Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Emilka
2010-10-27, 22:59
Boska ?aska Czy Konsekrowany Pancerz
Autor Wiadomość
SirPodlas

Podlas
Krasnolud
Rycerz
Wiek: 33
Posty: 2
Skąd: Chorzów

Zloto
Wysłany: 2010-02-01, 22:56   Boska ?aska Czy Konsekrowany Pancerz [Cytuj]

chciałbym posłuchać waszej opinii o tych 2 umiejetnościach MNICHA , ja jestem bardziej Za pancerzem ponieważ szybciej 'schodzi' jesli mam np 80% ochrony. Po za tym ma wieksza wartosc bo az 1% odzyskuje a zycie 0.6 ...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Kudlaty
Narn i Hin Hurin.


Wiek: 39
Posty: 402
Piwa: 4/25
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-02-01, 23:05    [Cytuj]

A wziąłeś pod uwagę, że są skille które omijają pancerz (zatrucie, podpalenie)?
_________________
"Kudłaty - Człowiek, który nie istniał":
- A ja nie mam profilu na Naszej Klasie, ani na Facebooku, ani innych tym podobnych.
- To ty nie istniejesz?!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2010-02-01, 23:06    [Cytuj]

Albo ze zwyczajnie czasami duzo silniejszy palek bez wymęczenia zdejmie Ci hp a np: zostanie ci ponad polowa pancerza ;p
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Elasharr
Hersztunio


Ork
Mnich
Wiek: 37
Posty: 138
Piwa: 7/21

Zloto
Wysłany: 2010-02-01, 23:30    [Cytuj]

Jeśli jesteś orkiem mnichem jak podałeś, to oba profity mają mały sens.
Dla takiej kombinacji jedynym rozwiązaniem jest pójście w wielką siłę i profit "Sztuki walki"
Należy się uposażyć w bronie barbarzyńców (te co wymagają siły i żywotności). Z początku jest bardzo ciężko, ale jak profit ma 7 level, postać jest już ciekawa.

Profity o które pytasz nadają się wyłącznie dla mnicha który inwestuje dużo w zwinność. Zaś który lepszy? Jak dla mnie oba są podobnie silne. Jak masz większy bonus do żywki lepiej B?, jak większy do wytki lepiej KP.

Cytat:
Albo ze zwyczajnie czasami duzo silniejszy palek bez wymęczenia zdejmie Ci hp a np: zostanie ci ponad polowa pancerza ;p

Yyy, ciekawe jak? :D

Mnichowi prawie zawsze zdąży zejść cały pancerz zanim zejdzie jego hp. Tylko rycerz swoim płonącym ostrzem może zdjąć mu hp zostawiając pancek, no i może jakimś cudem najemnik, ale wątpie.
_________________

Każdy exp jest dobry.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Ciran


Naric
Lykon
Rycerz
Wiek: 35
Posty: 68
Piwa: 4/23
Skąd: Lubań

Zloto
Wysłany: 2010-02-02, 00:57    [Cytuj]

Ważne jest na jakim serwerze tworzysz tego mniszka. Jezeli jest to retro to oba profity sprawdzaja sie bardzo dobrze.
Pancerz jest lepszy do walk 1 na 1 poniewaz masz mocniejszy regen i ogolnie wychodzi na to, że przyjmiesz na klatę wieksze obrazenia. Jego minusem jak juz wspomnieli przedmówcy jest to, że skille jak zatruty oręż czy płonący oręż omijają pancerz.
Jezeli chodzi o regenke HP to jej plusem sa wojny bo po kazdej walce wojennej musisz czekac kilka dni na odnowienie życia (15% dziennie jest przywracane). Majac regenke w skillu możesz sie zregenerować na walce ze słabszym przeciwnikiem co oszczedza czas i czasem moze przewazyc losy wojenne. Masz szanse tez ubijac kilku przeciwnikow jednego dnia co jest raczej malo prawdopodobne jezeli chodzi o nie regenkowe klasy.
Jezeli grasz na S1/S2 (nie wydaje mi sie zeby dalo sie go zrobic na retro ze wzgledu na klasowe ograniczenia w broniach siłowców, ale moge sie mylic ;P ) to tak jak wspominal Elasharr istnieje jeszcze 3 wariant siłowego karate-mnicha. Ork sie bardzo dobrze nadaje do takiego buildu. Fakt, że przez poczatek gry postać ssie i obrywa od wiekszosci ludzi, ale na wysokim poziomie rozkreca sie calkowicie i malo kto ubije takiego mniszka.
_________________

Lykon Rycerz: Naric
Uczeń Turkusowej Szkoły Rycerskiej
PMC
Bo najważniejsza jest wolność!

Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Niezależni Piraci Wielkiego Morza Czaszek
     
SirPodlas

Podlas
Krasnolud
Rycerz
Wiek: 33
Posty: 2
Skąd: Chorzów

Zloto
Wysłany: 2010-02-02, 06:47    [Cytuj]

Elasharr

też nad tym myślałem ale ja nie dodaje praktycznie nic w zrecznosc... ;/ gdy bym dodal regeneracje to przetrzymywałbym ciosy np szermierzy do konca i potem ich ubijał a z tym karate było by ciezko ...

Serwer 2

a po za tym wydaje mi sie ze boska łaska nie nadaje sie tylko do postaci ze zwinnoscia poniewaz na mnie wiekszosc ma ponad 70% trafiania wiec moze lepiej sie leczyc zeby za wszelka cene przetrwac do konca i potem ich zabic ? bo jak mowiłeś orkiem mam juz bardzo duze obrazenia ...


-- Dodałem sobie pancerz , i brałem po uwagę spalenie od rycerza i zatrucie ... ale najemnik raczej wątpliwe żeby narobił mi tym dużo szkód , hp mam naprawde duzo i zawsze po 3/4 bitwy nie mam pancerza i widze jak znacznie zaczynam przegrywać walke .. Dlatego dokonałem takiego wyboru :)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2010-02-02, 07:41    [Cytuj]

Cytat:
też nad tym myślałem ale ja nie dodaje praktycznie nic w zrecznosc... ;/ gdy bym dodal regeneracje to przetrzymywałbym ciosy np szermierzy do konca i potem ich ubijał a z tym karate było by ciezko ...

Bonusowe ciosy wchodzą niezależnie od trafień. :)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Kalam
ot klikacz amator


----------
----------
Wiek: 42
Posty: 174
Piwa: 40/21
Skąd: Brzydgoszcz

Zloto
Wysłany: 2010-02-02, 07:54    [Cytuj]

Cytat:
też nad tym myślałem ale ja nie dodaje praktycznie nic w zrecznosc... ;/ gdy bym dodal regeneracje to przetrzymywałbym ciosy np szermierzy do konca i potem ich ubijał a z tym karate było by ciezko ..
w miarę dobrze zrobiony szerm ubije regenkowego mnicha zawsze i wszędzie, zaś z siłowym mogą być spore problemy - ten profit trafia zawsze z 40% skutecznością, rozkładając się pół na pół między życie a pancerz.

Cytat:
a po za tym wydaje mi sie ze boska łaska nie nadaje sie tylko do postaci ze zwinnoscia poniewaz na mnie wiekszosc ma ponad 70% trafiania wiec moze lepiej sie leczyc zeby za wszelka cene przetrwac do konca i potem ich zabic ? bo jak mowiłeś orkiem mam juz bardzo duze obrazenia ...
oczywiście że nie tylko dla takiej, niemniej 70% a 40% trafienia na mnicha z regeneracją (czegokolwiek) to już spora różnica, dość często przeważająca wynik starcia.

Cytat:
-- Dodałem sobie pancerz , i brałem po uwagę spalenie od rycerza i zatrucie ... ale najemnik raczej wątpliwe żeby narobił mi tym dużo szkód , hp mam naprawde duzo i zawsze po 3/4 bitwy nie mam pancerza i widze jak znacznie zaczynam przegrywać walke .. Dlatego dokonałem takiego wyboru :)
tak na początku schodzi zwykle cały, gdy potem wzrosną obrażenia tych dwu klas (a co za tym idzie ich profity staną się silniejsze) dość często będziesz przegrywał walkę ze sporym zapasem pancerza.

Reasumując. Ork nada się na mnicha regenerującego, niemniej rasa z wysokim bonusem do uniku byłaby po prostu lepsza. Udanej rozgrywki. ;)
_________________
http://gildiapmc.nazwa.pl/forums/
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2010-02-02, 13:29    [Cytuj]

@Ela

A no tak:

Bodajże Rukmar. Ostatnio Drakkiemu się wpadło, wiec zwyczajnie nie mam zaufania do regenki pancerza. Wystarczy 65% na trafienie lub więcej i jest spora szansa ze hp się skończy. Tak, palkiem udawało mi się często takiego mnicha ubić.

Zwyczajnie, jak Ci sie skończy pancek, to masz jeszcze hp. jak sie skończy hp a pancek zostanie to... sorry Winnetou. Gdyby krycie pancka na koniec dochodziło do 95% to może.

Dobra, regenka hp
Poziom 7 - 40% szans na wyleczenie 2.4% HP
regenka pancka
Poziom 7 - 40% szans na zregenerowanie 4% pancerza

To tak, na koniec będziesz miał tak z 4.5k pancerza i pewnie ulepszysz za złoto do 6k. czyli ok 240 za jedno wejście profitu. Zakładam że mnich ma 90% krycia z pancka. Szerm ma na trafienie 95% i średni dmg 250. Plus kopniaki. Czyli w każdej turze obrywasz za ok 30-40 w hp. Szerm do 110 tury dotrzyma. odejmując 10 tur na ew pudła, spokojnie zaszpili i zostawi Ci ten niewykorzystany pancek. na co porównuje? Szerm mnicha ubije, ale...
Na s2 był mnich "Mały głód" z regenką hp. Hp to on miał 16k przy 4k uników. Regenka hp? ok 300. I różnica jest taka, że ma szanse szerma wymęczyć i ubić w 4-6 tur na koniec. I Nie zostaje mu połowa pancerza wyrobionego na darmo. I o ile najlepszym rycem na s2 miotłem innych mnichów (potem już ich nie bylo, a któryś z ciosem sprawiał problemy. :P ) o tyle z Małym Głodem miałem problemy, bo przy 4k uników to potrafił sobie w 8 tur zniwelować skutki mojego uderzenia. O podpaleniu już nie mówiąc, bo wtedy to możesz się nawet rozebrał, bo 3 podpałki alchemizowanym gnatem i masz niemal pełny pasek pancka przy pustym pasku hp.

Różnica między panckiem a hp jest taka, ze ten pierwszy możesz ulepszać, ale w końcu statystyki Cie zablokują. Hp możesz koksać w nieskończoność. Jak dla mnie regenka pancka to tylko ładnie wygląda, nic więcej :P

Co do szerm vs mnich na retro, Romaro może coś powiedzieć o zbijaniu kilku tysięcy życiopancka, a przeciwnik dalej żyje :P

Co do mobów. Jeżeli pokonujesz moba - szerma to nie znaczy ze pokonasz gracza z tą samą klasą. Walcząc szermem z mnichem graczem np: 20 poziomów wyżej zdarzało się, że mnie wymęczył ;p

Zas siłowy mnich przegra z każdym. I z każdym wygra. To takie ucieleśnienie randoma.

To taka moja prywatna opinia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
SirPodlas

Podlas
Krasnolud
Rycerz
Wiek: 33
Posty: 2
Skąd: Chorzów

Zloto
Wysłany: 2010-02-02, 14:11    [Cytuj]

To z tego wychodzi że szermierz jest jedna z najlepszych profesji w pozniejszym etapie gry (jak nie najlepszą) ...

Zwinnosc da mi tylko cos w przypadku walki z przeciwnikami ktorzy nie dodaja zbyt duzo celnosci .. bo w przypadku walki z szermierzem i tak mi nic nie da ..


Azareus - masz racje ale jak sie pancerz skonczy dostaje 100 % hitow na hp i umieram po kilku turach ^^ nawet jesli mam duzo hp to polowa wykonczy mi sie w czasie bitwy (kiedy mam pancerz) a druga polowa jest nic nie warta bez pancerzu ;p
A skoro mam tak jak mowiles 8k pancerza a 16k hp przypuśćmy i dostaje hito po 200 i ochrone 80% to dostaje 160 na pancerz i 40 na hp wiec pancerz wykonczy sie znacznie szybciej ... a jeśli podajac przyklad szermierza ktory bilby mnie po 200 bez pancerza nawet z pozostałym mi 10k hp długo nie wytrzymam ...
Ostatnio zmieniony przez SirPodlas 2010-02-02, 14:20, w całości zmieniany 3 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2010-02-02, 14:14    [Cytuj]

Cytat:
To tak, na koniec będziesz miał tak z 4.5k pancerza i pewnie ulepszysz za złoto do 6k. czyli ok 240 za jedno wejście profitu.

Nie wiem czy to ma znaczenie, czy mnich czy inna klasa, ale na s2 na pewno niektórzy mieli ponad 8k pancerza (np. ja :P ), albo i ponad 10k (ale to chyba tylko u strażników widziałem).
Inna sprawa że teraz jest 'troszkę' mniej kasy niż na s2. :)
Cytat:
Różnica między panckiem a hp jest taka, ze ten pierwszy możesz ulepszać, ale w końcu statystyki Cie zablokują. Hp możesz koksać w nieskończoność.

E? Przecież przy HP też cię blokują staty - po prostu przy pancerzu dajesz w wytrzymkę, a przy HP w żywkę. Imo na to samo wychodzi, pomijając że na pancerz dodatkowo kasę trzeba wyłożyć.
Edit ~
Cytat:
Zwinnosc da mi tylko cos w przypadku walki z przeciwnikami ktorzy nie dodaja zbyt duzo celnosci .. bo w przypadku walki z szermierzem i tak mi nic nie da .

E tam nic nie da. Każdy punkt 'coś' daje. :)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
SirPodlas

Podlas
Krasnolud
Rycerz
Wiek: 33
Posty: 2
Skąd: Chorzów

Zloto
Wysłany: 2010-02-02, 14:28    [Cytuj]

To nie lepiej jak bym tylko ringi i amulety do zwinnosci pakował ?
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2010-02-02, 14:36    [Cytuj]

Fayl, 10k pancka to mieli straznicy ze swoim profitem :P Ale zauwaz że 7 punktów wytrzymałość daje mniej pancerza (i 1 punkt w wt to chyba tez jeden w hp) zas jak dasz 7 punktów w hp to dostajesz ponad 50. :p Chodzi mi o to, ze do tych 16 hp to dobijesz statystykami bez alchemki, zas do 8k pancka to już musisz trochę wydać :p Zwłaszcza że teraz jest mniej złota w grze.

Cytat:
Azareus - masz racje ale jak sie pancerz skonczy dostaje 100 % hitow na hp i umieram po kilku turach ^^ nawet jesli mam duzo hp to polowa wykonczy mi sie w czasie bitwy (kiedy mam pancerz) a druga polowa jest nic nie warta bez pancerzu ;p
A skoro mam tak jak mowiles 8k pancerza a 16k hp przypuśćmy i dostaje hito po 200 i ochrone 80% to dostaje 160 na pancerz i 40 na hp wiec pancerz wykonczy sie znacznie szybciej ... a jeśli podajac przyklad szermierza ktory bilby mnie po 200 bez pancerza nawet z pozostałym mi 10k hp długo nie wytrzymam ...


Bez pancka tez dostajesz. Tylko pancek przyjmuje na siebie ten procent obrażeń. To ile ty tam masz hp? Bo pancerz daje przewagę, ale na początku, bo jest go więcej niż bonusu do hp. ja paladynem mam 5k hp i tylko 900 pancerza. Klasa która pancka nie potrzebuje, a dla mnie to nie am znaczenia, ze zazwyczaj kończę walkę z zerowym pancerzem ale... z pełnym hp. pancerz i tak Ci kiedyś zejdzie. Jak obrywasz po pancu i go regenerujesz, to jednak hp nadal masz na minusie bo cześć obrazen wchodzi w hp. I taką pokaxną serią malego dmg, jak masz mniej hp niż pancka, zwyczajnie padasz. Szermierz bije Cie po 200 a ty sobie regenerujesz 340 4x na np: 10 tur. Jezeli nie ma kopniaków to zamiast walki an 110tur to dochodzi do 160, gdzie już za przeproszeniem leży.
Co do 10k hp i szermobicia... Fayl sam moze poświadczyć, jak an retro mu idzie z szermami :P Gorzej jak sie trafi szerm siłowy z dmg podobnym do berka kilka lvli nizej. Wtedy juz możesz być pewien, ze długo nie wystoisz. Bo jak Cię szerm boje po 200 a masz 10k hp to musi cię 50x trafić, a ty wtedy sobie zregenerujesz ok 20x po 300hp.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2010-02-02, 14:52    [Cytuj]

Cytat:
Fayl sam moze poświadczyć, jak an retro mu idzie z szermami

Mogę. Jeśli ktoś nie jest siłowcem i nie ma większej wytrzymki ode mnie (co jest możliwe raczej tylko w przypadku innego mnicha ;) ), to się zamęczy.
W sumie z siłowcami trudno mi stwierdzić jak mogłoby mi iść ogólnie, bo większość siłowców na retro ma bardzo podobny build. :)

...tylko że na retro przez specyficzny sprzęt są trochę inne możliwości niż na normalnych serwerach. ;)

Edit ~ to teraz zapytaj o potwierdzenie Drakkiego, jako konkurencyjnego mnicha pancerzowego. :)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
SirPodlas

Podlas
Krasnolud
Rycerz
Wiek: 33
Posty: 2
Skąd: Chorzów

Zloto
Wysłany: 2010-02-02, 14:55    [Cytuj]

Kalam - a to te uderzenie mnicha działa nawet wtedy kiedy nie trafie przeciwnika ?? Myślałem ze tak jak np podpalenie u rycerza trzeba kogos trafic zeby zadziałało ...

Uważamy na ortografię ;) - K.
Ostatnio zmieniony przez Khhagrenaxx 2010-02-02, 20:29, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 18