Po za tym wojownicy mają do siebie, że to bardzo ciężka gra - na początku ciężko ogarnąć itd, a potem nagle okres, kiedy nic się nie dzieje, tylko mooby klepie i klepie i klepie i się powoli klepanie zaczyna nudzić
Nie jest aż tak ciężka - po prostu nowy gracz popełnia sporo błędów, przez co nie może bić np. potworków z granicy widoczności, nie kupuje zawsze broni z wyższymi obrażeniami od razu gdy spełni wymagania poziomowe. Ale tak jest w każdej grze, w której jest się nowym.
Pierwsze kroki przeciwko nudzie na wyższych poziomach zostały poczynione. Są nowe profity do rozwijania gdy skończą się istniejące wcześniej, będą eventy wojenne. A w przyszłości jeszcze kilka innych urozmaiceń.
Myśle, że fajnie by było napisać jakiś tutorial, który mówi jak rozwijać daną klase do np. 40 poziomu, mówi jakie są korzystne układy ras/klas. Potem gracz już powinien załapać o co w grze chodzi i sam być w stanie dokonywać wyboru. Ofc z chęcią pomogę jak trzeba, ale może lepiej jak się zajmą tym "pro", ja sie w sumie dalej ucze
Jak najbardziej popieramy taką inicjatywę. W tym celu nawet w dziale pomocy stworzyliśmy kategorię poradników graczy. Wkrótce przygotujemy zestaw wymagań koniecznych do spełnienia przed zamieszczeniem tam napisanego przez gracza poradnika.
Tylko jeżeli do 75 lvl to bedzie wiele podobnych postaci.
Fajnym pomyslem by bylo tez takie cos, ze kazda ze szkol by miala swoj poradnik. Kazda szkola ma swoich tzw przedstawicieli... np Aze mozna od razu skojarzyc ze B?ŚR Irma bodajże z turkusem a bordo Tsu i Grudo.
Zawsze by to było coś nowego ; )
_________________ It's nice to be important, but more important is to be nice
Można po prostu wprowadzić system mentorów. Każdy nowy gracz, który o to poprosi - zostałby przydzielony do jakiejś doświadczonej postaci w grze, powiedzmy max. 5 osób na mentora.
Atresia, bardzo fajny pomysł. Chociaż nie widzę nic przeciwko żeby wprowadzić obie formy w życie - jak ktoś jest aspołeczny to niech sobie czyta, a inni poproszą o pomoc.
Cytat:
Tylko jeżeli do 75 lvl to bedzie wiele podobnych postaci.
Mówiąc tutorial nie miałem na myśli dokładny rozpis czynności do XX lvla. Taką formę mógłby mieć powiedzmy do 10 lvla, a potem stopniowo przygotowywać gracza do samodzielności, zmieniając instrukcje w sugestie a sugestie w uwagi.
No tak Atresia ale czy ktoś bedzie chcial tlumaczyc 5 osobom (Azy nie licze bo on to w poprzedniej erze mial chyba 10 postaci ktore musial expic pod nieobecnosc wlascicieli) ? 1-2 to by tak bylo max
_________________ It's nice to be important, but more important is to be nice
"Mentorstwo" to wprowadziłem. A mianowicie: wysyłanie spampoczty do każdego nowego członka szkoły. I jakoś oprócz kilku osób nikt się tym nie zainteresował, a w tej erze to już zupełnie. Więc nie wiem czy Ci "mentorzy" zwyczajnie an następną erę nie zapomną co mają robić
A efekty - na retro 90% aktywnych graczy równo wbijało poziomy. Bo nie wiem jak w Bordo i Turkusie, ale ja co godzinę miałem na retro jakieś wp z pytaniem itp. Wiec mentorstwo dużo daje, ale najpierw trzeba znaleźć kogoś od roboty.
Ja też się mogę tym zajmować, po prostu chodzi o to, żeby team miał mentorów pod swoimi skrzydłami - pokazywanie palcem - "Mentorze, ten gracz jest Twoim podopiecznym.", "Graczu, ten facet jest Twoim mentorem." itd. Albo żeby przynajmniej przychodziły jakieś powiadomienia na WP... Chodzi mi o to, żeby system był ewidentnie zaimplementowany w grze, a nie "kto chce, niech się tym zajmuje".
Wogóle można by zrobić przy rejestracji opcję "chce mentora", po czym z urzędu zostałby mu jakis przydzielony. Fajnie by było gdyby taki mentor ze swoim uczniem utrzymywał luźny kontakt, poopowiadał ogółem o grze, a nie tylko niczym bot "na X lvlu dodaj Y do żywotności".
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum