Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
zmiany w bonusach
Autor Wiadomość
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-09-24, 13:24    [Cytuj]

Cytat:
a teraz jak jest? tylko najlepsze opłaca się bo dają spore bonusy.


Nie jest. Można ulepszać słabsze przedmioty i mieć podobne rezultaty. Wcześniej ale większym kosztem. Wymagają też wyższych poziomów warsztatów.

Mnie osobiście w obecnej sytuacji nie podoba się, że kilka klas stało się niemal identycznych. ?owcy, berserkerzy, barbarzyńcy - wszyscy idą bardzo zbliżoną do siebie ścieżką, za wyjątkiem może kilku wywrotowców ;-) Nie podoba mi się też, że kilka klas niesiłowych korzysta z broni dla postaci siłowych - to nie jest zdrowe dla rozgrywki w moim przekonaniu.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Emilka
Community Manager
Księżycówka



Valkiria Dinn
Elf
?owca
Wiek: 38
Posty: 799
Piwa: 37/11
Skąd: Wrocław

Zloto
Wysłany: 2009-09-24, 13:28    [Cytuj]

Cytat:
Nie jest. Można ulepszać słabsze przedmioty i mieć podobne rezultaty. Wcześniej ale większym kosztem. Wymagają też wyższych poziomów warsztatów.

Czyli jednym słowem jest to nie opłacalne bo w pewnym momencie zablokuje ci się możliwość ulepszania sprzętu przez poziom warsztatu. A o kasie nie wspomnę. Z tego co zauważyłem większość graczy ulepsza dopiero najlepszy sprzęt. Szkoda że to nastąpiło dopiero pod koniec rozgrywki :(
_________________
[center]Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
  Błekitna Szkoła Rycerska
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2009-09-24, 13:34    [Cytuj]

Kiedyś każdy mi wmawiał 'Aza nie alchemizuj broni bo ci kasy zabraknie". Alchemizowalem swoją tarcze zawsze do poziomu broni. W pewnym momencie (chyba lvl 120-150 nie pamiętam) dzięki alchemikowi i daniu wszystkich bonusow w hp, byłem w stanie pokonac topowych Palków. podobna sytuacja była około 40 poziomu, kiedy ulepszyłem pałki. Dało mi to taki dmg, ze moglem spokojnie trenować na wszystkim ( a wtedy wchodziły bronie 2h dla siłowców.) Mimo gadania ze kasy nie starczy, dawałem na gildie, ulepszałem broń. Co mam teraz? nadmiar złota w ilości 500k+. Może inne klasy maja problem ze złotem, ale mnie w tej chwili ograniczają statystyki. Tak więc nadal będę twierdził, ze alchemik w przypadku turnieju/wojny nadal jest bardzo opłacalny.

Co do berkołowców itp, to mam zdanie takie same jak Phil. Ta gra była tak ułożona, że jedna klasa bije takie klasy a innych nie. Była zasada, ze nożyczki zmasakrują papier, ale połamią się na kamieniu. Jakoś np w SW: Empire at war, nikt nie narzeka na taki system. Tzreba to potraktować jako grę, i nie szukać postaci na jak najwięcej klas, ale przyjąć do wiadomości ze palkiem złoisz 2 klasy, dwie inne Ciebie ubiją, zas z pozostałymi jest losowość. Z drugiej jednak strony, doprowadziłoby to do powstania klonów i tego, ze postacie mało by sie od siebie różniły. Ale osobiście wolę system K-P-N.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-09-24, 14:20    [Cytuj]

Jest opłacalne, bo co Ci z tego że warsztat Cię nie blokuje, skoro wymagania najlepszych przedmiotów nie pozwolą Ci ulepszać bardziej. A koszty wcale nie są aż tak drastycznie większe. Tu jest raczej bardziej kwestia decyzji czy ulepszać przedmiot z niższego poziomu większym kosztem i wymaganiami warsztatowymi czy czekać na lepsze przedmioty i borykać się z problemem wymagań.

Mnie osobiście najbardziej odpowiada system w którym sposób prowadzenia postaci jest wyznacznikiem kogo bijemy, nie sztywne przypisanie na zasadzie palek bije barba, barb berka, berek palka. M.in. dlatego powstały alternatywne profity dla każdej z klas. I na tym polu będą jeszcze dokonywane pewne regulacje balansu.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Khhagrenaxx
teetotaler


Wehrwolf
Lykon
Rycerz
Orzeszko
Wiek: 38
Posty: 1032
Piwa: 94/138
Skąd: Silesia Superstar

Zloto
Wysłany: 2009-09-24, 16:04    [Cytuj]

Emilu, ja nie czekałem na ostatnie przedmioty z racji tego, że mam dziwne połączenie rasy i klasy (ostatnich bym nie wykosał tak jak wcześniejsze, bo by mnie wymagania zabiły).

Dzięki temu mój lacert łowca przez półtorej miecha wymiatał, teraz jest gorzej, ale mimo wszystko wolę wymiatać przez półtorej miesiąca - dwa niż przez dwa tygodnie. Tak więc pytanie czy czekanie na ten koniec końców jest logiczne i przyjemne? :)

Oczywiście sam bym na to nie wpadł, bo słuchałem wszystkich mędrców, którzy powiadali o ostatecznych przedmiotach, ale Walgo mnie uświadomił w paru kwestiach gdzieś tam na początku lipca ;)
_________________
MMA PANOWIE MMA!!!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Yossarian
koks


Burm Szeroki
Ork
?owca
Wiek: 34
Posty: 226
Piwa: 3/8

Zloto
Wysłany: 2009-09-24, 16:23    [Cytuj]

Ja moim szermem się posłuchałęm Walgo, który twierdził, że kasy wystarczy na wszystko bez problemu i się przejechałem :/ W chwili gdy zaczęły się ulepszenia broni okazało się, że brakuje mi kilku milionów. I w dalszym ciagu brakuje, mimo sporego przyrostu kasy.
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
arikar
Pijany Mistrz


Draksus Szalony
Mroczny Elf
Barbarzyńca
Czarna Kitara
Wiek: 43
Posty: 192
Piwa: 5/41
Skąd: Tawerna

Zloto
Wysłany: 2009-09-24, 16:32    [Cytuj]

No to wypadało by wtrącić swoje trzy grosze ;P

1.Kategoryczne nie dla ograniczania statów NP. Berek max 350 Zw

Uzasadnienie mam jedno wszystkie postacie zaczną się robić strasznie jednakowe, będą się różnić tylko kilkoma punktami danymi w tą bądż inną cechę.A co do mutantów to jest właśnie ten smaczek nigdy nie wiesz na jaką wariację danej klasy trafisz.

2.Tak dla wprowadzenia sprzętu klasowego jak było w poprzedniej erze, z tym że przydał by się także jakiś ekwipunek poza klasowy dostępny dla każdej klasy

3.Zaś jeśli chodzi o alchema to ograniczenie raczej nie.Nie tędy droga jeżeli chcecie żeby gracze przez cały czas z niego korzystali to powinno to być opłacalne.A w tej chwili nie jest:

NP: --Wydaje na alchema 340k i po jakimś czasie wchodzi mi lepszy sprzęt, a stary sprzet muszę opchnąć za jakieś marne grosze około 3-6k--- no więć wybaczcie ale to śmiech na sali jest.Wole kasę kitrać niż wydawać bo się po prostu nie opłaca alchemizować po drodze.
,
_________________

Pół-Olbrzym:Berserker: Draksus Szalony
Uczeń Błękitnej Szkoły Rycerskiej
HOMO BIMBROWNIKUS
Naczelny Bimbrownik

Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2009-09-24, 16:33    [Cytuj]

Bo jako szermierz rozwijasz uniki, obronę i dmg. Dodatkowo aby jakoś sobie radzić, musi taki szerm inwestować duzo punktów w zręczność/zwinność. Widziałem szerma mającego 1500+ zwinności, ale ma o 1k mniej uników od palka. Musi rozwijać 4 przedmioty w atak, 4 w obronę i 1 w dmg. Taki paladyn ulepsza jedynie uniki i dmg, ponieważ pozostałe części ekwipunku mają duży bonus do hp/pancerza ale słaby do ataku/obrony i palek nie musi tego alchemizować.

Nie będę ukrywal, że szerm według mnie jest najtrudniejszą klasą do prowadzenia, a swoją siłę pokazuje pod koniec ery, kiedy alchemizuje sprzęt topowy. Żadna inna klasa nie nosi przedmiotów z dużym bonusem do ataku/obrony i nie musi ich alchemizować
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Ont
Marzyciel


Wiek: 32
Posty: 96
Piwa: 4/16
Skąd: ?owicz

Zloto
Wysłany: 2009-09-24, 17:30    [Cytuj]

Azareus napisał/a:
Tzreba to potraktować jako grę, i nie szukać postaci na jak najwięcej klas, ale przyjąć do wiadomości ze palkiem złoisz 2 klasy, dwie inne Ciebie ubiją,


jaja sobie robisz Aza? Jaki sens ma mieć gra, w której jedynym Twoim celem ma być łojenie dwóch klas, które będziesz bił w ciemno, a dostawać od innych? Przecież to o to chodzi, żeby jak najwięcej kombinować, zaskakiwać innych pomysłami i tak dalej, i tak dalej.

Berk=łowca=barb... No w sumie berk trochę mniej, bo berk to IMO teraz największa bolączka SW (bo może koksać defa zamiast życia). Ale to, że łowca i barb są podobni to nic dziwnego, bo wiadomo, że atak+dmg daje teraz największe możliwości. Jeśli się zrobi ograniczenie łowcom na dmg, a barbom na atak to obie te klasy zaczną strasznie ssać i zrobi się jeszcze mnie grywalnych klas.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2009-09-24, 17:38    [Cytuj]

Taaak, robię sobie jajeczka Ont ;p

2 klasy ubijesz. Ale rozwinę to bardziej :P
Przykładowo rycem ofensywnym ubijesz mnicha i gwardzistę
Defowym ubijesz palka i strazaka
Do każdego dochodzi 2 na które ma spore szanse, ale przy losowości może przegrać. Dodajmy profity. Kazda klasa ma 3, czyli wychodzi 6klas. Bo rożnica między ryckiem defowym a offowym jest spora. Widzisz barba, ale nie wiesz jak buduje postac. Będziesz wiedział po kilku turniejach. O ile na turnieju bylby schemat, czyli tym lejesz tego i tego. Głownie moje zarzuty sa skierowane do berkobarbołówców, ktorych rózni jedynie profit, oraz to, ze ładowanie w hp trochę mniej sie oplaca niz ładowanie w dmg ( wyjątek to palek z regenką). ogolnie to zagmatwany temat z tego jest, bo po cześci jestem za, a nawet przeciw.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-09-24, 17:38    [Cytuj]

Jeśli mówisz o ograniczeniu ulepszeń to ono obejmie wszystkie klasy, bez wyjątków.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Walgo


Niziołek
Paladyn
Wiek: 44
Posty: 324
Piwa: 31/41
Skąd: www.gołebaby.pl

Zloto
Wysłany: 2009-09-24, 18:16    [Cytuj]

Yossarian napisał/a:
Ja moim szermem się posłuchałem Walgo, który twierdził, że kasy wystarczy na wszystko bez problemu i się przejechałem :/ W chwili gdy zaczęły się ulepszenia broni okazało się, że brakuje mi kilku milionów. I w dalszym ciągu brakuje, mimo sporego przyrostu kasy.


Nic takiego nie powiedziałem. Na forum HSP stwierdziłem jedynie, że nie trzeba koniecznie czekać na najlepsze przedmioty do ulepszania, bo opłaca się te dużo słabsze także ulepszać. Z podanych przeze mnie przykładów obliczeń ulepszeń wysoko- i niskolevelowych przedmiotów wynikało, że ulepszanie słabszych przedmiotów aby osiągnąć ten sam poziom profitów jak w przypadku lepszych przedmiotów jest droższe i wymagające lepszych warsztatów ale ulepszeniami cieszyć się można już dużo dużo wcześniej. A co za tym idzie dzięki tym alchemizacjom zdobywamy więcej expa czy tam punktów turniejowych już we wcześniejszej fazie gry. Skorzystał z tego m.in Żet i dobrze na tym wyszedł. Ja i kilku innych także specjalnie nie narzekamy.

Nigdzie nie stwierdziłem Yoss, że kasy wystarczy na wszystko bez problemu. Zasugerowałem jedynie, że w późniejszej fazie gry będzie jej coraz więcej i że nie dobrze by było gdyby po maksymalnej alchemizacji najlepszego sprzętu w pozniejszej fazie gry kasa została w sakiewce bezużyteczna z uwagi na to, że dalszych ulepszeń nie da się zrobić ze względu na wysokie wymagania najlepszych przedmiotów (słabe przedmioty można alchemizować niemal w nieskończoność jeśli warsztaty pozwalają bo wymagania dla nich nie są problemem)

Albo rybki albo akwarium, albo piszemy z polskimi znakami, albo piszemy bez. Chodzi o konsekwencję ;) To tak na przyszłość. - K.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Khhagrenaxx 2009-09-27, 13:56, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Switek
Górski Weteran

Mały Głód
Niziołek
Mnich
Posty: 257
Piwa: 12/11

Zloto
Wysłany: 2009-09-24, 22:02    [Cytuj]

Cytat:
?owcy, berserkerzy, barbarzyńcy - wszyscy idą bardzo zbliżoną do siebie ścieżką

Berek i barb nie mają wyboru jeśli chcą być skuteczni :) )


W SW nie da sie mieć dobrej postaci która nie ma przepakowanego ataku lub defa
(jedynie dmgowy mnich ale to też z ograniczeniami takimi że do 120-160 LVL jest mięskiem ktre każdy bije jak i kiedy chce:)

Do tego teraz erze drugiej poprzez pogorszenie wytrzymk(ogólnie wzoru na cw)i upadków dmg musi iść w parze ze zręcznością :)

(chociaż jeszcze przymysle sprawę z defowym łowcą :)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Yossarian
koks


Burm Szeroki
Ork
?owca
Wiek: 34
Posty: 226
Piwa: 3/8

Zloto
Wysłany: 2009-09-24, 22:40    [Cytuj]

Walgo, ale przesłanie twojego posta było takie, że można ulepszać wcześniej, mimo, że jest to droższe, ponieważ kasy jest dużo.

Zresztą, ja wcale nie mam do Ciebie pretensji, jeżeli tak to odebrałeś, to sorry, nie chciałem ;)
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Asbagarin


Asbagarin
Mroczny Elf
Barbarzyńca
Wiek: 39
Posty: 81
Piwa: 5/2
Skąd: Poznań

Zloto
Wysłany: 2009-09-25, 11:28    [Cytuj]

Barb i łowca byliby skuteczni gdyby sprzęt dla nich dawał konktretne wartości do życia o czym gadam od kilku dni w innym temacie... Poza tym kiedy jest widoczna różnica w mocy ręki siłowca(???) dopiero przy upowaniu przedmiotów chociaż są łowcy ze zbliżoną siłą do berków.... Co do złota ja ulepszyłem sporo sprzętu a ostantio zmieniłem ulepszoną broń do +10 na inną też na +10 jak się dobrze zagospodaruje pieniędzmi to starczy na all... jeżeli chodzi o ulepszanie sprzętu z niższej półki opłacalne moim zdaniem dla hybryd typu ofensywny barb, ofensywny rycek,ofensywny najemnik, albo zagranie a'la K. kasował topa przez półtora miesiąca dorobił się talonów i pewnie dalej kasuje topa :P A tak w ogóle kto wyszedł najlepiej na całej erze a właściwie na pokręceniach... jak zawsze palladyn i berk chociaż rycek pseudo ofensywny wymiata, dzięki zainwestowaniu dużo w pancerz (12k pancerza heh ) i siłę, nie mówiąc o jego proficie który dewastuje wszystko.
Prawda jest taka,że nawet inwestując sporo w zr nie da się dorównać unikowcom którzy wyciągają po 7-7,5 k uników a ofensywni hmm 6-6,5k (a barby mają po 4-4,5k trafień) tak nie może być, dlatego niech dana klasa ma bonusy do % w ulepszaniu broni/pancerza... I zmieńcie ten wzór na upadki... niech żywka tyle nie daje... podsumowując

propozycja X :P

zmiana bonusów alchemizacji dla klas (bez obniżania jedynie zwyżki :D )
zmiany w sprzęcie dla klas wykorzystujących żywotność może ktoś się skusi na zrobienie czołgów po 20k życia i dmg 2k :P bo obecnie da się wyciągnąć z 1,6k dmg i 8-9k życia a takim zabijaką nie da się zjechać za dużo klas :P
_________________
http://lineage2aurora.pl/
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Khhagrenaxx
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16