Propozycja mam nadzieję jest prosta: zmienić koszt walki wojenne z 2 tur na 1 turę, by poprawić opłacalność walk wojennych.
Obecnie walki wojenne są nieopłacalne, bo przy sporym ryzyku, nawet gdy się wygra, dostaje się mniej expa niż za zwykłą, pewną walkę z potworkiem na maksymalnym zasięgu. Postać za spore ryzyko nie dostaje praktycznie nic.
Balansu to nie naruszy, bo jest to w najlepszym razie jedna walka dziennie, nie licząc że nikt nie prowadzi wojen bez przerwy, a i z takich pojedynków mało kto wychodzi nienaruszony.
Poza tym zysk z takiej walki byłby w końcu porównywalny do walki z postrachem (expx1, za 1 turę, zamiast expx2, za 2 tury), co moim zdaniem dobrze oddaje poziom wyzwania przy atakowaniu postaci graczy na swoim poziomie.
Nie wspominając już o tym, że ułatwi to samo toczenie walk. Gdy ktoś wyklika sobie tury przed walką, to będzie potrzebował tylko jednej zamiast dwóch tur, by przeprowadzić atak/wejść na czysto.
Ale to tylko drobny dodatek
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Gvg też się opłaca a czy wszyscy walczą w tym trybie ?
Teraz, gdy trzeba codziennie zakładać grupę i się dołączać, być w jednym mieście i nie można potem dokończyć walki, bo logi są kasowane po 24h?
Proszę, porównujmy rzeczy podobne
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Nie no, nie mówcie że ktoś nie atakuje na wojnie bo mu zabiera dwie tury
Idąc tym tokiem rozumowania to walka na wojnie niech wogóle nie zabiera tur i niech nie będzie ekspa za nią...
_________________ Słowa są jak woda, im więcej ich lejesz tym mniej ich chcą...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum