Takie pytanko odnośnie wymagań do przedmocików questowych
a) dlaczego mają takie wysokie wymagania odnośnie siły
b) dlaczego nie amja wogóle innych wymagań
przez to jak wyżej dojdzie do tego że każdy berek łowca szerm będzie latał z tarczami barby z brońmi jednoręcznymi itp
A można by by po prostu dać połowe wymagań do przedmiotu odpowiadającemu mu lvlem
jak zwykle klasy wytrzymalosciowe sa najbardziej poszkodowane;/
wymagania tylko silowe, gdzie kazdy i tak pakuje w sile dla palek( ktore powinny byc juz dawno usuniete) a dodaja po 100 hp i pancka? gdzie tu jakas logika?
Wymagania powinny byc podniesione conajmniej o 70 wytrzymki, skoro daje jeszcze 4 cw...
swoją drogą to pałki/miecze szkoleniowe psują całą grę przez pierwsze 50-70 lvli
byle tylko to przetrwać i wreszcie koniec tej głupoty
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
a) dlaczego mają takie wysokie wymagania odnośnie siły
Nie są wysokie. Są niższe niż wymagania pałek, z których i tak praktycznie korzysta każdy.
Cytat:
b) dlaczego nie amja wogóle innych wymagań
Dlatego, że to przedmiot uniwersalny, z którego powinien móc korzystać każdy - tak jak z pałek.
Cytat:
przez to jak wyżej dojdzie do tego że każdy berek łowca szerm będzie latał z tarczami barby z brońmi jednoręcznymi itp
Na wyższych poziomach przedmioty-nagrody z questów nie są już uniwersalne. Każda klasa otrzymuje przedmiot modelowany pod nią.
Cytat:
Wymagania powinny byc podniesione conajmniej o 70 wytrzymki, skoro daje jeszcze 4 cw...
Pałki dają 3 cw i nie wymagają wytrzymki. Przedmioty uniwersalne muszą być dostępne dla każdego w stosunkowo łatwy sposób. Używając tej tarczy każdy zyskuje.
Cytat:
jak zwykle klasy wytrzymalosciowe sa najbardziej poszkodowane;/
Wytrzymałościowcy nie są poszkodowani, dostają +100 HP, dzięki tej tarczy.
Cytat:
swoją drogą to pałki/miecze szkoleniowe psują całą grę przez pierwsze 50-70 lvli
W nowym sprzęcie CW z początkowych broni będzie spadać z każdą kolejną bronią. CW musi być dodane do początkowych broni, bo jest to łatwiejsze i szybsze do wykonania niż przerabianie statystyk dziesiątek bestii. Bez broni z bonusem do CW potwory na początku byłyby bardzo trudne do pokonania.
Czyli twierdzisz ze pierwsze 70 lvl jest liniowe i wszyscy maja brac to samo, zeby bic jako tako do przodu...
roznorodnosc zbita na pierwsze 2 tygodnie gry... super.
A dla wytrzymalosciowcow 100 hp tak? tylko ze zwykla tarcza ma 160 pancka...
jak zwykle najmniej sie dostaje, a najwiecej taki berk czy szerm, gdzie 100/100 dodatkowego zyciopancka to ponad polowa ich obecnego stanu z tym ze maja te same obrazenia (wysokie bo wszyscy MUSZA miec palki)
czyli wytrzymalosciowiec ma +40 zyciopancka ( czego i tak ma duzo) a z drugies strony powstaje taki berko-barbo-rycko-szerm = kupa ataku defa zycia pancka i oczywiscie dmg...
Mamian, Nie do końca zabita... Zobacz sobie topkę a zobaczysz wiele różnych dróg rozwoju... Nie ma tam osób które poszły tylko w atak, tylko w obronę albo tylko w życio/pancerz.
Co do samych pałek pewnie znikną w kolejnej erze, skoro ma być zmieniony sały ekwipunek...
Mamian, Nie do końca zabita... Zobacz sobie topkę a zobaczysz wiele różnych dróg rozwoju... Nie ma tam osób które poszły tylko w atak, tylko w obronę albo tylko w życio/pancerz.
Co do samych pałek pewnie znikną w kolejnej erze, skoro ma być zmieniony sały ekwipunek...
roznorodnosc zbita na pierwsze 2 tygodnie gry... super.
Nie aż do 70 lvl. Pierwsze różnice pomiędzy klasami zaczynają się wykształcać dopiero ok. 30 poziomu, zawsze tak było. Wcześniej większość postaci ukierunkowanych na maksymalną skuteczność jest bardzo do siebie podobnych. To wynik małych bonusów klasowych na tym etapie gry i sprzętu, który wymaga modernizacji - co mamy w planach na następną erę.
Cytat:
A dla wytrzymalosciowcow 100 hp tak? tylko ze zwykla tarcza ma 160 pancka...
I tarcza ta ma też 1.5 obrażeń mniej. Jak mówiłem, każdy coś zyskuje. Fakt, że jedni nieco mniej inni nieco więcej, ale dla przedmiotów uniwersalnych nie da się wyważyć idealnie przedmiotu by każda klasa miała z niego jednakowy zysk.
Ponadto przedmioty questowe muszą być nieco lepsze od sklepowych, inaczej ich istnienie nie miałoby sensu. Po modernizacji sprzętu również one zostaną zbalansowane i dopasowane do nowych realiów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum