IMO można rozważyć zmianę bonusów rasowych ghrulli i/lub krasnoludów.
Obecnie nie ma w grze aż tak podobnych do siebie ras (max 3% rożnicy w poczatkowych bonusach), a nie wiem, czy było to zamierzone.
Nie ma to wielkiego sensu, jeśli nie będzie wprowadzonych większej ilości ras, które podobnie będą się pokrywały z istniejącymi.
Swoja droga ciekawi mnie, czy jest plan dodawania nowych ras, np 1 na erę? Z jednej strony uważam, że 10 to naprawdę sporo, ale z drugiej, jest jeszcze sporo możliwości, które można by wykorzystać. Np. ptakoludzie, czy nawet konstrukty można zrobić w naprawdę ciekawy sposób, albo też rasy w ten czy inny sposób magiczne. I inna sprawa, czy rasy tworzone przez graczy byłby wprowadzane? Oczywiście te wpasowujące się w istniejący schemat i po dopracowaniu tak, by pasowały do świata gry.
Irmis, Ptakoludzie trochę nie za bardzo by pasowało z prostego względu... Jeśli to byliby ptakoludzie tak jak sobie ja wyobrażam, to ciężko byłoby im nosić buty... Kontrukty raczej także nie zabardzo pasują do ras grywalnych... Prędzej pojawią sie jako grywalne jakies gobliny, arachnidy czy jakiegoś rodzaju mutanty typu pół-syerny, pół-orki, czy pół-ogry... Chyba.
Może i masz racje, co do ptakoludzi, jeśli się nie przymknie oka na dokładną budowę stopy, ale przekonałeś mnie arachnidami - bonus rasowy +3 pary botów +1 para rękawic +2 bronie, warte są dziwacznego wyrazu pyska
A półogrem bym z chęcią zagrał, jeśli będzie tańczyć tak samo jak ogr w wowie
Nowe rasy były tworzone tak by miały sens logiczny, klimatyczny i uzupełniały pewne brakujące w grze kombinacje kar i bonusów. Oczywiście, wymagało to pewnych kompromisów by pogodzić wszystkie kryteria. Proponowane zmiany to bardziej kwestia kosmetyczna niż mająca większe znaczenie dla balansu.
Cytat:
Swoja droga ciekawi mnie, czy jest plan dodawania nowych ras, np 1 na erę?
Nowe rasy będą się pojawiać, choć nie wiem czy regularnie co erę.
Cytat:
Toć Seavran, to tylko jeden kontynent.
Zgadza się - pozostały teren jest niezbadany, a ja chciałbym dokonać w najbliższym roku rozszerzenia mapy.
Cytat:
Z innych zakątków Seodu (to jest nazwa świata?)
Seod to pierwotna nazwa świata, który został przemianowany później (ale i tak chyba to było jeszcze w II lub III erze czyli w pierwszym roku istnienia gry) na Seavran.
Kusi mnie by zdradzić coś o pomyśle na nową rasę, ale nic nie powiem ponad to, że wprowadzona do gry historia jest luźno powiązana z rasą, która pojawi się w następnej erze.
To by rozwiązywało problem butów i nagolennic. I tak w przyszłości zmieniacie sprzęt, to raczej wymyślenie przedmiotu zastępczego dla ras bez nóg problemem nie będzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum