Ja właśnie staram się sobie to wyobrazić jak by to wyglądało i dochodzę do wniosku że jest to kompletnie nielogiczne i oznaczało by że osoba która to posiada jest albo idiotą, albo opóźnionym w rozwoju...
Wyobraźmy sobie sytuację... Żyjemy w świecie, gdzie bogowie czasami aktywnie odziałują na rzeczywistość. Widzimy że ktoś dostaje coś w rodzaju łaski boskiej, w postaci jakiegoś błogosławieństwa. Ale my jesteśmy areligijni i my nic nie dostajemy, ale ich pomocne błogosławieństwa trafiają nas, więc zastanawiamy się a może bogowie istnieją i areligijność jest błędem... Ale wtedy wchodzi do gry element naszej głupoty/opóźnienia umysłowego który powoduje że jednak stwierdzamy że to że dostaliśmy piorunem w łeb przy walce z 10 różnymi przeciwnikami to czysty przypadek, oraz to że umierający przeciwnik nagle wstaje i nas ubija to też czysty przypadek...
Nie ma to jak być areligijnym...
Widzę tutaj naprawdę spore niezrozumienie tematu... Kto Ci powiedział, że bycie areligijnym to być ateistą?... :p
Atresia, Jeśli nie zauważyłeś to ta dyskusja się skończyła w chwili gdy Team stwierdził że nazwy i tak nie zmieni, więc nie wiem po co wskrzeszasz tematy stare...
ktoś coś burknął o jakiś 45% związanych z tym profitem - ja jeszcze nie zdążyłem pooglądać bo akurat przerwa techniczna
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
A ja mam małą sugestię, bo dwa profity bijące (z taką samą mocą 1x100 i 2x50) są troszkę bez sensu, zwłaszcza, że w teorii ten rozłożony na tury częściej włazi (ergo jest mocniejszy przy takiej samej sile hitu)... nie ciekawiej byłoby dać profit w stylu "wola walki" cos dla naszych berków, np na 1 lvl 1-2% szansy przy śmierci, że powstaniemy z 10-20%hp dajmy na to
to oznacza nic innego, że nadal jest generalnie słaby - może już tylko nie tak tragicznie
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Tsumoso, to zależy, w pvp przy 1vs1 pozwala grać na starych zasadach, w pvp grupowym jeśli phil pisał prawdę i działa na całą druzynę przeciwnika to daje sporą przewagę jesli przeciwnik nie ma areligijnego... 45% i 2 tury to i tak prawie cała walka na 1 lvl zdaje się... ale to w pvp.... w pve nie daje nic... dobre tylko dla złośników chcących napsuć build zaprojektowany pod dwie umiejetnosci (klasowa i wyznaniowa)
aa teraz pooglądałem i widzę, że to 45% i na 2 rundy, no to już prawie całą walkę - więc profit już dorównuje prawie innym... o kurde nie sądziłem, że coś poprawicie
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Tsumoso, mówię, dalej smutno, że to tylko w pvp ma zastosowania... raczej mało kto to weźmie... chyba, że team na szybko nauczy postrachy i co lepsze grupy paru wyznań
Na razie zdecydowana większość postrachów ma swoje własne profity. Wyznań jeszcze nie posiadają, ale nic nie stoi na przeszkodzie by w przyszłości się ten stan rzeczy zmienił.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum