Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Reklama wojowników
Autor Wiadomość
Marvolo


Dargorada Czarny Kruk
Szermierz
Wiek: 33
Posty: 64
Piwa: 3/7
Skąd: Gliwice

Zloto
Wysłany: 2009-10-12, 20:36    [Cytuj]

Cytat:
Takie moje prywatne zdanie - rozumiem, że skoro chłopaki wzięły się za wskrzeszenie gry, to teraz są do niej przykuci do końca życia i nie mają prawa zajmować się czymkolwiek innym? Bo ten wyrzut można tak odebrać.


Szilka, oczywiście że nie są przykuci i nawet źle by było gdyby byli ;P Chodzi o to, że mogliby w końcu potraktować którąś propozycję (a jest ich dużo podsuwanych przez nas graczy) rozreklamowania gry na poważnie. Zamiast tego czytamy, że tu nie da rady, to nie wypali. OK, mają jakieś inne plany, mają do tego prawo. Tu jednak pojawia się kwestia poruszona przez Darka;

Cytat:
Ale nasuwa mi się na myśl inne pytanie. Co z tymi głośnymi "Podróżnikami", którzy nadal straszą swym czerwonym napisem w ogłoszeniach, ale nic nie przynoszą swymi podróżami?


Pomysł był, ale umarł w butach jak widać. Szanowny Team'ie nie dziwcie się na takie reakcje graczy, skoro sami nie kończycie tego co zaczęliście( Podróżnicy).
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 44
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-10-12, 21:23    [Cytuj]

Cytat:
BTW, niedziałający od 2 tygodni turniej na hardzie


Przepraszam bardzo, ale z turniejem było coś robione bo w końcu zaczął działać. Osoby kompetentne, które mogą coś z tym zrobić nie monitorują non-stop czy wszystko działa, ani też nie zawsze mogą lub mają czas by zająć się problemem natychmiast.

Cytat:
problemy na pozostałych to drobiazgi?


Jakie problemy?

Cytat:
Eventy były przyjmowane przez sporo osób dobrze i ożywiały grę i forum,


I pewnie się jeszcze pojawią. Co nie znaczy, że będą co miesiąc, bo wymyślenie i przygotowanie każdego to troszkę czasu, którego wbrew pozorom nie mamy w nadmiarze, tym bardziej, że jak już wspomniałem dzielimy go pomiędzy dwa różne projekty.

Cytat:
I grać nie będę ;P
Po prostu zastanawiam się, czy ta inicjatywa ma sens, gdy wiadomo, że jedna z głównych rzeczy na takim świecie będzie wadliwa.


Ocenę czy ma sens pozostawię Bolivarowi.

Co do podróżników, to akurat nie moja działka, ale z tego co się orientuję i gracze w nią zaangażowani i osoby zajmujące się oceną po prostu przestały się interesować dalszymi losami tej inicjatywy.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 40
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2009-10-12, 21:51    [Cytuj]

Phil napisał/a:
Cytat:
BTW, niedziałający od 2 tygodni turniej na hardzie


Przepraszam bardzo, ale z turniejem było coś robione bo w końcu zaczął działać. Osoby kompetentne, które mogą coś z tym zrobić nie monitorują non-stop czy wszystko działa, ani też nie zawsze mogą lub mają czas by zająć się problemem natychmiast.


Właśnie nie wydaje mi się, żeby coś było z tym robione, bo dalej ludziom anulowało punkty i chyba przenosiło walki na przyszły/zeszły(?) tydzień. Wiem, że Khere na to rzucił okiem, ale nic nie wiadomo o tym, by cokolwiek było naprawiane.
Trochę dziwne, że nie ma osoby, która czuwa nad danym serwerem i jest na bieżąco z tym, co tam się dzieje. Bo chyba pisałem o dwóch tygodniach i braku informacji od Teamu, a nie o sprawdzaniu wszystkiego non-stop i natychmiastowym naprawianiu;)

Cytat:
Cytat:
problemy na pozostałych to drobiazgi?


Jakie problemy?


Częste braki awansów. Jeden z drobiazgów zgłaszanych już jakiś czas temu ;)

Cytat:
I pewnie się jeszcze pojawią. Co nie znaczy, że będą co miesiąc, bo wymyślenie i przygotowanie każdego to troszkę czasu, którego wbrew pozorom nie mamy w nadmiarze, tym bardziej, że jak już wspomniałem dzielimy go pomiędzy dwa różne projekty.


Skorzystajcie z pomocy graczy. Np. konkurs na Event, czy coś w tym stylu. Chbya nikt wam nie każe siedzieć przy tym 24h/dzień, skoro jest tylu ludzi, którzy z chęcią zgłaszają rozmaite propozycje. Trzeba po prostu jakoś tą inwencję ukierunkować =)
Trochę mi w wojach brakuje, że gracze sami nie mają jak się zaangażować w grę poprzez tworzenie własnych konkursów, zabaw z nagrodami itp. Ale to już kwestia odgórnie narzuconego braku interakcji między postaciami.
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 37
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2009-10-12, 22:02    [Cytuj]

Cytat:
Właśnie nie wydaje mi się, żeby coś było z tym robione, bo dalej ludziom anulowało punkty i chyba przenosiło walki na przyszły/zeszły(?) tydzień

Dokładniej: w zeszłym tygodniu turniej zaczął się o 20 i o 24 zniknął (bez nagród/awansów, rankingi turniejowe były puste). w tym tygodniu w godzinach 0-20 można było nadal walczyć ten poprzedni turniej (tzn osoby które walczyły poprzednio miały już 7/7 walk, pozostałe mogły normalnie walczyć); o 20 wszystko się zresetowało dokładnie jak poprzednio i o 24 zostały rozdane nagrody za poprzedni turniej (ale z wliczeniem tych którzy walczyli do 20 w tym tygodniu).
Jako że oba turnieje jednakowo się zbugowały, to obstawiam że nic nie było przy nich naprawione.

Co do tej dyskusji w temacie - po powierzchownym przejrzeniu zgadzam się z osobami pesymistycznie patrzącymi. :P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Phil


-
Wiek: 44
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-10-12, 23:03    [Cytuj]

Cytat:
Właśnie nie wydaje mi się, żeby coś było z tym robione, bo dalej ludziom anulowało punkty i chyba przenosiło walki na przyszły/zeszły(?) tydzień. Wiem, że Khere na to rzucił okiem, ale nic nie wiadomo o tym, by cokolwiek było naprawiane.


Ja nie jestem programistą, więc nie orientuję się za bardzo w tym co jest przez nich robione. Jeśli żaden do tej pory nie rzucił na to okiem, to najwyraźniej nie mieli czasu. I nie dwa tygodnie, a ciut ponad tydzień temu wystąpił problem z turniejem na hardzie.

Cytat:
Trochę dziwne, że nie ma osoby, która czuwa nad danym serwerem i jest na bieżąco z tym, co tam się dzieje.


Jakbyśmy byli dużą firmą, a zyski z każdego ze światów byłyby odpowiednie, to moglibyśmy mieć taką osobę do monitorowania każdego z nich. Niestety, rzeczywistość jest odmienna od tej wizji ;P

Cytat:
Częste braki awansów. Jeden z drobiazgów zgłaszanych już jakiś czas temu ;)


Problem nie uniemożliwia gry, nie utrudnia jej znacząco. Nie jest więc krytycznym ani poważnym błędem zagrażającym rozgrywce. Jedynie nieco opóźnia pewien jej element, więc może poczekać spokojnie na poprawę, gdy ktoś z programistów będzie miał czas się nim zająć.

Cytat:
Skorzystajcie z pomocy graczy. Np. konkurs na Event, czy coś w tym stylu. Chbya nikt wam nie każe siedzieć przy tym 24h/dzień, skoro jest tylu ludzi, którzy z chęcią zgłaszają rozmaite propozycje. Trzeba po prostu jakoś tą inwencję ukierunkować =)


Z tym jest pewien problem. Mówiąc metaforycznie, eventy organizowane przez nas budowane były z istniejących w zestawie klocków. Propozycje eventów z jakimi się dotychczas spotkałem wymagałyby stworzenia nowych klocków, w bardzo dużej ilości a niestety to nie wchodzi w grę ;-)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Cerester
Brodaty Buc


Cerester
Krasnolud
Berserker
Hugo Kipp
Wiek: 37
Posty: 386
Piwa: 54/2
Skąd: Pruszków

Zloto
Wysłany: 2009-10-12, 23:04    [Cytuj]

Eventy niestety mają to do siebie, że muszą mieć sens, muszą być w miarę sprawiedliwe, nie naruszać względnej równowagi panującej w grze. Konkurs na event, to mało rozsądne, bo szary gracz bez wiedzy co można, a co nie na obecnym silniku, pomimo dobrego pomysłu może nie trafić w odpowiednie warunki. Poza tym pomysł musiałby być opisany bardzo dokładnie.

Podróżnicy... pomysł zdechł, bo nie miał kto dalej się tym zająć. Osoba zajmująca się tym na początku, najwyraźniej zrezygnowała. Nie wspominając, o raczej niewielkim odzewie, choć każdy w tym przypadku był godny zauważenia. Widząc małe zainteresowanie nie ma sensu dalej tego ciągnąć, czyż nie?

Już to widzę, jak ktoś monitoruje każdy serwer oddzielnie. Co z monitorowania, jak Team nie składa się z samych programistów. Po to są takie działy jak błędy. Błąd da się naprawić, jest naprawiany. Błąd krytyczny, musi być naprawiony. Błąd nieszkodliwy, a naprawa jego może coś popsuć - może i musi poczekać. A tutaj programiści na etacie nie pracują.
Skoro nie pracują na etacie, nie mogą zapewnić, że nie zdarzy się utrata turek z powodu błędu. Obywatel jest swoistym ubezpieczeniem przed nieoczekiwanymi wypadkami, które mogą się wydarzyć.

Eventy jak Phil wspomniał, będą. W jakiej formie, nie potrafię powiedzieć. Naprawdę ciężko jest wymyślić coś błyskotliwego i działającego w zgodzie z normami, które wcześniej wymieniłem.
To tyle, bo więcej mi się pisać nie chce. Jest to po prostu moje zdanie. Zdecydowanie czytając ten temat zmęczyłem się jego treścią ;P

Edit:
Menda Phil ubiegła ;P
_________________




Obecnie zielony i łuskowaty. I jak zwykle brodaty i bucowaty.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 40
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2009-10-12, 23:48    [Cytuj]

Philu wypowiedź Twoja i Cerestera sprawia, że nasuwa się jedno ważne pytanie: czy macie dość ludzi, by utrzymać trzy, a w perspektywie cztery, światy?
Dodając kolejne tylko dokładacie sobie roboty.
Z jednej strony większość ludzi chyba rozumie, że to jest dla Was hobby, ale podobna większość oczekuje też gry ciekawej, która działa.
Jeśli coś nawala i nie jest naprawiane, to wywołuje frustrację i zniechęcenie.


Cytat:
Problem nie uniemożliwia gry, nie utrudnia jej znacząco. Nie jest więc krytycznym ani poważnym błędem zagrażającym rozgrywce. Jedynie nieco opóźnia pewien jej element, więc może poczekać spokojnie na poprawę, gdy ktoś z programistów będzie miał czas się nim zająć.


Ja bym ten błąd zaklasyfikował trochę wyżej. Tak, jak opisałeś, zachowuje się tylko na s1, gdzie jest było ludzi. Na s2 np uniemożliwia wydostanie się powyżej srebrnych turniejów, a na hardzie - brązowych. Nie wiem skąd, ale wydawało mi się, że cotygodniowe turnieje są rzeczą dla wojowników charakterystyczną i dość ważną ;)
Ale mogę się mylić =)

Cytat:
Z tym jest pewien problem. Mówiąc metaforycznie, eventy organizowane przez nas budowane były z istniejących w zestawie klocków. Propozycje eventów z jakimi się dotychczas spotkałem wymagałyby stworzenia nowych klocków, w bardzo dużej ilości a niestety to nie wchodzi w grę ;-)

Chyba mam remedium na daną sytuację ;P ;P ;P
Możecie ludziom powiedzieć, jakie klocki mają dostępne i niech się wtedy bawią. Bo wątpię, aby ktoś poza ludźmi robiącymi dotąd eventy wiedział, jakie są możliwości panelu moda i co da się łatwo wprowadzić do gry podczas 10min przerwy w działaniu serwera.
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Phil


-
Wiek: 44
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-10-13, 00:05    [Cytuj]

Cytat:
Philu wypowiedź Twoja i Cerestera sprawia, że nasuwa się jedno ważne pytanie: czy macie dość ludzi, by utrzymać trzy, a w perspektywie cztery, światy?


Utrzymanie to nie problem, może być ich i 20, o ile nie będą się pojawiać szalone pomysły monitorowania ich non stop ;P

Cytat:
Jeśli coś nawala i nie jest naprawiane, to wywołuje frustrację i zniechęcenie.


To ja proponuję Ci przypomnieć sobie jak to było kiedyś. Wtedy możemy pogadać o frustracji i zniechęceniu.

Cytat:
Na s2 np uniemożliwia wydostanie się powyżej srebrnych turniejów, a na hardzie - brązowych. Nie wiem skąd, ale wydawało mi się, że cotygodniowe turnieje są rzeczą dla wojowników charakterystyczną i dość ważną ;)
Ale mogę się mylić =)


Brak awansów nie uniemożliwia zajmowania wysokich miejsc ani udziału w turnieju. To nie jest kwestia błędu gry tylko zbyt małej liczby graczy. Natomiast to co się dzieje na serwerze Hard jest już poważnym błędem, bo sprawia, że nie można normalnie wziąć udziału w turnieju.

Cytat:
Chyba mam remedium na daną sytuację ;P ;P ;P
Możecie ludziom powiedzieć, jakie klocki mają dostępne i niech się wtedy bawią. Bo wątpię, aby ktoś poza ludźmi robiącymi dotąd eventy wiedział, jakie są możliwości panelu moda i co da się łatwo wprowadzić do gry podczas 10min przerwy w działaniu serwera.


Panel administracyjny nie jest przystosowany do wprowadzania eventów. Można nim wprowadzić jedynie pewne elementy eventu, resztę trzeba robić ręcznie przez zapytania na bazie. A jakie klocki są dostępne każdy widzi w grze. Jedynym warunkiem jest by pomysł na event nie wymagał pisania żadnego kodu.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Kherehabath


Kherehabath
Wiek: 39
Posty: 615
Piwa: 47/48
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-10-13, 05:47    [Cytuj]

Problem z turniejem na hardzie był na tyle osobliwy, że jego "naprawianie" musiało trwać tyle bo tyle właśnie trwała eliminacja wszystkich czynników szkodliwych które mogły wystąpić - mało tego ja np. dalej nie jestem w 100% pewny, że problem został wyeliminowany. Co nie znaczy, że się tym problemem nie zajmowaliśmy. Nie możemy Wam przecież puszczać turnieju codziennie i przepisywać w kółko hormonogramu. Nie wydaje mi się, żeby było konieczne przezemnie pisanie bloga co jak i po co robię.
_________________
Wymiana gier na PS3, Xboxa 360, PC za darmo! Sprzedawaj używane gry bez prowizji!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Switek
Górski Weteran

Mały Głód
Niziołek
Mnich
Posty: 257
Piwa: 12/11

Zloto
Wysłany: 2009-10-13, 13:15    [Cytuj]

Cytat:

Utrzymanie to nie problem, może być ich i 20,


Cytat:
To nie jest kwestia błędu gry tylko zbyt małej liczby graczy


przecież właśnie o to chodzi:P za mało graczy :) ........ stąd temat :) )
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 40
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2009-10-14, 12:27    [Cytuj]

Kherehabath napisał/a:
Nie wydaje mi się, żeby było konieczne przezemnie pisanie bloga co jak i po co robię.


Ale może jednak warto umieścić w temacie z błędem informację, że ktoś nad tym pracuje i błąd zostanie naprawiony, np na następny turniej, jeśli nic się bardziej nie skaszani. Bo ludzie dalej ten błąd zgłaszają i część się lekko irytowała ;)

Phil napisał/a:
Panel administracyjny nie jest przystosowany do wprowadzania eventów. Można nim wprowadzić jedynie pewne elementy eventu, resztę trzeba robić ręcznie przez zapytania na bazie. A jakie klocki są dostępne każdy widzi w grze. Jedynym warunkiem jest by pomysł na event nie wymagał pisania żadnego kodu.


IMO lepiej jest jednak założyć, że nie każdy te klocki dokładnie widzi i opisać możliwości. Oczywiście, jeśli chcecie, by gracze zaangażowali się w wymyślanie i projektowanie Eventów ;)
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 37
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2009-10-14, 14:56    [Cytuj]

Cytat:
Nie wydaje mi się, żeby było konieczne przezemnie pisanie bloga co jak i po co robię.

Bloga nie, ale jakiś bugtracker od tego typu rzeczy zrobić. :>
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 11