanym) i znajomość optymalnej drogi q (z wiedzą jaki mob co dropi i jakie ma staty)... zwyczajnie nie opłacałoby się nie grać od nowa kiedy nawet lepsze eq z questów można tanio kupić w szmateksie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum