By sprawdzić stan zadania trzeba kliknąć aż dwa razy... No nie, faktycznie, to zbyt męczące jest
Sprawdzić zadania, by zobaczyć, którego potworka trzeba na razie klepać wymaga kilkudziesięciu kliknięć. Dalej mało?
Sprawdzić, której wypadajki nie należy sprzedawać, klikając po spisie, się praktycznie nie da
Cytat:
Nie ma. Podróże nic nie kosztują obecnie, nikt nie każe brać wszystkich zadań naraz.
Bez brania wszystkich na raz, w życiu się nie połapiesz, gdzie iść, i co brać w przyszłości. Chyba, że się wybierze życie nomada - każda noc w innym mieście
Cytat:
Owszem, część zadań wymaga współpracy graczy. Ale taki właśnie był zamiar. Część można wykombinować samodzielnie, część polega na szukaniu i wymienianiu się informacjami.
Wszystkie wymagają, jeśli ktoś chce być na bierząco, bo kontrolowanie questów samemu to jest parę godzin roboty.
Pomoc typu: co z czego wypada, to osobna bajka
Cytat:
Światy pozostaną 4 i więcej ich już nie będzie, chyba, że pojawi się faktyczne zapotrzebowanie. Retro dla początkujących i miłośników prostoty, S1 i S2 dla obeznanych graczy i miłośników questów oraz bardziej złożonej rozgrywki. A do tego hard, dla poszukujących wyzwania.
A jest zapotrzebowanie na 4?
Ja najchętniej grałbym teraz tylko na jednym świecie, byle by było tam więcej ludzi niż na obecnych, bo rozgrywka się nie klei.
Np. po co klikać dalej harda, skoro z większością mobków jest już łatwiej, a żadnej gildii i tak pewnie nie będzie?
Sprawdzić, której wypadajki nie należy sprzedawać, klikając po spisie, się praktycznie nie da
Bolivar planuje wprowadzić jakieś automatyczne oznaczenia, więc już nie marudź
Cytat:
Sprawdzić zadania, by zobaczyć, którego potworka trzeba na razie klepać wymaga kilkudziesięciu kliknięć. Dalej mało?
Kilkadziesiąt? To ja nie wiem co Ty klikasz, że tyle razy aż wychodzi ;-)
Cytat:
Bez brania wszystkich na raz, w życiu się nie połapiesz, gdzie iść, i co brać w przyszłości. Chyba, że się wybierze życie nomada - każda noc w innym mieście
I pomyśleć, że dostęp do wzięcia zadania miał być zablokowany do czasu osiągnięcia odpowiedniego poziomu ;-)
Cytat:
A jest zapotrzebowanie na 4?
Ja najchętniej grałbym teraz tylko na jednym świecie, byle by było tam więcej ludzi niż na obecnych, bo rozgrywka się nie klei.
Np. po co klikać dalej harda, skoro z większością mobków jest już łatwiej, a żadnej gildii i tak pewnie nie będzie?
Widzę, że to kolejne narzekanie "Bo gra się za bardzo rozwinęła" Nie chcesz klikać harda, to nie klikaj. A jak był poślizg z S2... to przez miesiąc było dopytywanie kiedy S2. Potem było kiedy hard? A teraz jest czemu tyle tych światów?
Zawsze będzie grupa niezadowolonych z czegoś i grupa niezadowolonych ze wszystkiego
Ma prośbę:
może jedna osoba wyjaśnić o co chodzi w tym temacie? Czy to ma być taki temat w którym wszyscy będą narzekać: jedni na to, że za dużo questów, inni na to że za mało, itd.
Jak tak ma być to napiszcie - dodam sobie temat do ignorowanych i nie będę musiał męczyć się z czytaniem.
_________________ Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Bolii to temat na przemyślenia autorstwa jednego z największych myślicieli Raciborza Żeta
Ewolucja i tyle nic nie pozostaje na świecie prostego tylko z czasem ewoluuje w coraz to bardziej skomplikowane formy. (b]prokariota w eukariota itp itd ) Wojownicy podążają tą drogą więc nie rozumiem waszego zdziwienia
_________________ [center]Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.
Mało jest gier, w których administracja w jakikolwiek sposób liczy się ze słowem graczy, więc tu mój apel do "narzekaczy" - szanujcie naszą Administrację, nie każdemu może dogodzić, ale działa na prawdę świetnie, a do tego współpracuje z samymi graczami .
Może to nie koniecznie jest ściśle związane z tym konkretnym tematem, ale widzę, że zaczyna się on w taki przeradzać.
Questy nie są problemem same w sobie - głównie chodzi o to, że jest zbyt duże nawalenie ich na początkowych lvlach. A to tego potworka ubić, tą wypadajkę zatrzymać, ale tą już sprzedać, żeby było za co nową broń kupić - to wszystko powoduje, że nowy gracz (który przecież nie ma aż tak dostępnej w miarę profesjonalnie zrobionej Questlisty) może tylko pomarzyć o tym, że ogarnie, niestety I Po drugie, sprawdzanie, ile jeszcze potworków ubić i co lać, by mieć te ziarenka pieprzu, jest dosyć monotonne, powoduje stratę dynamiki gry.
I Po drugie, sprawdzanie, ile jeszcze potworków ubić i co lać, by mieć te ziarenka pieprzu, jest dosyć monotonne, powoduje stratę dynamiki gry.
Wg mnie to dodaje rozgrywce różnorodności. Nie bije się tylko jednego potwora, nie bije się zawsze max. w górę. Czasem trzeba się wrócić do potworka na niższym poziomie, by zyskać.
W żadnej grze nowy gracz nie jest w stanie wszystkiego od razu ogarnąć. Nowy gracz nigdy nie będzie w stanie na wstępie zagrać "optymalnie", zawsze popełni wiele błędów, przeoczy wiele rzeczy. Poznanie tajników i zawiłości gry przychodzi z czasem. To prawidłowość rządząca każdą grą i sam się o tym przekonałem na własnej skórze grając w różne gry.
A twierdzenie, że na początku jest nawał zadań odbiega znacznie od rzeczywistości. Pomijając dwa pierwsze zadania na 1 i 3 poziom, które wykonuje się w przeciągu pierwszych 80 tur startowych, do 30 lvl jest tylko 5 zadań.
Ja osobiście zamiast na tym, do czego się cofać i co lać, by oddać te głupie 20 porzeczek, wolę planować rozwój postaci, by była jak najlepsza, by wycisnąć wszystko z tej kombinacji. By wyczekać na moment, żeby zaatakować inną gildię, żeby później pomagać Żetowi przy wybieraniu obrońców. Żeby koordynować ataki bo to moim zdaniem najważniejsze, w tej grze. na tym się należy skupić . Uważam, że questy to jednak trochę niewypalony - jest ich po prostu zbyt dużo, są zbyt czasochłonne (i proszę, nie piszcie że postrachy też są czasochłonne - to się wręcz "automatycznie" - kwestia doboru przeciwnika).
Assaoth, to że dla Ciebie są najważniejsze wojny, nie czyni automatycznie ich priorytetem każdego gracza. Ty uważasz questy za nudne, inni za takowe mają wojny. Ale to nie znaczy, że racje którejś ze stron są ważniejsze.
Jeśli zaś chodzi o questy - nie musisz wcale się cofać. Z czasem nawet bez dokładnego planowania co bić można uzbierać większość potrzebnych do zadań zdobyczy, resztę można dokupić na targu. A te niewielkie ilości potrzebnych do zabicia w questach potworów wcale nie tak trudno zabić ani nie jest to bardziej czasochłonne od bicia postrachów.
Questy nie są problemem same w sobie - głównie chodzi o to, że jest zbyt duże nawalenie ich na początkowych lvlach.
W pełni się zgadzam . Questy mogłyby być bardziej rozłożone w czasie, zamiast dużej ilości na początku (do 10 poziomu jakiś żeby ułatwić wprowadzenie do gry nowym graczom, potem za jakiś czas jeszcze jeden itd ). Do tego warto byłoby tak skonstruować questy, ażeby dany typ postaci miał łatwiej z jednym questem, a z innym trudniej (a jakaś inna klasa oczywiście odwrotnie). Tak żeby wszyscy nie robili bez problemu tych samych questów w taki sam sposób, bo powstaną wtedy wzorce na forach i po zabawie. Ale to oczywiście taka sugestia na przyszłość, bo wszystkiego nie da się od razu zrobić idealnie .
Póki nie ma w Wojownikach czegoś typu - idź do pracy na 2/6/9/12h, wyprawy po 30min czy czegoś podobnego (myślę że jak ktoś grał w inne gierki to wie o co chodzi) to nie znudzi mi się S:W i będzie na najwyższej półce w mojej hierarchii .
Do tego warto byłoby tak skonstruować questy, ażeby dany typ postaci miał łatwiej z jednym questem, a z innym trudniej (a jakaś inna klasa oczywiście odwrotnie). Tak żeby wszyscy nie robili bez problemu tych samych questów w taki sam sposób, bo powstaną wtedy wzorce na forach i po zabawie. Ale to oczywiście taka sugestia na przyszłość, bo wszystkiego nie da się od razu zrobić idealnie .
twierdzisz że wszystkie klasy mają ten sam poziom trudności przy wykonywaniu jednakowego questa? ja bym tego nie powiedział. jako przykład moge podać zadania z grupami bestii. defowce, a zwłaszcza palki wykonają je dużo szybciej od atakerów. z postrachami jest podobnie, niektóre klasy mogą danego postracha rozwalić od razu a inne muszą czekać bardzo dużą ilość poziomów aby tego dokonać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum