Kiedyś po zabiciu jakiegoś mobka z grupówki pokazywała się nowa tabela z wyliczonymi procentami szans na trafienie (w przypadku wybierania pojedynczo po kolej wrogów).
Tak było też przy walce grupa na grupę, co dla mnie miało znaczenie bo wybierałem tego wroga który zadaje największe obrażenia grupie. Teraz widać tylko początkowa tabele i gdy potwory zabiją kogoś z mojej grupy i znajdują nowy cel, nie wiem jaka jest szansa że go trafią.
Krótko:
Wolałbym gdyby wróciło z poprzedniej ery "aktualizowanie" tabelki po każdym trupie/po każdym wybieraniu przeciwnika.
Jak nazbyt namieszałem to mogę spróbować napisać to klarowniej gdy będę wyspany
Co więcej miło by było np. jakby opisy (tooltip) buffów dodających ataku czy defa były bardziej rozbudowane np. otrzymałeś bonus x% i masz teraz xxxx pkt.
Albo podczas upadku własnego/wroga by najeżdżając myszą by wywołać tooltip nie tylko pokazywało aktualną obronę i mnożnik dmg - ale może jeszcze wyliczoną aktualną szansę trafienia (x%) ?
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Aktualna szansa trafienia dla każdego biorącego udział w walce jest widoczna po najechaniu na słowo CEL w każdej rundzie walki (co uwzględnia wpływ profitów i zmęczenia). Dlatego nie ma potrzeby robienia przerywników z nagłówkiem walki za każdym razem gdy ktoś zginie.
Autor postu otrzymał 3 piw(a)
Ostatnio zmieniony przez Phil 2010-11-25, 22:37, w całości zmieniany 1 raz
Aktualna szansa trafienia dla każdego biorącego udział w walce jest widoczna po najechaniu na słowo CEL w każdej rundzie walki (co uwzględnia wpływ profitów). Dlatego nie ma potrzeby robienia przerywników z nagłówkiem walki za każdym razem gdy ktoś zginie.
:-O
już mnie miło "gleby" zaskoczyły,ale to
Widzę chłopaki nie próżnowali:)
_________________ Alkoholicy są dla mnie niczym ...... Niczym Bracia.
Aktualna szansa trafienia dla każdego biorącego udział w walce jest widoczna po najechaniu na słowo CEL w każdej rundzie walki (co uwzględnia wpływ profitów i zmęczenia). Dlatego nie ma potrzeby robienia przerywników z nagłówkiem walki za każdym razem gdy ktoś zginie.
ooo, coś nowego
dobrze wiedzieć...
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum