Teraz nie będziemy już niczego dodawać, tylko usprawniać i poprawiać błędy.
Osobiście to wolałbym aby błędy były naprawiane zamiast ich usprawniania i poprawiania... Bo oba te pojęcia sugerują że będziecie robili lepiej działające błędy.
To bardzo skomplikowany model. Ciekawy, ale ekstremalnie trudny do wprowadzenia w grze takiej jak Wojownicy.
Z "mini grą" pewnie tak jeśli się dobrze nie rozpisze jej zasad, ale cała reszta nie byłaby zwykłymi if'ami? A minigrę można zastąpić opcjami: przekup(ustalona odgórnie suma)/zastrasz(walka)/negocjuj (% powodzenia rozmowy zależny od naszego poziomu)
Kwestia umożliwienia "rozmów" z npc (chyba kiedyś były jakieś wstępne) i ustalenia kiedy widać daną opcję (tylko przy aktywnym quescie)
nie wiem jak teraz, ale kiedyś było ograniczenie maksymalnej liczby rund w jednej walce. Jeśli nadal jest jakieś, to wypadałoby wspomniec o tym w samouczku. (aż miło wspomnieć te walki remisowe w których nikt nie padał na ziemie )
deshong, Najdłuższe walki jakie widziałem w tej wersji wojów to trochę ponad 200 rund, ale to sa walki tylko między strażnikami i czasem między straznikem a paladynem, ale wtedy hity potrafią być ogromne a wraz ze wzrostem ataku i dmg po każdym upadku to nie ma szans na zakończenie remisem z powodu dojścia do limitu...
sprawdzimy czy da się tak długo walczyć - jak kiedyś regenkę
Koniak, daleko nie szukajac, zobacz na naszym forum ciekawe walki, tam znajdziesz przykładn na walkę na stosunkowo niskich lvl (poniżej 200) gdy walka tak naprawde zaczeła się od 180 turki
Ale to 1400 jest tylko dlatego że łatwiej było dopisać jedynkę z przodu niż kombinować. W sumie 400 które było ostatnio nie zostało nigdy przekroczone. ;P
Cytat:
Co do treningów - to tak będzie cały czas bez expa?
Się nie wie czemu się tak robi. Na świecie testowym działa dobrze.
Poza tym nie ma "cały czas", bo ja "cały czas" to tu siedzę i dłubię nad tym wszystkim.
Małe pytanko: czemu wyznanie się wybiera na 150? To trochę już zaawansowany gracz (wiem wiem, da sie wiecej) nie lepiej obniżyć wyznania a podwyższyc cos innego? lub z miejsca dawac areligijnosc? bo tak dziwnie przy areligijnosci przycisk "nauka" Tak czy siak wiara powinna byc chyba wczesniej dostepna
Małe pytanko: czemu wyznanie się wybiera na 150? To trochę już zaawansowany gracz (wiem wiem, da sie wiecej) nie lepiej obniżyć wyznania a podwyższyc cos innego? lub z miejsca dawac areligijnosc? bo tak dziwnie przy areligijnosci przycisk "nauka" Tak czy siak wiara powinna byc chyba wczesniej dostepna
Po prostu chcieliśmy uzupełnić pustkę profitową na wyższych poziomach. Nie ma w zasadzie innego powodu. Klimatycznie uzasadniłbym to tak: mamy w zasadzie do czynienia z jedną religią w Seavranie, a wybór kultu można traktować w kategoriach patrona, któremu postać chce służyć. A dokonuje tego wyboru w momencie gdy zdobędzie dość doświadczenia życiowego (150 lvl ;-))
Ja bym wolał jednak na początku wybierać religię... Tylko ograniczyć że bonusy z regilgii dopiero na pewnym poziomie wchodzą, pod warunkiem wpłacenia odpowiedniego datku na rzecz swojego kościoła...
Ja was proszę żebyście pohamowali się ze spamem bo polecą ostrzeżenia. Jak już chcecie spamować to proszę posty wygaszać max do tygodnia. To robi się powoli dręczące jak jedne i te same osoby spamują forum.
Dziękuje
_________________ [center]Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum