Wiem, że jest wcześnie rano i prawie nikogo nie spotkam ale napiszę za pamięci.
Wojacy tj. moja browserówka jest na ukończeniu (dziś lub jutro robię open bete na jakimś tymczasowym serwerze, żeby się przekonać czy to był dobry pomysł). Jako, że pamiętam oburzenie jakie moje pomysły wywoływały tutaj ("Uwaga, to prawdopodobnie jest podróba Wojowników..."), pragnę się wpierw spytać o pozwolenie na poruszenie tutaj tego tematu.
Wypowiadam się jako prywatna osoba (jak cały czas na forum):
ja nie mam nic przeciwko. Nawet będę rozmawiał o pewnej pomocy dla ciebie z innymi osobami.
_________________ Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Reklama... Trudno to nazwać reklamą. Bardziej o taką drobną pomoc pytam. Nie chcę np. żadnego kodera bo sam sobie poradzę. Najbardziej to mi na ocenie zależy. Bo jak chociażby ostatnio pokazywałem Kamdinowi na GG powiedział:
Cytat:
waham się między "słabo skopiowane z Wojów" a "Totalnie niezrozumiałe"
Spokojnie - wyluzujcie. Testy będą na bank otwarte - liczę na wiele realnych pomysłów i odkrycie wszystkich błędów.
Zauważyłem, że wiele osób podchodzi do tego z wielkim entuzjazmem, jakby była ona na poziomie wojowników - przepraszam, ale zawiedziecie się. Jednakże mam nadzieję, że dojdę do takiego poziomu z wami Chcę przede wszystkim poznać reakcje na temat systemu walki - nie chce mieszać nie wiedząc czy pewniak jest dobry.
Jak widzicie, dzięki teamowi mam kawałek serwera. Dzięki bardzo i pozdrawiam ich tutaj ^^
Co aktualnie jest w Wojakach:
- ogólne opcje konta
- system atrybutów początkowych wzmacniających umiejętności
- system umiejętności na które rozdajemy punkty co poziom i które umożliwiają nam używanie zdolności i ich lepsze działanie
- ekwipunek
- różne lokacje, na każdej inne npc i potwory
- skrypt walki, który może nie jest idealny (muszę nad armorem lepszym pomyśleć) ale się starałem zrobić go ciekawym: główną jej cechą będą liczne zdolności, które układane w odpowiedniej kolejności będą zadawać główne obrażenia (dmg z eq jest dodatkiem i ważny głównie na początku) - pragnę by charakteryzowały się różnym kosztem many, czasem odnawiania, czasem używania itp. a później by dodać np. leczenie za ich pomocą czy osłabianie przeciwnika.
Takie podstawowe informacje pomocne:
- energia (tury) są dodawane tylko przy wybieraniu postaci z menu głównego
- atrybuty nie będą rosły przez grę, z wyjątkiem przedmiotów , które mogą je wzmacniać
- w umiejętności rozdajemy punkty co poziom;
- nowe przedmioty kupujemy od NPC w mieście (klikamy na nie na mapie lokacji i w linku "handluj" jest "sklep")
- nowe zdolności również kupujemy od NPC w mieście, ale mają one wymagania umiejętności
- aby pojawiły się nowe umiejętności, trzeba rozdać w te podstawowe
- czas używania - ile tur "castujemy" zdolność (czarny kwadrat to cast)
- czas trwania - przez ile tur, prócz pierwszej, towarzyszy nam ta zdolność
- czas odnawianiu - po ilu turach, można użyć zdolności ponownie
- broń zadaje obrażenia gdy nie używasz żadnej zdolności lub typ ich obrażeń się pokrywa
- pancerz zmniejsza obrażenia (absorbuje)
Aktualnie wszystkie obrazki są tymczasowe (nie jestem grafikiem), a dane w bazie danych (zdolności, ekwipunek, potwory itp) będą edytowane dla balansu czy ulepszenia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum