Witam !
Najpierw małe wyjaśnienie. Na tym świecie postanowiłam grać inną postacią. Stworzyłam Orka Rycerza. Czy dobrze to się okaże :-). Na razie jest wszystko ok, ale teraz jestem na 40 poziomie i mogę wybrać profity klasowe i cechowe. W poprzedniej grze wybrałam Człowieka Berserkera i dodając mu profity wybrałam fatalnie. Teraz nie chcę popełnić błędu i dlatego mam prośbę : doradźcie co wybrać , które profity klasowe , które cechowe a które bojowe - chociaż z tymi ostatnimi to powinnam chyba poczekać do 50 poziomu.
Wieczorami mam chwilkę czasu więc gram sama dla siebie , nie należę do żadnej organizacji i chyba nie będę , nie zależy mi żeby być gdzieś tam w rankingach , mam zamiar się trochę pobawić i już !!!
Jeśli ktoś ma ochotę udzielić jakieś rzeczowej odpowiedzi będę wdzięczna :-)))
Miłej zabawy :-)
Po pierwsze warto dołączyć do jakiejś organizacji, bo bez tego umyka sporo zabawy. Choćby była to tylko szkoła rycerska. Bez tego nie można brać udziału w turniejach, odbywających się co sobotę, w których można wyzwać na pojedynek 7 członków pozostałych organizacji. Choć w szkole i tak omijają Cię wojny
Ork, to całkiem niezły wybór na rycerza. Nie będziesz mieć problemów ze spełnieniem wymagań na sprzęt przeznaczony dla Twojej klasy.
Profity cechowy i tak możesz wybrać tylko 2 - te które się pokrywają z głównymi cechami rycerza.
Profity bojowe zazwyczaj wybiera się tak, by wzmacniały słabe strony postaci. W zasadzie wszystko poza Ciężką Ręką i Nieugiętością będzie dobrym wyborem.
Rycerz ma 3 dobre profity klasowe (niektóre klasy mają tylko 1-2 sensowne) i tutaj wybór głównie zależy od twojego pomysłu na postać.
-Płonący oręż - najlepiej się sprawdza u rycerzy mający duży atak, gdyż wymaga trafienia przeciwnika. Bardzo skuteczny przeciw klasom mającym mało życia, albo dużą przewagę pancerza nad życiem - podpalenie omija pancerz.
-Błogosławiony pancerz - profit wybierany najczęściej przez rycerzy defensywnych
-Ciężkozbrojny - najskuteczniejszy pod koniec ery, gdy ulepsza się ostateczny sprzęt. Dzięki zwiększeniu ochrony, pozwala wykorzystywać nawet dwa razy więcej pancerza, niż bez tego profitu.
Dobry dobór profitu klasowego w wypadku rycerza zależy od ścieżki rozwoju. Jeśli prowadzisz rycerza ofensywnego (czyli rozwijasz atak postaci) najlepiej wziąć "płonący oręż" (daje szansę podpalenia przeciwnika na pewien okres czasu co potrafi zadawać naprawdę spore dodatkowe obrażenia). Jeśli prowadzisz rycerza defensywnego (czyli rozwijasz obronę) lepszy będzie "błogosławiony pancerz" (wszelkie regeneracje są bardzo efektywne w połączeniu z wysoką obroną). Profit "ciężkozbrojny" najlepiej działa w połączeniu z ulepszaniem pancerza, do tego jednak trzeba należeć do organizacji, która posiada odpowiednie warsztaty. Niemniej jednak w wypadku rycerza ulepszanie sprzętu wpływa na działanie wszystkich profitów. Można jednak spokojnie grać i bez ulepszania(edit: ale tracisz sporą część zabawy, jak wspomniał przedmówca który ubiegł mnie z radą ;-)).
Profity klasowe mają jednak pewien haczyk. Ich pełen potencjał ujawnia się dopiero na wysokich poziomach. Na początku ich działanie jest dość znikome.
W profitach cechowych nie masz wyboru. Tu można wykupić tylko te, które łączą się z cechami klasowymi Twojej postaci. W przypadku rycerza są to "mięśnie ze stali" i "niestrudzenie".
Dobrymi profitami bojowymi dla rycerza (ze sprzężonych oczywiście) są celność, uskoki, znajomość pancerza lub kondycja. Znajomość pancerza jest podstawą moim zdaniem, pozostałe 2 można wybrać dowolnie. Ciężkiej ręki i nieugiętości rycerzowi nie warto absolutnie brać, więc te z góry odradzam.
Wielkie dzięki !!! :-)
Teraz ja odpowiem :-)
Mimo że ta gra pochłania mało czasu ale i tak go nie mam a już w szczególności w weekendy. W turniejach sobotnich praktycznie nie mam szans zagrać. Pamiętam z poprzedniej gry że mimo iż należałam do organizacji to w wojnie wystartowałam chyba ze dwa razy. Ataki były prowadzone o odpowiednich godz co dla mnie jest raczej nie możliwe.
Dlatego nie chcę żeby ktoś miał pretensje że jestem nie aktywna.
Teraz doszło podróżowanie , doszły questy więc jest co robić :-)
Przedtem tego nie było.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum