Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Phil
2011-03-27, 08:33
[pre-era]Dyskusja ogólna
Autor Wiadomość
Spider4

Posty: 718
Piwa: 31/52

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 14:10   

Phil, Ale wtedy usunęliście je z menu po lewej gdzie odruchowo większość szukała. Teraz mam wszystko po lewej (poukrywane -_-) a na górze ładne ikonki z opcjami które mi nie są przydatne bez zapędów masochistycznych do besztania samego siebie...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Admin 2.01


 
Wiek: 37
Posty: 153
Piwa: 29/6
Skąd: Rivangoth

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 14:10   

Spider4 napisał/a:
Cytat:
Spróbujemy znaleźć rozwiązanie, będące kompromisem pomiędzy estetyką i funkcjonalnością. Na razie możemy wyłączyć automatyczne zwijanie, jeśli uważacie, że jest niewygodne.


Menu:
Jest co najmniej irytujące, coś jak rozwiązania apple aby wszyscy mieli ładnie... a ja chcę mieć to rozwinięte i mieć pod ręką jak bałagan na moim biurku. Ewentualnie ptaszek w opcjach czy ktoś chce automatyczne zwijanie czy nie. Mi wygodniej mieć całe menu na widoku. Nie chcę się zastanawiać w której belce jest ukryte to czego szukam (tak wiem wiem, twórcy i starzy gracze to wiedzą, ale nie wszyscy). Dodatkowo "Moja organizacja" można by przenieść chyba do podkategorii lokalizacje, co tak sama ma siedzieć w organizacjach. Zwłaszcza, że na Placu głównym jest i tak przycisk "organizacje"

Fayl powiedział że to wyłączy, skoro chcecie. Pewnie niedługo potem pojawi się opcja w ustawieniach

Spider4 napisał/a:
"Avatar" rasy i klasy lepiej przenosiłby nas w jakieś użyteczne miejsce, np. szybki dostęp do karty postaci, a nie okienko z opcją trening i wyślij wiadomość do samego siebie.

W zasadzie masz racje. Te sposób wyświtlenia (ikona: rasa, klasa, gildia) działa na zasadzie automatu. Np. to co jest w rankingu, to jest i u Ciebie na głównej stronie. Ale fakt faktem, postaram się coś w tym kierunku zrobić by były tam praktyczne opcje

Spider4 napisał/a:
Dziennik zadań: w tej formie wcale nie pomaga, i tak muszę wyjść z menu walki aby zobaczyć co mam ubić... sprzężcie to jakoś z tym pustym na górze aby mogło wyświetlać wybrany quest (ostatnio przyjęty/zaznaczony w dzienniku), da to wygodny dostęp do info ile durnych much mam zabić bez biegania z kartką czy skakania między menu, bo chwilowo to ułatwia tylko tyle, że mam dostęp do opisu questow z innych miast które przyjąłem. Mało użyteczne, zwłaszcza, że Obkowe

Wprowadziłem już pewnie zmiany. Bezpośrednio z listy celów możesz się przenieść do walki. Jeżeli nie uznasz że to jest super, to Ci nastukam ;)

Spider4 napisał/a:
Dzielnica kupiecka/Plac targowy ... trochę mylące, na początku wlazłem na targ i zastanawiałem się czemu nic kupić nie mogę. Brak pomysłu na rozwiązanie...

Czasem też się mylę, ale widzę że jak nic nie ma to włączyłem plac targowy. Może to poprawimy... może nie ;)

Spider4 napisał/a:
Walka i inne: dajcie możliwość wyłączenia animacji przy pojedynczej walce i wywalcie "podwójne suwaki". Fajnie, skracają stronę, ok. Jednak na dłuższą metę to denerwuje... zamiast zjechać sobie jednym muszę dwoma bo akurat jak główny jest na górze to ucina mi tabelkę z zarobioną kasą i doświadczeniem...

Będzie taka możliwość by wyłączyć animację. Co do suwaków: ciężko mi cokolwiek powiedzieć.

Spider4 napisał/a:
Chat: pisałem w innym temacie, albo postać w podróży niech nie ma go aktywnego (rynkowego), albo coś z tym zróbcie, bo głupio, jak mnie w połowie rozmowy teleportuje ;)

Głupio jak tak w trakcie rozmowy walczysz, kupujesz rzeczy itd... :) Jak nie będziesz nic robił, to Cię nie teleportuje.

Spider4 napisał/a:
Wiele walk: tak jak 40 walk przerywa zdobycie lvl, tak przegrana mogłaby przerywać je też... chyba, że moja postać jest głupia i 10 razy walczy z czymś z czym nie ma szans (np taki mnich, mimo, ze atak/unik na moją korzyść przemawiały), jak chcecie niech to będzie kolejny bonus dla Obków, ale przydałoby się
.
Co mam Ci powiedzieć? Ty wybierasz cel z którym walczysz (nie Twoja postać) i powinieneś zapewnić jej jak najpewniejsze warunki by wygrać. A to że 10 razy z rzędu przegrywa? No... jak se pościeliłeś tak się wyspałeś. Może zrobimy coś z tym, może nie. Raczej nie teraz.

Spider4 napisał/a:
Ekwipunek: dodajcie opcję sprzedaj wszystko - zaznaczenie np przy nasionach, ze chce sprzedać wszystkie, akurat nie są questowe, nie są w recepcie a mam ich 235 dajmy na to...

Będzie. Niedawno też stwierdziłem że brakuje jakiegoś przyciska "max" co wpisuje wszystkie sztuki i od razu zaznacza ptaszka.
_________________
What I cannot create, I do not understand. - Richard Feynman
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
jordan87
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 14:16   

Cytat:
Dzielnica kupiecka/Plac targowy ...


Tak a propos tego jeszcze: poprzedni podział był dopiero mylący:

Handel:
- sklep zwykły
- targ wypadajek
- sklep kompleksowy
Targ:
- sprzedaż używanych przedmiotów

Cytat:
Spider4 napisał/a:
Ekwipunek: dodajcie opcję sprzedaj wszystko - zaznaczenie np przy nasionach, ze chce sprzedać wszystkie, akurat nie są questowe, nie są w recepcie a mam ich 235 dajmy na to...


Na razie jest tylko przycisk do sprzedawania wszystkiego. Jeśli chcesz zachować przedmioty questowe, przenoś je do schowka, wtedy w zwykłej skrzyni z łupami będą same niepotrzebne rzeczy.
Ostatnio zmieniony przez Phil 2010-10-27, 14:18, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Bolivar


brak
Wiek: 46
Posty: 1182
Piwa: 94/38

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 14:16   

Cytat:
Bolivar, zrozum, że ja nie chcę poduszki powietrznej w rowerze... chcę mieć rozpiździaj, chcę mieć dostęp do każdej opcji menu bez rozwijania drzewek bo tak mi wygodniej... wcale mi nie przeszkadza, że komuś będzie niewygodniej, dlatego sugestia opcji czy ktoś chce mieć automatyczne zwijanie czy nie.

Po prostu produkt dostosowany do większości. Ja najchętniej miałbym wszystko w formie tekstowej... ale kto mnie słucha ;-)

Cytat:
A co do dziennika mam rację... wybacz, ja należę do tych co najpierw przyjmują później czytają. Mam przyjęte wszystkie zadania i na prawdę ciekawsze rzeczy do robienia niż zapamiętywanie ile pająków mam ubić, chociażby rozmowa z koleżanką na gg... porównanie do lotka jest marne, bo i tak wiem ile czego mam ubić, kwestia czy muszę co chwila sprawdzać czy tych pająków było na pewno 2 a nie 3. Zazwyczaj do ubicia jest z tego co widziałem ok 5 rożnych potworków w różnych ilościach...

Ja stary RPGowiec. Dla mnie musi być tajemnica. Dlatego to już totalne rozleniwianie jeżeli chodzi o dodatki. Po prostu tu jest ciągłe liczenie, liczenie i sprawdzanie. Zero zabawy i romantyzmu :(

Cytat:
Ad-block: nie każdy go ma... Opera dopiero wprowadziła, chrom długi czas nie miał a i ten co ma jest średniawy (chyba, że coś zmienili). Nie chodzi chyba o to, że mam blokować wszystko co mi się nie podoba w grze...

jak zwykle większość wygrywa. Z tego co widzę to masz FF - wrzuć AdBlocka i będzie z głowy. Jak nie to klikaj zakończ i z głowy.

Spider4 pokój. Po prostu nie myśl o wszystkim przez swój pryzmat, ale przez to czy przynajmniej 20% osób z tego skorzysta. Jak tak to opłaca się to dodawać. Jak nie to po co to robić? Ja tak miałem z przekazywaniem złota między organizacjami. Na s1 w poprzedniej erze wykorzystano to 3 (słownie TRZY) raz, w ostatniej chyba 4 raz. Warto było to dorabiać?
_________________
Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Spider4

Posty: 718
Piwa: 31/52

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 14:17   

Wojtek napisał/a:
Głupio jak tak w trakcie rozmowy walczysz, kupujesz rzeczy itd... :) Jak nie będziesz nic robił, to Cię nie teleportuje.


Ale sami to umożliwiliście, więc czemu miałbym tak nie robić? Zróbcie to w oddzielnym okienku, jak walki i sklep a będę siedział na czterech literach ;)


Wojtek napisał/a:
Wprowadziłem już pewnie zmiany. Bezpośrednio z listy celów możesz się przenieść do walki. Jeżeli nie uznasz że to jest super, to Ci nastukam ;)


Zależy ile będzie klikania w tej opcji, Bo teraz woje to prawie mouse killer ;P Rozwiń menu -> wybierz opcję (np walka) -> wybierz tryb -> wybierz potworka -> wpisz ile i czy na pewno chcesz walczyć ... przebijanie się przez 5 rzeczy do jednej walki
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 14:21   

Spider, ale czy jak z kimś normalnie rozmawiasz to w tym czasie też walczysz, robisz zakupy, itd. ? I czy jak wracasz potem do domu to rozmowę kontynuujesz? Oczywiście zakładając że gadasz w 4 oczy a nie przez telefon, którego w Lotharis jeszcze nie wynaleziono... ;P Jak udajesz sie w podróż to przerywasz rozmowę i idziesz w inne miejsce... Logiczne... ;P
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Admin 2.01


 
Wiek: 37
Posty: 153
Piwa: 29/6
Skąd: Rivangoth

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 14:21   

Spider4 napisał/a:

Zależy ile będzie klikania w tej opcji, Bo teraz woje to prawie mouse killer ;P Rozwiń menu -> wybierz opcję (np walka) -> wybierz tryb -> wybierz potworka -> wpisz ile i czy na pewno chcesz walczyć ... przebijanie się przez 5 rzeczy do jednej walki


Sprawdź sam:) To już jest na s1. Wybierasz Dziennik zadań, wybierasz questa i... klikasz w bestię z którą chcesz walczyć. Dla mnie jako też gracza jest to super.
_________________
What I cannot create, I do not understand. - Richard Feynman
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Spider4

Posty: 718
Piwa: 31/52

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 14:26   

Bolivar: ale tak to w Apple, tam wiedzą lepiej co jest wygodne dla użytkownika... ja lubię wolność i bałagan. Lubię łatwy dostęp do opcji. A co do Ad-blocka... tu mam FF ale pod Ubuntu używam chrominium, a tu jak tylko opera wyda sensownego ad-blocka odrazu zmieniam, nie wszyscy jednak chcą fajną ale wolną przeglądarkę tylko dla ad-blocka.

Co do questów... gdzie Ty tu widzisz tajemnicę? Na tacy mam podaną listę co ubić i w jakiej ilości... dajcie questa: zbadaj jaskinię, kliknę aby tam wejść i niech mnie atakuje co tam jest, będzie tajemnica... a tak... taka tajemnica, że co 2-3 walki 10 kliknieci po menu aby sprawdzic czy sie nie pomylilem w ilosci ubitych stworkow

KoniAK, To jest gra, w dodatku umożliwiono mi w niej takie ruchy, nie umożliwiono za to kulturalnego zakończenia rozmowy ;)

Wojtek, fakt jest i znacznie ułatwia ;)


EDIT: z tego co widziałem, automatyczne zwijanie jeszcze komuś się nie podobało tutaj... a przelewy między gildiami: fajna rzecz, i przydatna, tylko trzeba to jakoś rozwinąć, bo po co przelewać skoro dyplomacja jest tak ograniczona? Dajcie Gildii możliwość składowania ekwipunku, i dropu np. questowego, powstanie jako taki bezpośredni handel miedzy gildiami, dostęp dla sojuszników do budynków za ustalona przez mistrza marżą, możliwość nagradzania lub wypozyczania ekwipunku/dropu gildyjczykom/sojusznikom, opcję żądania przelewu pod groźbą wojny (odrzucenie równa się automatycznie wojnie) a i ruch będzie w tej dziedzinie. Bo tak mimo sojuszy nie widzę sensu przelewów... chyba, że między przytułkami GWN
Ostatnio zmieniony przez Spider4 2010-10-27, 14:32, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 14:27   

Pytanko z rodzaju ogólnych...

Będzie dostępny do ściągnięcia layout wojów żeby mozna było go sobie przerobić i stworzyć alternatywną wersję?


Edit:
A to co napisałes to ciekawa rzecz... Podejrzewam że jakby się team pobawił to dałoby się zrobić coś w rodzaju wypraw, do tego dodać różne w różnych miastach, tam klika sie na walkę i dostaje np. 5 mobków, walka jedna po drugiej, bez leczenia pomiędzy walkami i na końcu dopiero jakiś skarb... Przy czym każda lokacja musiałaby mieć coś w rodzaju średniego levla potworów żeby nie było niespodzianek że na 10 levlu wchodzimy do jaskini ze smokami... ;P
_________________
Ostatnio zmieniony przez KoniAK 2010-10-27, 14:31, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
wadko

Harton Junior Gramsh
Lacert
Paladyn
Posty: 25
Postawił 4 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 14:29   

Wojtek napisał/a:
Sprawdź sam:) To już jest na s1. Wybierasz Dziennik zadań, wybierasz questa i... klikasz w bestię z którą chcesz walczyć. Dla mnie jako też gracza jest to super.


Jakby jeszcze tak samo było z potrzebnymi wypadajkami :)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Admin 2.01


 
Wiek: 37
Posty: 153
Piwa: 29/6
Skąd: Rivangoth

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 14:38   

wadko napisał/a:
Wojtek napisał/a:
Sprawdź sam:) To już jest na s1. Wybierasz Dziennik zadań, wybierasz questa i... klikasz w bestię z którą chcesz walczyć. Dla mnie jako też gracza jest to super.


Jakby jeszcze tak samo było z potrzebnymi wypadajkami :)

no... w gildiach jest specjalny budynek, o nazwie "Cech ?owiecki" w którym to (za drobną opłatą 10 miedziaków) można sprawdzić kto upuszcza daną wypadajkę (lub sprawdzić bestię, jakie upuszcza wypadajki).
Ale pomysł podsunąłeś dobry. Mogę zrobić by po kliknięciu w wypadajkę, przenosiło do Cechu ?owickiego, w polu "wypadajka" będzie wpisane to w co kliknąłeś. Tylko trzeba będzie kliknąć "OK" (i zapłacić 10 miedziaków :]) by wyświetlić te bestie.
_________________
What I cannot create, I do not understand. - Richard Feynman
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Spider4

Posty: 718
Piwa: 31/52

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 14:40   

KoniAK, ja same ciekawe rzeczy piszę jeśli się przebrnie przez mój tok myślenia ;P
Zresztą to nie muszą być jaskinie ot.... karczmarzowi porwano córkę. Znajdź kryjówkę bandytów (np. mini gra z innym npc coś jak rozmowy w oblivionie zastrasz/zartuj/grozba/łapówka lub ciag przyczynowy z wybranych opcji rozmowy)
-nie uda nam się uzyskac wiedzy - fail
-uda, gramy dalej - docierasz do kryjówki, co robisz: walczysz/rozmawiasz z hersztem

-rozmowa - zależnie od questu udaje się, bądź nie (sztylet miedzy zebra), jeśli sie uda mamy do wyboruu:
-wykupić córkę
-wspolnie z nimi zgwalcic i udać się na jednorazowe łupienie miasta

atak: pokonaj x bandytow (walka grupowa lub jedna po drugiej) i uratuj córkę albo zgiń

oprocz nagrody dawałyby one nie wiem... pkt reputacji ale nie te od imienia... raczej wiedzę czy postac zła czy dobra dla gildii
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
wadko

Harton Junior Gramsh
Lacert
Paladyn
Posty: 25
Postawił 4 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 15:13   

Wojtek, dobrze wiedzieć, bo szczerze to nie wiem co robią poszczególne budynki w gildii. Taka mała opłata to nie problem, szczególnie jak możemy zyskać kilka talonów.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 15:30   

Cytat:
dajcie questa: zbadaj jaskinię, kliknę aby tam wejść i niech mnie atakuje co tam jest, będzie tajemnica... a tak... taka tajemnica, że co 2-3 walki 10 kliknieci po menu aby sprawdzic czy sie nie pomylilem w ilosci ubitych stworkow


Podoba mi się ten pomysł, ale to materiał na przyszłość. Teraz nie będziemy już niczego dodawać, tylko usprawniać i poprawiać błędy.

Cytat:
Będzie dostępny do ściągnięcia layout wojów żeby mozna było go sobie przerobić i stworzyć alternatywną wersję?


Za jakiś czas będzie. W tej chwili priorytetem są błędy i prawidłowe funkcjonowanie gry.

Cytat:
Zresztą to nie muszą być jaskinie ot.... karczmarzowi porwano córkę. Znajdź kryjówkę bandytów (np. mini gra z innym npc coś jak rozmowy w oblivionie zastrasz/zartuj/grozba/łapówka lub ciag przyczynowy z wybranych opcji rozmowy)
-nie uda nam się uzyskac wiedzy - fail
-uda, gramy dalej - docierasz do kryjówki, co robisz: walczysz/rozmawiasz z hersztem

-rozmowa - zależnie od questu udaje się, bądź nie (sztylet miedzy zebra), jeśli sie uda mamy do wyboruu:
-wykupić córkę
-wspolnie z nimi zgwalcic i udać się na jednorazowe łupienie miasta

atak: pokonaj x bandytow (walka grupowa lub jedna po drugiej) i uratuj córkę albo zgiń

oprocz nagrody dawałyby one nie wiem... pkt reputacji ale nie te od imienia... raczej wiedzę czy postac zła czy dobra dla gildii


To bardzo skomplikowany model. Ciekawy, ale ekstremalnie trudny do wprowadzenia w grze takiej jak Wojownicy.

Cytat:
Wojtek, dobrze wiedzieć, bo szczerze to nie wiem co robią poszczególne budynki w gildii. Taka mała opłata to nie problem, szczególnie jak możemy zyskać kilka talonów.


Górne, prawe okno interfejsu będzie zawierać zwięzłe informacje na temat każdego elementu gry, tylko nie wiem czy zdążymy to wprowadzić jeszcze w tej erze. Pierwszeństwo mają błędy.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 15:35   

@Spider (ostatni post)
Coś takiego wymagałoby kompletnego przebudowania działania questów, więc jeśli coś za coś takiego się weźmiemy to widzę to raczej jako osobny ficzer, a nie questy w karczmie. Bo technicznie nie ma szans żeby to łatwo do obecnego systemu questów zaadaptować.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,28 sekundy. Zapytań do SQL: 17