Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Phil
2011-03-27, 08:33
[pre-era]Dyskusja ogólna
Autor Wiadomość
Herold

-
Posty: 175
Otrzymał 189 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2010-10-26, 12:02   [pre-era]Dyskusja ogólna

Drodzy gracze,

Zapraszamy Was do dyskusji w tym temacie o wszystkim co dotyczy pre-ery: rozgrywce, zgłoszonych błędach, sugestiach ulepszeń. Słowem, wszystkim co przyjdzie Wam do głowy i wiąże się z aktualizacją.

Prosimy o przestrzeganie zasad wypowiedzi na forum zawartych w regulaminie.

Temat zostanie otworzony po uruchomieniu gry.
Temat zgłoszeniowy: http://rivangoth.net/viewtopic.php?t=1682

Zespół S:W
_________________
Herold nie odpowiada na prywatne wiadomości.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 11:05   

Cytat:
To tak przy okazji zapytam: czy jeśli w "kramie specjalnym" są tylko: 1 pierścień i jedna para spodni, to jest to błąd że tam nie ma więcej przedmiotów? Chodzi o te kupowane za talony, tak dla ścisłości.


Nie widzisz ich jeszcze, ponieważ w tej kategorii przedmiotów większość przeznaczona jest na dość wysokie poziomy a co za tym idzie późniejszy etap rozgrywki. Jak już wspomniano, im wyższy będzie Twój poziom, tym więcej przedmiotów w sklepach będziesz mógł zobaczyć.

Cytat:
Chyba myślimy o tym samym i ja też popieram propozycje aby rozwijane opcje z lewej strony ("Ranking", Postać", "Walka"...) po rozwinięciu i kliknięciu w inną, same się nie zwijały. Tak było by użyteczniej :)


Spróbujemy znaleźć rozwiązanie, będące kompromisem pomiędzy estetyką i funkcjonalnością. Na razie możemy wyłączyć automatyczne zwijanie, jeśli uważacie, że jest niewygodne.

[quote]Przydomek powinien byc automatycznie brany w "", bo inaczej wychodzi nam pan dwojga imion ;P

Nie może być brany w cudzysłów bo pole na przydomek również jest miejscem przeznaczonym na przedrostki i inne formy pisane małą literą. Np: von, van, z, de, le, itd. Generalnie podział ten jest czysto kosmetyczny a pole przydomek pozwala na wprowadzenie do imienia jednego słowa pisanego małą literą.

Cytat:
Fakt ludzie grają berkami i jest ich zawsze dużo, ale uważam, że stare profity berka były słabe i jeżeli ten będzie się zwiększał tak jak wszystkie to na 7 poziomie będzie 8%? W porównaniu do 24% barbarzyńcy coś tu jest nie tak. Ale takie jest tylko moje zdanie.


Profit nie został AŻ tak bardzo osłabiony. 7 poziom tego profitu gwarantuje 12% szans na zwiększenie obrażeń o 12%.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
loolki


Posty: 148
Piwa: 17/7

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 11:46   

Phil napisał/a:


Cytat:
Fakt ludzie grają berkami i jest ich zawsze dużo, ale uważam, że stare profity berka były słabe i jeżeli ten będzie się zwiększał tak jak wszystkie to na 7 poziomie będzie 8%? W porównaniu do 24% barbarzyńcy coś tu jest nie tak. Ale takie jest tylko moje zdanie.


Profit nie został AŻ tak bardzo osłabiony. 7 poziom tego profitu gwarantuje 12% szans na zwiększenie obrażeń o 12%.



W takim wypadku nie jest jeszcze aż tak źle.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Irmo
Zasłużony dla Rivangoth




Wiek: 33
Posty: 832
Piwa: 40/61

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 11:50   

Ja mam pytanie/sugestię(właściwie to kilka) odnośnie animacji walki.
1. Da się gdzieś ją wyłączyć?
2. Możliwe jest zmniejszenie ramki animacji w przypadku walk 1 vs 1?
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon.
Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Ferrońskie Diabły
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 11:50   

Zwróć też uwagę, że profity można będzie teraz rozwijać na poziomy wyższe niż 7. Dlatego pewne profity muszą zostać odpowiedni zrównoważone.

Tak czy inaczej cały system profitów zostanie jeszcze poddany balansowaniu po opracowaniu nowego sprzętu.

EDIT: Irmo, na te pytanie musi odpowiedzieć Ci Ralz :)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 12:29   

Cytat:
Czy sprzęt posiada ograniczenia tylko dla kilku danych klas? Ponieważ coś pamiętam, że miało to być wprowadzone, a sprawdzając sprzęt zauważyłem, iż każda klasa może nosić każdy sprzęt.


Sprzęt na S1 w chwili obecnej nie ma ograniczeń rasowo-klasowych.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
loolki


Posty: 148
Piwa: 17/7

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 13:01   

Jak w końcu jest rozwiązana podróż? Klikasz i po prostu jesteś przeniesiony do drugiego miasta? Czy czekasz do następnego dnia? Bo mnie przeniosło w środku następnego dnia, ale ciągle siedziałem w jednym trybie walki więc może dlatego tak było.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 13:28   

Podróż działa tak jak do tej pory. Problem tkwi w działaniu dni wirtualnych na przyspieszonym tempie.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Spider4

Posty: 718
Piwa: 31/52

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 13:37   

Cytat:
Spróbujemy znaleźć rozwiązanie, będące kompromisem pomiędzy estetyką i funkcjonalnością. Na razie możemy wyłączyć automatyczne zwijanie, jeśli uważacie, że jest niewygodne.


Menu:
Jest co najmniej irytujące, coś jak rozwiązania apple aby wszyscy mieli ładnie... a ja chcę mieć to rozwinięte i mieć pod ręką jak bałagan na moim biurku. Ewentualnie ptaszek w opcjach czy ktoś chce automatyczne zwijanie czy nie. Mi wygodniej mieć całe menu na widoku. Nie chcę się zastanawiać w której belce jest ukryte to czego szukam (tak wiem wiem, twórcy i starzy gracze to wiedzą, ale nie wszyscy). Dodatkowo "Moja organizacja" można by przenieść chyba do podkategorii lokalizacje, co tak sama ma siedzieć w organizacjach. Zwłaszcza, że na Placu głównym jest i tak przycisk "organizacje"

"Avatar" rasy i klasy lepiej przenosiłby nas w jakieś użyteczne miejsce, np. szybki dostęp do karty postaci, a nie okienko z opcją trening i wyślij wiadomość do samego siebie.

Dziennik zadań: w tej formie wcale nie pomaga, i tak muszę wyjść z menu walki aby zobaczyć co mam ubić... sprzężcie to jakoś z tym pustym na górze aby mogło wyświetlać wybrany quest (ostatnio przyjęty/zaznaczony w dzienniku), da to wygodny dostęp do info ile durnych much mam zabić bez biegania z kartką czy skakania między menu, bo chwilowo to ułatwia tylko tyle, że mam dostęp do opisu questow z innych miast które przyjąłem. Mało użyteczne, zwłaszcza, że Obkowe

Dzielnica kupiecka/Plac targowy ... trochę mylące, na początku wlazłem na targ i zastanawiałem się czemu nic kupić nie mogę. Brak pomysłu na rozwiązanie...

Walka i inne: dajcie możliwość wyłączenia animacji przy pojedynczej walce i wywalcie "podwójne suwaki". Fajnie, skracają stronę, ok. Jednak na dłuższą metę to denerwuje... zamiast zjechać sobie jednym muszę dwoma bo akurat jak główny jest na górze to ucina mi tabelkę z zarobioną kasą i doświadczeniem...

Chat: pisałem w innym temacie, albo postać w podróży niech nie ma go aktywnego (rynkowego), albo coś z tym zróbcie, bo głupio, jak mnie w połowie rozmowy teleportuje ;)

Wiele walk: tak jak 40 walk przerywa zdobycie lvl, tak przegrana mogłaby przerywać je też... chyba, że moja postać jest głupia i 10 razy walczy z czymś z czym nie ma szans (np taki mnich, mimo, ze atak/unik na moją korzyść przemawiały), jak chcecie niech to będzie kolejny bonus dla Obków, ale przydałoby się

Ekwipunek: dodajcie opcję sprzedaj wszystko - zaznaczenie np przy nasionach, ze chce sprzedać wszystkie, akurat nie są questowe, nie są w recepcie a mam ich 235 dajmy na to...
Ostatnio zmieniony przez Spider4 2010-10-27, 13:47, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Bolivar


brak
Wiek: 46
Posty: 1182
Piwa: 94/38

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 13:47   

Cytat:
Jest co najmniej irytujące, coś jak rozwiązania apple aby wszyscy mieli ładnie... a ja chcę mieć to rozwinięte i mieć pod ręką jak bałagan na moim biurku. Ewentualnie ptaszek w opcjach czy ktoś chce automatyczne zwijanie czy nie. Mi wygodniej mieć całe menu na widoku.

Tak samo jak ABS, poduszki powietrzne, itp. Tak naprawdę takie menu jest ergonomiczne i wygodne w działaniu. Przekonasz się do niego.

Cytat:
"Avatar" rasy i klasy lepiej przenosiłby nas w jakieś użyteczne miejsce, np. szybki dostęp do karty postaci, a nie okienko z opcją trening i wyślij wiadomość do samego siebie.

Czepiasz się. nie klikaj po prostu w siebie ;-)

Cytat:
Dzielnica kupiecka/Plac targowy ... trochę mylące, na początku wlazłem na targ i zastanawiałem się czemu nic kupić nie mogę. Brak pomysłu na rozwiązanie...

To już czepialstwo...

Cytat:
Walka i inne: dajcie możliwość wyłączenia animacji przy pojedynczej walce

Ja mam cię uczyć jak używać adblocka? ;-)

Cytat:
Dziennik zadań: w tej formie wcale nie pomaga, i tak muszę wyjść z menu walki aby zobaczyć co mam ubić... sprzężcie to jakoś z tym pustym na górze aby mogło wyświetlać wybrany quest (ostatnio przyjęty/zaznaczony w dzienniku), da to wygodny dostęp do info ile durnych much mam zabić bez biegania z kartką czy skakania między menu, bo chwilowo to ułatwia tylko tyle, że mam dostęp do opisu questow z innych miast które przyjąłem. Mało użyteczne, zwłaszcza, że Obkowe

Coś chyba chciałeś dalej napisać. Ogólnie polecam też lecytynę. Jak na razie udaje mi się zapamiętać jedną nazwę i jedną liczbę, ba nawet dwie nazwy i dwie liczby ;-)

Gdzieś padło, że będzie rozwiązanie tego w postaci liczb przy potworkach. Wg. mnie to już na maksa ułatwianie... kurcze. To tak jak znać numery lotka przed losowaniem ;-)
_________________
Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Spider4

Posty: 718
Piwa: 31/52

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 13:56   

Bolivar, zrozum, że ja nie chcę poduszki powietrznej w rowerze... chcę mieć rozpiździaj, chcę mieć dostęp do każdej opcji menu bez rozwijania drzewek bo tak mi wygodniej... wcale mi nie przeszkadza, że komuś będzie niewygodniej, dlatego sugestia opcji czy ktoś chce mieć automatyczne zwijanie czy nie.

Avatara się nie czepiam... po coś jest, a chwilowo w sumie do niczego... chyba, że zechce pobesztać sam siebie za imię... Niech nie robi nic i ładnie wygląda albo niech robi coś użytecznego.

Nazwy - czepialstwo, ale mi chwilę np. zajęło dojście czemu mam pusto...

Ad-block: nie każdy go ma... Opera dopiero wprowadziła, chrom długi czas nie miał a i ten co ma jest średniawy (chyba, że coś zmienili). Nie chodzi chyba o to, że mam blokować wszystko co mi się nie podoba w grze...


A co do dziennika mam rację... wybacz, ja należę do tych co najpierw przyjmują później czytają. Mam przyjęte wszystkie zadania i na prawdę ciekawsze rzeczy do robienia niż zapamiętywanie ile pająków mam ubić, chociażby rozmowa z koleżanką na gg... porównanie do lotka jest marne, bo i tak wiem ile czego mam ubić, kwestia czy muszę co chwila sprawdzać czy tych pająków było na pewno 2 a nie 3. Zazwyczaj do ubicia jest z tego co widziałem ok 5 rożnych potworków w różnych ilościach...



PS. edytowalem post wyżej ;)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 13:59   

Cytat:
Dzielnica kupiecka/Plac targowy ... trochę mylące, na początku wlazłem na targ i zastanawiałem się czemu nic kupić nie mogę. Brak pomysłu na rozwiązanie...


Podział jest logiczny. W dzielnicy kupieckiej są kramy kupców, plac targowy służy handlowi pomiędzy graczami.
Poza tym, fakt, że się pogubiłeś wynika jak podejrzewam z pominięcia samouczka, który wyjaśnia gdzie można dokonywać zakupu ekwipunku.

Wyłączanie animowanej walki zostanie dodane. Błędy jednak mają pierwszeństwo.

Cytat:
Chat: pisałem w innym temacie, albo postać w podróży niech nie ma go aktywnego (rynkowego), albo coś z tym zróbcie, bo głupio, jak mnie w połowie rozmowy teleportuje ;)


Czat jest lokalny. Jeśli wybierasz się w trakcie rozmowy w podróż, to jest Twoja decyzja. Możesz albo pozostać w miejscu i kontynuować, albo wyruszyć i rozmowa zostanie siłą rzeczy przerwana. Za jakiś czas pomyślimy nad wprowadzeniem kanału rozmowy prywatnej.

Cytat:
"podwójne suwaki".


Porozmawiam z Faylem o automatycznym dostosowywaniu wysokości okien do rozdzielczości. Na szerokość pasuje do 1024x768, a na wysokość do 1280x1024.
Ostatnio zmieniony przez Phil 2010-10-27, 14:03, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 14:03   

Właśnie brakuje tego co było kiedyś, czyli tych ikonek na górze do tych najczęściej odwiedzanych elementów gry, czyli okna postaci, ekwipunku, moze też sklepu...

A kanał rozmów prywatnych to się nazywa Wojopoczta, bądź GG... ;P
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Spider4

Posty: 718
Piwa: 31/52

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 14:05   

Phil, każdy Twardziel pomija samouczka, chyba, że korzysta z Linuxa, to tam trzeba czasami ;P I niestety wiem, że jest logiczny, dlatego nie mam pomysłu jak to rozwiązać :)

A co do chatu: wyświetla się chociaż informacja, że wyruszyłem w podróż czy automagiczne zniknięcie i teleportacja? niech znikne w połowie rozmowy, ale niech innym z którymi rozmawiałem pojawi się klimatyczne: Lucian wsiadł na swój powóz i wyjechał z miasta czy cokolwiek ;)

Cytat:
Porozmawiam z Faylem o automatycznym dostosowywaniu wysokości okien do rozdzielczości. Na szerokość pasuje do 1024x768, a na wysokość do 1280x1024.


A ja biedny Wide screen 1280x800 ;)
Ostatnio zmieniony przez Spider4 2010-10-27, 14:07, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-10-27, 14:06   

Cytat:
Właśnie brakuje tego co było kiedyś, czyli tych ikonek na górze do tych najczęściej odwiedzanych elementów gry, czyli okna postaci, ekwipunku, moze też sklepu...


A ja Ci powiem, że pamiętam narzekania na te ikonki gdy wszedł nowy silnik po V erze ;P Wtedy też Wojtek specjalnie pisał 2 wersję interfesju by wszystkie opcje były w bocznym menu a nie w formie ikonek w górnej belce. Generalnie powiem tak: mnie też irytują zmiany w interfejsach kolejnych wersji prawie każdego programu z jakimi miałem do czynienia, ale z czasem przyzwyczajam się i przestają być irytujące.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 17