Małe co nieco o walce: część III
Po tygodniowej przerwie, jak zawsze, powracamy z kolejną notką. Powraca też niedokończony temat - czyli walka. Zaczniemy od nawiązania do zeszłotygodniowej kwestii czyli trybów walki. Tym razem omówimy limity, które zostały wprowadzone.
1. Walka z bestią
Zasięg w tym trybie pozostał bez zmian. Co 40 osiągnięty poziom zasięg widocznych bestii zwiększa się o jeden.
2. Walka 1vsG
Na widoczność grup bestii w tym trybie wprowadziliśmy limity. Od października widoczne będą tylko grupy o średnim poziomie nie większym niż nasz własny poziom doświadczenia.
3. Walka z postrachami
W tym wypadku zasięg widoczności zwiększa się co 13 poziomów by umożliwić większym grupom graczy walkę z mocniejszymi postrachami.
4. Walka GvsG
Podobnie jak w trybie 1vsG został nałożony limit na widoczność grup. Widoczne będą grupy o średnim poziomie nie wyższym niż 140% poziomu założyciela. Podobnie jak w przypadku walki z postrachem na to na celu umożliwić grupom graczy walki z mocniejszymi przeciwnikami niż robiliby to samotnie.
Pora powrócić jeszcze do dość istotnej kwestii dotyczącej potworów. Ci z Was, którzy grają od dawna pamiętają zapewne ostatnią, półtoraroczną erę na poprzednim silniku gry. Pamiętają też pewnie, że czasem trafiały się tam inne bestie niż zwyczajne - beznadziejne, słabe, mocne i elity! W październiku powrócą, w nieco odmienionej postaci!
Na koniec kilka słów o turnieju. Wielokrotnie czytaliśmy zgłoszenia o postaciach z przedziału poziomowego 1-10 badających statystyki postaci z czołówki. Wraz z nową erą, takie nieczyste zagrywki zostaną całkowicie ukrócone. Postacie, których poziom jest mniejszy niż 50% poziomu przeciwnika turniejowego nie będą widzieć jego statystyk, dzięki czemu problem szpiegostwa zostanie rozwiązany. Ponadto z pewnością ucieszy Was fakt, iż uciążliwy problem braku awansów w turnieju został rozwiązany.
Koniecznie odwiedźcie nas za tydzień, jeśli jesteście zainteresowani co nowego pojawi się w WOJNACH!
Zespół S:W
Zapraszamy do dyskusji!