Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Broń niedopasowana do klasy postaci.
Autor Wiadomość
Kryspi

Posty: 5

Zloto
Wysłany: 2010-05-31, 22:45   Broń niedopasowana do klasy postaci. [Cytuj]

Zakładając broń dwuręczną pojawił się komunikat broń niedopasowana do klasy postaci o 33% mniejsze obrażenia. Moje pytanie jest takie: z jakiego miejsc mogę się dowiedzieć, które bronie dla jakiej klasy i rasy maja takie ukryte bonusy. Dodam tylko że mam orka szermierza i na wiki nic w opisie rasy i klasy nie ma na ten temat napisanego wprost
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2010-05-31, 23:12    [Cytuj]

O ile mi wiadomo, nic takiego nie powinno być, może to tylko komunikat się gdzieś został taki (zdaje się że bronie nieklasowe/nierasowe po raz ostatni widziały światło dzienne w okolicach szóstej ery?).
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Caus

Argh Buntownik
Lykon
Rycerz
Wiek: 34
Posty: 539
Piwa: 11/30
Skąd: Kraków - BG

Zloto
Wysłany: 2010-05-31, 23:27    [Cytuj]

retro widzi je na nowo - jeżeli Twoja postać nie ma klasowego do siły to nie założysz bez kary.

Dla siłowców są wszystkie 2h, czyli jeżeli nie masz bonusu to przebieraj między 1hw
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-05-31, 23:56    [Cytuj]

W tej chwili nie widać jeszcze ograniczeń klasowych (za jakiś czas zostanie wprowadzony ich podgląd aby uniknąć tego typu niemiłych niespodzianek).

Obecnie na retro broń podzielona jest wg następującego schematu:
- broń dwuręczna: klasy z bonusem do siły (barbarzyńca, najemnik, rycerz, berserker)
- broń jednoręczna: pozostałe klasy bez bonusa do siły
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
romaro


Fujsk
Gnom
Berserker
Mad Zariana
Posty: 122
Piwa: 4/3

Zloto
Wysłany: 2010-06-01, 08:39    [Cytuj]

Phil napisał/a:
Obecnie na retro broń podzielona jest wg następującego schematu:
- broń dwuręczna: klasy z bonusem do siły (barbarzyńca, najemnik, rycerz, berserker)
- broń jednoręczna: pozostałe klasy bez bonusa do siły


Z tymże klasy siłowe równie dobrze mogą używać broni jednoręcznych bez ograniczeń. Tak mi się wydaje.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Kudlaty
Narn i Hin Hurin.


Wiek: 39
Posty: 402
Piwa: 4/25
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-06-01, 09:08    [Cytuj]

Tak, mogą. Ale klasy niesiłowe nie mogą używać broni 2h - taka niesprawiedliwość...
_________________
"Kudłaty - Człowiek, który nie istniał":
- A ja nie mam profilu na Naszej Klasie, ani na Facebooku, ani innych tym podobnych.
- To ty nie istniejesz?!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2010-06-01, 09:31    [Cytuj]

Kudlaty napisał/a:
Tak, mogą. Ale klasy niesiłowe nie mogą używać broni 2h - taka niesprawiedliwość...


Poprawka - mogąale maja kare do dmg.

Zresztą czym ma siłowiec do 30 lvlu bić? Może " z piąchy"? :P Nie wiem, nie pamiętam, ale jakoś wiedziałem ze na retro 2h- tylko dla siłowców. Bodaj gdzieś to pisało.

Idąc dalej, klasa siłowa nawet z jednoręcznej broni zadaje wyższe obrażenia. Bo ma od tego profit cechowy i sporą siłę a co za tym idzie, ma lepszy % do dmg (dolny lewy róg ze statystykami).

Patrząc teraz, pierwszy 2h ma 12dmg. Z kara 33% ma dmg zmniejszony o 3.96, czyli ma 8,04dmg. jednak osoba która wpakowała te 130 siły będzie miała wyższy dmg o te kilka punktów, ponieważ wyższa siła= wyższy % = wyższy dmg. Bo palek na 36 ma 70% bonusu do dmg a siłowiec to pewnie już 90-100% ma.

Dodam jeszcze, że niektórzy siłowcy wolą mieć 1h + tarczę.

No nic.Roześle wojopocztę w BłSR aby nikt problemów nie miał.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Caus

Argh Buntownik
Lykon
Rycerz
Wiek: 34
Posty: 539
Piwa: 11/30
Skąd: Kraków - BG

Zloto
Wysłany: 2010-06-01, 09:45    [Cytuj]

żeby założyć 2h trzeba mieć bonus ~120%
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
     
Drakki
Emeryt


Wiek: 36
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2010-06-01, 13:59    [Cytuj]

Moim zdaniem powinno być takie coś : dana klasa widzi sprzęt tylko dla siebie + swiecidelka
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-06-01, 14:13    [Cytuj]

Cytat:
Tak, mogą. Ale klasy niesiłowe nie mogą używać broni 2h - taka niesprawiedliwość...


To nie jest żadna niesprawiedliwość. To jest zrównoważenie rozgrywki aby wyeliminować sytuacje w których wszyscy szermierze, łowcy, gwardziści i część mnichów dąży do korzystania z broni przeznaczonej dla rycerzy, barbarzyńców lub berserkerów. Za jakiś czas będzie się można spodziewać podobnego zrównoważenia na S1.

Cytat:
Moim zdaniem powinno być takie coś : dana klasa widzi sprzęt tylko dla siebie + swiecidelka


Taki był plan, ale na razie nie ma mocy programistycznej by to wprowadzić ;-) Póki co ja Was proszę. Nie narzekajcie na RETRO bo tam nie ma aż takiego nawału sprzętu.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2010-06-01, 14:23    [Cytuj]

Na retro to zamiast się czepiać można pomyśleć.

Pod przyciskami z ekwipunkiem jest przycisk "filtr". naciskamy go, pod klasowymi cechami wpisujemy 100(po założeniu zbroi z 26-27lvla) lub 55 (przed 26-27lvlem). I wtedy w ekwipunku wyświetla się lista przedmiotów TYLKO dla danej klasy, czyli w moim przypadku te z bonusem do hp albo uników. Bo klasowa nie wymaga 100 w np: sile. A broń jest tak przejrzysta że nie ma problemu.

Ogólnie kilka sekund zabawy z filtrem i nie ma problemu. Po zapisaniu ustawień klika sie kartę walki i znów na handel.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Marduk
Obszczymurek


Wiek: 32
Posty: 606
Piwa: 3/3
Skąd: Kambodża

Zloto
Wysłany: 2010-06-01, 15:18    [Cytuj]

Tylko że popatrzcie na to z innej strony, większosc graczy ktora ladowala tyle pkt w sile nie beda w stanie dobic zywki aby zalozyc przedmioty z bonusem do hp. Sumujac beda mieli 300-390 hp mniej o ile sie nie myle. A to jest duzo moim zdaniem
_________________
It's nice to be important, but more important is to be nice
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 15