Dobra, mamy 2 postacie i co? Gra się szybciej znudzi. Bo przykładowo obek się skończył, czasu mało a tu trzeba klikać dwie postacie. Wiem jak to jest z dwoma postaciami, bo często brat nie miał dostępu do komputera i w efekcie obie postacie klikałem ja. A przypomnę przypadek w wakacje, kiedy musiałem sklikac 7 postaci, bo ludzie byli na wakacjach. i sklikaj 7 ludzi z turkami nazbieranymi w ciągu tygodnia i zapasem questów.
Aza, a wiesz, że przyznałeś się właśnie do notorycznego łamania regulaminu? Ale dostałeś za to piwo, więc się nie przejmuj
A ktoś to kiedykolwiek sprawdzał??
Są ludzie z kilkoma kontami/postaciami i będzie to dalej
KoniAK, no tak, tylko piszę z czym się spotkałem. Tam jest mechanika inna niż w Wojach, jak się zginie to nie ma wskrzeszania, a w Wojach często się ginie (przynajmniej ja )
Ale jak powtarzam po raz któryś... Dodatkowa postać to opcja płatna, przykładowo za jedną erę połowa ceny obka półrocznego... Wtedy naprawdę tylko osoby które chcą będa kupowały, bo takim któzy chcieliby oszukiwać by było żal kasy...
Pajonk, a Ty mi rzucasz przykłady z Dofusa, a ja Ci mogę z WoWa czy innych gier.
WoW:
- Możesz miec 10 postaci ale tylko w jednej frakcji
- Nie ma wspólnego banku, ale możesz przesyłać itemy/złoto między postaciami
- Nikt nie wie że jakaś postać to Twój alt chyba że się z tym zdradzisz
Różne gry mają różne systemy... To że grasz w Dofusa to od razu uważasz że ten system jest jedynym słusznym...
Poza tym ja się pytałem czy to kiedyś będzie, a nie żeby wprowadzać już teraz... System wielopostaciowości musiałby być odpowiednio dopracowany, i zrobiony tak żeby był na tyle atrakcyjny żeby ktoś z niego korzystał... System gdzie druga postać ma 50% tur jest systemem zniechęcającym od kupowania drugiej postaci... Gra musi na siebie zarabiać, a żeby zarabiać musi oferować coś za co gracze będą chcieli zapłacić, typu obywatel z dużą ilośćią elemntów pomagających w rozgrywce(niekoniecznie dających przewagę, jak to w wielu grach jest), albo własnie wykupowanie dodatkowego slotu na drugą postać(na czas jednej ery)...
KoniAK, nie uważam za jedyny słuszny. Wskazuję, że jak jest wiele postaci na konto to mało kogo interesuje co z nimi robię. Mam i poświęcam swój czas na nie. Moja sprawa czy chcę oddać coś na co długo zarabiałem za pół darmo czy zarobić na tym. Ograniczenia turowe mają odwzorować różnicę między grą którą klikasz parę minut a wowem gdzie musisz się nabiegać aby coś mieć. Gdybyś czytał uważnie później napisałem, że można i bez tego ograniczenia. Staram się jakoś dostosować wielopostaciowość do realiów wojów gdzie kliknąć 120 tur to kwestia minuty. Tutaj walki z postrachem nie toczysz godziny. Jeśli bym miał mieć postać chciałbym aby mistrz gildii decydował czy mnie przyjmie czy nie, nie zaś odgórne zasady... bo może akurat w trójkę jesteśmy z jednego miasta i gildie klimatycznie dla funnu maja wojne lecz wiedza ze nie szpieguje..?
Spider4, no nie do końca , miałem na myśli dwa światy na każdym po postaci.
KoniAK, wg mnie dużej różnicy nie ma, bo skoro i tak te postacie mają ze sobą nie współpracować to chyba nawet wygodniej by było po prostu postawić drugi świat. Chyba że chcemy zrobić jakąś wspólną skrytkę czy złoto. Krótko mówiąc wielopostaciowość na jednym świecie imho miałaby sens tylko jeśli postacie mogły by sobie pomagać. Poza tym mogłyby z tego jakieś dziwne sytuacje wyniknąć, np że hoduje sobie jakiegoś słaboszczaka i wstepuje do jednej gildii i hoduje lepsza postac, wstepuje do innej gidii i bije swoja druga postać na turnieju czy na wojnach.
Co do dwóch postów na jednym serwerze - więcej graczy, większy fun (tak chodzi mi o ilość postaci w grze). Trochę naciągnęło by to statystyki, ale wojownicy to nie jest ogame z milionem graczy
Trochę naciągnęło by to statystyki, ale wojownicy to nie jest ogame z milionem graczy
Więc może lepiej połączmy siły i rozreklamujmy grę niż narzekać na brak ludzi i wprowadzać drugą postać do gry... jednak reklama byłaby pożyteczniejsza dla nas jak i dla administracji
_________________ [center]Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.
@Emil: a myślisz że nie rozreklamowałem gry przed startem tej ery?
Co nie zmienia faktu, żer przypływ o 100% ciężko zrobić.
Po za tym wojownicy mają do siebie, że to bardzo ciężka gra - na początku ciężko ogarnąć itd, a potem nagle okres, kiedy nic się nie dzieje, tylko mooby klepie i klepie i klepie i się powoli klepanie zaczyna nudzić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum