Co do artefaktów, wszystkie prócz ostatniego wyglądają świetnie. Ponieważ ten ostatni wygląda jak znak drogowy
To nie są grafiki artefaktów, lecz symbole kultów. I odpowiadając na pytanie: będzie ich 7 + pewna alternatywa jak wspomina notka.
Jeśli zaś chodzi o sposób zdobywania artefaktów, powiem tylko, że będzie je można zdobyć z każdej bestii, przy czym by to osiągnąć potrzeba będzie naprawdę mnóstwo szczęścia. Będzie jeszcze jedna możliwość wejścia w posiadanie owego artefaktu, lecz nie zdradzę na chwilę obecną jaka, ponieważ traktuje o tym notka, która pojawi się za dwa tygodnie ;-)
Co do artefaktów wszystko fajnie i miło, ale uważam, że przez prawdopodobieństwo dużo graczy może być niezadowolonych. Będzie tak samo jak z unikalnymi wypadajkami za 15 talonów. Niektórym wypadnie ich 5, a innym żadna. Zastanawiam się czy nie lepiej wprowadzić jakiś quest na wybranych progach lvlowych (np. 200,250,300 itp.) i na tych poziomach możesz wykonać jakiś specjalny quest, który da ci artefakt. Albo jeżeli jest możliwość to aby na danych lvlach były jakieś postrachy które można zabić tylko 1 raz i dają one artefakty. Wiem, że wojownicy to gra losowa, ale niektóre rzeczy lepiej ustabilizować.
Uh,Phil, no mój bląd, nie pomyślałem jak wypadajka moze miec taki znaczek.ok nci się nie stalo :p
Wracajac do artefaktów.Nie wiem czy to możliwe, ale może wraz z wyższym poziomem szansa na zdobycie artefaktu się zwiększa? W pewien sposób na którymś poziomie gracz wręcz MUSI zdobyć artefakt. A po jego zdobyciu albo taki licznik się zeruje, ale wraca do pierwszego sposobu, czyli jak masz szczęście - to Ci wypadnie. Mi to nie przeszkadza ale ktoś może narzekać jak spali go rycerz z 8 poziomem podpalenia (to już się powinno an takim poziomie inferno nazywać )
I inne pytanie, załóżmy że ktoś zdobył 2 artefakty co jest niebywałym randomem jak 9 krytyków pod rząd[było], czy ubicie berka mając 1hp przez 10 tur (też było). Wtedy może podnieść profit na 8 a potem 9 poziom, czy pozwala on podnieść dany profit jedynie na 8 poziom?
@loolki Nie zgodzę się, artefakty z questów lipa, będą dawać jeszcze większą przewagę postaciom "z góry topki" nad tymi "z dołu". Wprowadzając element, który nie każdy może zdobyć da szansę postaciom niższym zdobyć przewagę, a przynajmniej wyrównać szanse z tymi wyżej.
A poza tym będzie można się pochwalić na forum, gdziekolwiek, że jest się szczęśliwym posiadaczem "wspaniałych artefaktów".
Zastanawia mnie kto wykonał więcej niż jeden kłest na "easter eggsowe" wypadajki.
@Azareusia Wziąłeś pod uwagę możliwość, że artefakty mogą być przypisane do konkretnych profitów, czyli jeden do ćwiczeń dopiero inny do klasowego profitu?
Tak wiem losowość, pseudolosowość, szczęście, pech i inne bzdury, wszystko się może zdarzyć, ale pogdybać nie zaszkodzi.
loolki, nie chcę zdradzić zbyt wiele by nie popsuć niespodzianki, ale jestem pewien, że nie ma powodów do takich obaw. Każdy będzie mógł wejść w posiadanie minimum jednego artefaktu co pozwoli mu/jej rozwinąć jeden profit na 8 poziom (choć jak wspomina notka nie będzie to łatwym zadaniem - ale eliminuje element losowości). Zapewniam, że rozwijanie profitów na 7+ poziom nie będzie zarezerwowane dla tych w czepku urodzonych. Polecam poczekać na IV notkę, która choć nie stwierdzi niczego wprost, to myślę, że pozwoli skojarzyć pewne fakty i domyślić się skąd będzie można wziąć gwarantowany artefakt ;-)
Azareusia, szansa będzie statyczna, przynajmniej na razie. Jeśli uznamy, że założenia się nie sprawdzają pomyślimy nad systemem kompensacyjnym... lub zrobimy coś odwrotnego jeśli się okaże, że artefakty są zdobywane częściej niż planowaliśmy ;-)
Nie ma mechanicznego ograniczenia podnoszenia profitów, jest to regulowane szansą zdobycia artefaktów. I owszem, jest możliwość rozwinięcia profitu na 9 poziom, ale 2 zdobyte artefakty nie wystarczą do tego celu. Taka ilość pozwoli na rozwinięcie 2 profitów na 8 poziom.
Wiem, że odpowiadam dość enigmatycznie, ale wykładając wszystkie karty na stół popsułbym sporo przyjemności wielu graczom z odkrywania wielu rzeczy własnoręcznie.
Emilka, blog jest miejscem gdzie przekazywane były nieoficjalne informacje, a notki na forum są oficjalnymi zapowiedziami wprowadzanych nowości.
Blog jak blog - czasem jest na nim więcej czasem mniej. Głównie moje przemyślenia i to co się zmieniało w czasie gdy tylko ja pracowałem nad kodem. Teraz nie ma sensu - po prostu za duże się dzieje i zmienia. Czasem jak ściągam kod po 2-3 dnia z repo to doznaje szoku.
Dodatkowy czynnik jest taki, że w mojej pracy w piątek wypuszczamy Jantara i przez ostatnie 3-4 miesiące miałem dość. Od piątku będę miał więcej czasu na wszystko co związane z Wojami.
_________________ Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Jasne już nadrobiłem zaległości blogowe i widzę że stał się on prywatnym blogiem bolivara oki dla mnie wszystko jasne już jest. Pytania o bloq nie było.
A teraz z innej beczki czyli coś mi się przypomniało
czy w nowej wersji wojów będzie możliwość wycofania przedmiotu z targu przez właściciela?
_________________ [center]Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.
Przyznam, że było to dla mnie oczywiste. Skoro wystawiam przedmiot za 1000 SZ i kupuję go za 1000 SZ, a z targu dostaję za niego 1000 SZ to wychodzę na zero ;-).
_________________ Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
A widzisz Boli dla mnie to oczywiste tak nie było już wojownicy z oczywistością nie raz mnie zaskoczyli więc wolałem nic nie kombinować
Ja jednak bym był za możliwością wstawienia jakiegoś przycisku o wycofaniu przedmiotu lub coś w ten deseń.
_________________ [center]Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum