Pod panelem z napisem 'postać" jest inny, z obrazem worków złota. W nim znajdziesz potrzebne instrukcję, jak doładować konto wojowników, płacąc w złotówkach. Wojofunduszami płaci się za obywatela i wykup tur. Wykupuje się tzw: dni wirtualne, czyli pakiety po 120tur i tylko 120. Więc jeśli mozesz kupić 112, to niestety, będziesz musiał stracić kolejne 8 aby móc kupić 'jeden dzień"
Tury stracone bo np: nie grałeś, sa do odyskania tylko w 90%. Tury które minęły od startu ery oraz przed założeniem twojej postaci, sa do odzyskania w 100%. Nie polecam wykupu tur teraz, ponieważ niedługo będzie restart. No chyba że naprawdę chcesz i masz obszerny zasób pieniędzy.
Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Ostatnio zmieniony przez Khhagrenaxx 2009-09-16, 22:41, w całości zmieniany 1 raz
Sprawdź ile potrzeba Ci punktów siły do broni z dmg [2] bodajże. Osobiście takowa założylem na 12-14lvlu. Dmg nie jest super wazny u paladyna, ale na początku pomaga w walkach z graczami i mobami. Zobacz w tarczach która ma najwięcej bonusu do życia, i rób statystyki pod nią. jeżeli chcesz wybrać inną drogę paladyna, to zobacz wymagania 2H broni. resztę w uniki. Wytrzymałość tylko pod pancerze, zas zręczności wystarczy Ci tyle, ile będziesz miał. Właściwie 200 zreczności starcza na całą grę.
Policz więc tak. Załóżmy że tarcza jest na 20lvlu. Po drodze kupisz profit, więc masz 16 razy 7 punktów plus 5. Zakładamy że masz 20żywotności, a tarcza wymaga 40. brakuje Ci 20 punktow i 16 poziomów. Te 20 dzielisz przez te 16 poziomów, i wychodzi Ci, iż musisz co 1 lvl dac 1.25 punktów w żywotność. Właściwie mozesz dawać po 1, ponieważ nie uwzględniłem bonusów rasowych i klasowych. Jak masz np: 100 żywotności i 30% bonusu, to otrzymasz te 30 punktów. razem masz 130.
No to masz ten 1 punkt zagospodarowany. Pozostalo Ci 6 punktów do wydania przez te poziomy. Oczywiście najlepiej liczyć wymagania dla przedmiotów będących najbliżej, niz dla tych z np: 300 poziomu.
O ile sie nie mylę, migdałowa jest dla rycerza regenerującego pancerz. paladyn ma ten komfort, że regeneruje Hp i nie ginie w chwili utraty żelastwa. używaj tej z bonusem do hp, gdyż ogólnie podnosi Ci to poziom regeneracji z profitu na 40lvlu oraz zwiększa CW (czas walki) o 4. Nosisz palki szkoleniowe do czasu, aż falchion (typowa broń paladyna) nie będzie miał dmg o 2 punkty wyższego od najsilniejszej pałki. A na twoim poziomie te dodatkowe hp to całkiem dużo.
Wah, rycek to siła plus wytrzymałość. Z orkiem jest problem, poniewaz będziesz musiał całkiem duzo punktów inwestować w zreczność, bo na co ci najwiekszy dmg skoro nie możesz trafić. Ja dawalem trochę nad wyrost sily, wytrzymałość tylko na wymagania przedmiotów, a reszta w zręczność, ale i tak Sidanowi ze zręcznością nie dorownasz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum