Otóż w grze jest pewien poważny błąd, który nazywa się walka automatyczna
Czy byłaby możliwość usunięcia go przy wprowadzaniu nowości na s1 na przyszłą erę?
Obawiam się, że atakowanie samego siebie, włączające i wyłączające się nagle w środku walki ptaszki, atakowanie nie tych przeciwników, którzy powinni być itp rzeczy trochę przeszkadzają w grze.
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
hmm wszystko spoko ale walka automatyczna ma też zalety, choćby dla szerma z kopniakiem... po wejściu krytyka w pierwszej walce liczy już od tej wartości przez całość Gu... Przy wyborze ręcznym już tak miło nie jest, a szkoda. Tak czy owak łatwiej na automacie zlać grupkę tej klasie. (z profitem mnicha czy też łowcy jest zapewne podobnie)
Niby tak, ale to już jest błąd profitu, rozciągnięty na grupę. Bo nie wydaje mi się, aby z założenia np. mnich miał zadawać przez całą walkę dwa razy wyższe obrażenia tylko dlatego, że w pierwszej turze mu się poszczęściło i wszedł mu krytyk.
Kelk, a dlaczego gu mają zajmować po kilka dni? Starczy 5 minut.
Poza tym, usunięcie błędów zajmie sporo więcej czasu niż usunięcie tego trybu, a mnie już męczy wtapianie przez to.
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Ja zawsze daję automatyczną, a jak z kimś walczę w GU to klikam ową grupkę i czekam nieraz kilka-kilkanaście godzin aż ktoś wykona swój ruch, bez automatu to by było 3x kilkanaście godzin, więc kilka dni
Kiedyś się tak dało klikać na zmianę przez parę dni, ustalając tylko wcześniej, kto zaczyna grupę i którą. Niestety teraz jest to mocno utrudnione przez kasowanie grup o północy, przez co trzeba się codziennie dołączać i nie można przetrzymywać grupek np. przez tydzień, by potem je za jednym zamachem wyklikać.
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
hmm wszystko spoko ale walka automatyczna ma też zalety, choćby dla szerma z kopniakiem... po wejściu krytyka w pierwszej walce liczy już od tej wartości przez całość Gu... Przy wyborze ręcznym już tak miło nie jest, a szkoda.
Pewny jesteś? Mi cios tygrysa, który działa tak jak kopniak, przy wyborze ręcznym (ani razu w tej erze nie walczyłem automatem) działa tak, że jak w pierwszej turze walki z pierwszym mobkiem wejdzie dajmy na to ten krytyk i cios tygrysa jest mocny to przy kolejnych walkach z innymi mobkami danej grupki ten cios jest taki mocny jak po pierwszej rundzie całej walki.
Ale mogę się mylić, bo alkohol etylowy też jednak ze wzrokiem miesza troszkę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum