Berserker:( ciężko coś wymyślić z def profitów dla typowo off klasy )
X% na zredukowanie obrazen o Y%
Paladyn:
X% szans na zadanie dodatkowego ciosu o sile Y% zwykłego dmg
X% szans na zadanie maksymalnych obrażeń
Barbarzyńca:
X% szans na wyleczenie Y% HP
X% szans na miażdżący cios podowujący krwawienie o Y% dmg na Z rund
?owca:
X% szans na zadanie maksymalnych obrażeń
X% na zredukowanie obrazen o Y%
Rycerz:
X% szans na zadanie maksymalnych obrażeń
X% na zredukowanie obrazen o Y%
Najemnik:
X% szans na zadanie maksymalnych obrażeń
X% szans na zadanie dodatkowego ciosu o sile Y% zwykłego dmg
Szermierz:
X% szans na zadanie maksymalnych obrażeń
X% na zredukowanie obrazen o Y%
Gwardzista:
zwiększenie ilości punktów pancerza o X% i +Y% do ochrony
X% szans na celny cios podowujący krwawienie o Y% dmg na Z rund
Strażnik:
X% szans na zadanie dodatkowego ciosu o sile Y% zwykłego dmg
X% szans na zadanie maksymalnych obrażeń
Mnich:
X% na zredukowanie obrazen o Y%
X% szans na zadanie maksymalnych obrażeń
A to już osobno:
Tarcza:: X% szans na sparowanie ciosu ( 1-5% zwykły sklep, 7% kompleks )
Gdyby każda klasa miała po 6 profitów byłoby dobrze zrobić podział na off i def profy. Wtedy do wyboru byłyby 2 profity : jeden off i jeden def tak aby nie było postaci np: z regenem pancka i hp.
Moim zdaniem ten pomysł nic nie wniesie do rozgrywki. Większość z tych profitów to po prostu profity przeniesione z innych klas. Przez takie profit zróżnicowanie klas mogłoby się jeszcze zmniejszyć.
Zamiast takiego rozwiązania może lepiej by było wzmocnić profity dla wytrzymkowców (zwłaszcza dla gwardzistów i strażaków)? Nie wiem jak na s1 ale na retro strażnik to już wymarły gatunek., gwardzistów jest 2 którzy trzymają poziom. W poprzedniej erze było podobnie.
Stolarz, a przeczytałeś dwa ostatnie zdania mojego postu
Myślisz jak są zrobione aktualne profity tylko zmienione są proporcje w % i inna nazwa.
Gdybyś miał do wyboru 1 off i 1 def profit byłoby wieksze zróżnicowanie postaci.
Wtedy byłoby 9 kombinacji a nie 3 ...
Stolarz, a przeczytałeś dwa ostatnie zdania mojego postu
Myślisz jak są zrobione aktualne profity tylko zmienione są proporcje w % i inna nazwa.
Gdybyś miał do wyboru 1 off i 1 def profit byłoby wieksze zróżnicowanie postaci.
Wtedy byłoby 9 kombinacji a nie 3 ...
Tak przeczytałem cały twój post. I stwierdzam że według twojego pomysłu to praktycznie każda klasa może mieć te same profity klasowe co inne klasy. W takim razie gdzie tu różnorodność?
1 profit do off i 1 do deff? Dlaczego np. berserker ma posiadać profit klasowy do deffa?
Przecież profit klasowy to jest profit mówiący o charakterystyce postaci, a berserker w założeniu jest wybitne ofensywny.
Jeśli profity mają być zupełnie nowe to nie mam nic przeciwko. Byle by były stworzone z głową.
Po przeczytaniu postów Phila, to moim zdaniem Stolarz i Drakki kłócą się jak dwóch łysych o grzebień. Będą nowe profity, czyli nie ma sensu debatować nad możliwością mieszania w starych śmieciach
_________________ Praca nauczyła mnie wielu rzeczy, między innymi tego że honor należy zostawić dla przyjaciół - wrogom strzelaj w plecy, bo inaczej oni cię zastrzelą...
Nowe profity będą niespodzianką, więc nie zdradzę nic ponadto, iż stworzono je z myślą o etapie gry na którym nie było już niczego do rozwijania z obecnie istniejących.
Więcej informacji na temat październikowej aktualizacji będziemy udzielać poprzez serię krótkich artykułów mających pobudzić apetyt na nową erę ;-) A te zaczną się już niedługo i każdy z nich będzie traktował o innej z zaplanowanych nowości.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum