Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Emilka
2010-01-02, 21:33
Co sądzisz o questach?

Co sądzisz o questach?
Są banalne i niewymagające. Potrzeba nam czegoś więcej
6%
 6%  [ 3 ]
Są zajmujące, ale do ogarnięcia/wprowadzają fajne urozmaicenie.
46%
 46%  [ 23 ]
Jest ich za dużo/są zbyt skomplikowane i czasochłonne.
42%
 42%  [ 21 ]
Inne (uzasadnij w temacie)
6%
 6%  [ 3 ]
Głosowań: 50
Wszystkich Głosów: 50

Autor Wiadomość
vallo
?ysy


Vallo
Wiek: 42
Posty: 385
Piwa: 31/134
Skąd: ze wsi

Zloto
Wysłany: 2009-11-03, 21:47   

Zróbmy protest jak w PZPN - kasujemy postacie i wbijamy się na RETRO :)
Parn dobrze gadasz ,bo nowi naprawdę mają trudno to wszystko ogarnąć.
Z tym odblokowaniem też dobry pomysł tym bardziej ,że jest targ.
Tylko ktoś (wiadomo kto) musi poświęcić czas i znowu poprawiać nasze zachcianki:) ,ale chyba wszyscy chcą usprawnienia gry.
_________________
Alkoholicy są dla mnie niczym ...... Niczym Bracia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  PMC 4 Ever
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2009-11-03, 21:48   

omg, kolejny temat na forum, po co ludzie je w ogóle piszą? ;P

To, że questy są i będą, to rzecz jasna i cieszę się, że są. Nie wiem za to jak będą wyglądać w przyszłości, czy i jak zostaną usprawnione, więc dyskusja jest o tym, jak nam się podobają w takiej formie, jak je teraz widzimy ;)

Przejście na retro nie jest głupim pomysłem, jeśli tylko będzie tam te parę setek aktywnych ludzi ;P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Szilka
Eivissa...


-
Posty: 577
Piwa: 27/4
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-11-03, 22:41   

Ja sobie tak z boku obserwuję i powiem Wam, że się nadziwić nie mogę. Do tej pory raczej spotykałam się z nastawieniem w stylu "Nic nowego nie ma, nuuudy". A tutaj jest troszkę na odwrót ;) Nie mówię, że w każdym przypadku, ale jednak wiele osób wolałoby darować sobie nowości, dodatki i udziwnienia. Owszem, pojawia się wiele pozytywnych opinii, ale część graczy z utęsknieniem wyczekuje retro, by odetchnąć od tego nagromadzenia możliwości. Tak z czysto socjologicznego punktu widzenia jest to trochę "inne" zjawisko.
I co tu w takiej sytuacji robić ;)
_________________
OBS!
Eivissa...

I fly like paper, get high like planes...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Drakki
Emeryt


Wiek: 36
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2009-11-03, 22:51   

Szilka napisał/a:
"..."I co tu w takiej sytuacji robić ;)


Moim zdanie najlepszym rozwiazaniem byloby :
-przywrocic S1 sprzed resetu (czyt: wprowadzenia qestow)
-zostawic S2 jako swiat z qestami
-wlaczyc rejestracje na RETRO ;P
-przetlumaczyc woje na ENG ;) a przynajmniej jeden z serwerow (wedlug mnie najlepszym bylby retro bo jest malo tekstu :P )

Wiem ze to jest niemozliwe ale pomarzyc sobie mozna :szileczka:
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Yossarian
Szilka
Eivissa...


-
Posty: 577
Piwa: 27/4
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-11-03, 22:58   

Drakki, wszystkich nie da się zadowolić ;) Ale jakby taka opcja była idealna dla obecnych i przyszłych graczy i byłaby na to gwarancja, to sama bym męczyła chłopaków o pomyślenie nad tym ;P
_________________
OBS!
Eivissa...

I fly like paper, get high like planes...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2009-11-03, 23:06   

Cytat:
przetlumaczyc woje na ENG

Ten punkt zdecydowanie popieram (wspominałem już o tym na SB kiedyś :) ). Imo najlepszy sposób na znaczne zwiększenie liczby graczy. Przy czym trzeba brać poprawkę na to, że to strasznie dużo roboty. ;)

A i jeszcze ciekawie wygląda pomysł z odblokowywaniem dostępności miast wraz z postępami postaci, jako że byłby to krok w celu uproszczenia gry początkującym (czyli - nieznającym rozkładu poziomowego questów w poszczególnych miastach, bo bez tego pozostaje ślepy traf z przejściem do miasta (vide Tyr i quest z gremlinami jak najszybciej)).
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Drakki
Emeryt


Wiek: 36
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2009-11-03, 23:11   

Warto sie spytac co o tym mysla inni ;] chociaz znajac zycie nikt mojego pomyslu nie weznie pod uwage :/
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Yossarian
koks


Burm Szeroki
Ork
?owca
Wiek: 34
Posty: 226
Piwa: 3/8

Zloto
Wysłany: 2009-11-04, 00:08   

Ale ile zabawy przy tłumaczeniu nazw potworów :D Ja i moja koślawa angielszczyzna jesteśmy za :)
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Emilka
Community Manager
Księżycówka



Valkiria Dinn
Elf
?owca
Wiek: 38
Posty: 799
Piwa: 37/11
Skąd: Wrocław

Zloto
Wysłany: 2009-11-04, 00:14   

taki pomysł już był w 2 lub 3 erze ale wyobrażacie sobie ile to jest pracy? a później jakoś trzeba to moderować forum itp itd... ja jakoś tego nie widzę ta gra za mało zarabia na siebie żeby team miał czas na zabawę z angielską grą. Nie wiem ale to jest tytaniczna praca do wykonania moim zdaniem. Może trzeba się najpierw zająć rozpromowaniem gry w Polsce a nie wybiegać za granicę.
_________________
[center]Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
  Błekitna Szkoła Rycerska
     
Mario Van Cool
Obrońca Lotharis


Mario Van Cool
Człowiek
Paladyn
Wiek: 52
Posty: 168
Piwa: 6/1
Skąd: Jaworzno

Zloto
Wysłany: 2009-11-04, 11:50   

Najbliższa mnie jest opcja nr 2.

Są te zadania różnej trudności jedne jest łatwiej i szybciej wykonać inne są natomiast trudniejsze i bardziej zajmujące czasowo, ale idzie jakoś je ogarnąć.

Pozdrawiam.
_________________
Mario Van Cool - Błękitny Paladyn

Mario Van Cool - Wilczy Paladyn

Mario Van Cool - Opiekun mistrza Błękitnej Szkoły (S1)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Gildia
     
punio7
Lawful neutral


Darodc Tępy
Wiek: 33
Posty: 180
Postawił 3 piw(a)
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2009-11-04, 14:06   

A ja zagłosowałem na opcję 3, ponieważ questy są przyczyną z powodu której skończyłem z wojami.

Po 1. Nie masz obka- twój ból, albo będziesz sobie spisywał (drukował) questy na kartce albo nie masz najmniejszych szans na wypełnienie więcej niż paru. A nawet kiedy kupisz obka nadal musisz przeglądać wszystkie zadania (zapomniałeś jak ten quest miał na imię) i szukasz i szukasz ile jeszcze mrocznych smyraczy ci zostało do ubicia a questy są kiepsko pogrupowane, o podziale lvlowym możesz zapomnieć a coś takiego jak (completed) z wowa to całkowite Halyłud. Więc w sumie i tak musisz mieć wszystko na kartce.

Po 2. Rozłożenie questów. Albo na początku ktoś z gildii zrobi spis wszystkich questów albo sam będziesz biegał po miastach jak idiota, bo to że Rivangoth to lokacja startowa wcale nie oznacza, że tam znajdują się wszystkie questy z początkowych poziomów. A jak idiota i tak będziesz biegał bo potem będziesz wypełniał questy z wielu miast naraz. A tury za podróż lecą a frustracja rośnie.

Po 3. Zapomnij o sprzedaży wypadajek. Znowu albo będziesz miał spis wszystkich potrzebnych wypadajek do wszystkich questów (hic!) albo po prostu od początku ery nie będziesz nic sprzedawał z myślą "może kiedyś się przyda", albo "może mam na to questa". Paranoja.

Po 4. Bij czego nie bijesz. Bo inaczej questa nie zrobisz. Co z tego że rycki wgniatają cię w ziemię, co z tego że szermy biją cię na perfect. Nabij 20 lvli różnicy i próbuj ponownie... i próbuj... i próbuj...

Po 5. Mapa nie-graficzna...

Podsumowanie: questy wymagają od ciebie spamiętania wszystkich zadań bądź posiadania jakiejś ogromnej bazy danych do której non stop będziesz zaglądał. Pierwszy przypadek to strata młodości drugi to strata czasu a oba to strata nerwów. Dużo klikaniny, która zmienia przyjemność gry w obowiązek i tak jak wcześniej wspomniano nie daje ci czasu na inne rzeczy związane z wojami. Zacząłem grać w woje w IV erze bo była to przyjemne klikadło nie wymagające zbyt dużo zaangażowania bądź czasu. Questy to wszystko rozwaliły i jeżeli nie powstanie s1 non-quest to raczej do tej gry już nie wrócę.
_________________


Pomóż zrealizować marzenia starego krasnoluda i dostać mu się na #1 wojo-lam pre ery. Trenuj z: Darodc Tępy ;)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Kudlaty
Narn i Hin Hurin.


Wiek: 39
Posty: 402
Piwa: 4/25
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-11-04, 14:35   

Mnie jednak najbliższa opcja 3.

Powodów jest kilka, ale najważniejszy został już gdzieś opisany: Konieczność biegania pomiędzy miastami, żeby nie przegapić żadnego questa na zasadzie: "Bo jak zabiję tego potworka i wbije 10 leveli więcej i pójdę do następnego miasta to będę musiał bić potworki 10 poziomów w dół".

Kolejny też dość ważny (też już zapisany) to doświadczenie. Gdyby questy nie dawały doświadczenia, można by je robić (gdyby się chciało) lub nie robić (nie ma przymusu) jednak exp wprowadza, że każdy gracz liczący się z chęcią bycia w "top" MUSI robić questy bo ilość doświadczenia NIE UZYSKANEGO z zadań zostawi go na szarym końcu listy jeżeli będzie baaardzo dobry, i daleko poza nią jeżeli będzie przeciętny.

To chyba tyle. Oczywiście możecie tego nie brać pod uwagę bo z uwagi na questy skończyłem grę w wojowników, ale cieszę się, że nie jestem jedynym, który w tych konkretnych aspektach widzi problem.
_________________
"Kudłaty - Człowiek, który nie istniał":
- A ja nie mam profilu na Naszej Klasie, ani na Facebooku, ani innych tym podobnych.
- To ty nie istniejesz?!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
vallo
?ysy


Vallo
Wiek: 42
Posty: 385
Piwa: 31/134
Skąd: ze wsi

Zloto
Wysłany: 2009-11-04, 15:57   

Woje eng - mmmmmmmm
Ja bym wolał niemieckie :P - jaka radocha robić wojnę z szkopską gildią :-D
I jeszcze obka w Euro by kupowali:P
_________________
Alkoholicy są dla mnie niczym ...... Niczym Bracia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  PMC 4 Ever
     
Elasharr
Hersztunio


Ork
Mnich
Wiek: 37
Posty: 138
Piwa: 7/21

Zloto
Wysłany: 2009-11-04, 17:31   

Cóż, ja nigdy nie należałem do osób, które jakoś napierały na istnienie questów i nie spodziewałem się po nich jakiejś sensacji.
Zaznaczyłem opcję 4 :
- jest owszem zawsze jakimś urozmaiceniem
- zabiera jednak trochę czasu. jak ktoś ma komputer w głowie, to żaden problem, ale ja co chwila muszę zerkać, bo nie pamiętam ile mi brakuje do tego, czy tamtego, czy mogę sprzedać wypadajkę, czy jest potrzebna do jakiegoś questa
- spora przeszkoda przy robieniu gu: trzeba by dać mozliwosc robienia gu z różnych lokacji
- są dość banalne, bo polegają tylko na zabijaniu stworków i zbieraniu itemków, ale w sumie ciężko by było coś bardziej skomplikowanego wymyślić.

Ja osobiście bym wolał, żeby na s1 questów nie było jednak.
_________________

Każdy exp jest dobry.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Emilka
Community Manager
Księżycówka



Valkiria Dinn
Elf
?owca
Wiek: 38
Posty: 799
Piwa: 37/11
Skąd: Wrocław

Zloto
Wysłany: 2009-11-04, 17:47   

teraz większość pisze że są trudne nie pamięta się ale za 2-3 ery będzie wam to znane i nie będziecie się zastanawiać czy to sprzedać czy nie bo zostanie to w pamięci o ile team nie pozmienia questów :) nowy sprzęt był też było narzekanie a teraz przynajmniej ja pamiętam na jakiś levelach muszę kupić to albo tamto i tylko co jakiś czas sprawdzę wymagania i to wsio podobnie będzie z questami wejdzie w krew i zostanie
Jak się gra w nową grę lub grę po jakiejś przerwie i małych zmianach też się nie pamięta wielu rzeczy
_________________
[center]Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
  Błekitna Szkoła Rycerska
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 18