w ogóle to najlepiej walnąć potem gdzieś jakiegoś klimatycznego postracha typu Wargame Weteran który ma z 10 umiejętności naraz ale tylko po parę % na każdą... walka z nim wyglądałaby by bardzo kolorowo
A to zatrucie, a to kopniak, a to szał, a to odporność, a to zwiększenie defa, a to zwiększenie ataku, a to regenka panca, a to regenka hp... etc
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
postrachy nie będą się NIGDY opłacać w grupach kiedy mamy takie coś:
(wszystkie przykłady pokazane na wyimaginowanych 100 lvlowcach: 100 lvl postacie, 100 lvl postrach)
-> solo: lvl postracha raz 2 za turki (na 100 lvlu wychodzi 200 expa za 2 turki)
-> wspólnie możesz bić powiedzmy postracha wyżej (ale jest to np. 110 razy jeśli się dobrze orientuje 1,9 tzn 209 do podziału na 2 dwóch... to jest mniej niż 110 za 2 turki... 2 RAZY GORZEJ... nie wspominając o tym, że chyba każdy soluje sam najlepszego dostępnego postracha więc wyżej się nie da )
Co byśmy mogli zrobić by opłacało się postrachy bić razem w grupach? Myślę, że te trzy kroki byłyby dobre:
1. Sprawić, że niezależnie od liczby członków exp za ubitego postracha jest taki sam tzn. statyczny EXP. ( Np. ubicie samemu tego z 100 lvla to 200 expa...ubicie w dwoje też 200 exp z tym, że to byłoby za łatwe więc lepiej chyba coś wyżej...i o to biega! )
2. Odblokowanie wszystkich postrachów (żeby było co bić) + dorobienie kilku postrachów o gigantycznych lvlavh: 300, 320, 340, 360, 380, 400, 420, 440, 460, 480, 500 etc
3. ilość kasy i wartość wypadajek z postrachów nie powinna rosnąć liniowo lecz powinna to być jakaś prosta funkcja rosnąca by motywować do bicia wyżej i do bicia razem...
np. wzory w stylu:
-> wartość wypadajki: lvl postracha * ([numer postracha]^2) (ale nie więcej niż 250k )
-> szansa na wypadajkę: 30 - [numer postracha] % ( ale nie mniej niż 2% )
-> ilośc kasy: 1000*[numer postracha]
####
pamiętajmy, że:
- szanse na wypadajkę mają tylko Ci którzy przeżyją (tzn tak jak jest w GU tzn. żadnych zmian)
- no i trzeba dopracować wzór by tam na postrachach 23-28 nie było jakiegoś głupiego przeskoku, że nie opłaca się bić wyżej ( a w przykładzie tak pewnie będzie, ale to tylko przykład )
- punkty 1 i 2 mają priorytet
- punkt 3 to taki bajer, nie jest konieczny
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
a co gdy ktoś nie będzie mógł sobie znaleźć pomocnika do postrachów? co jeżeli już wszyscy znajdą sobie partnera do walki a kilku mniej ogarniętych nie będzie mogło się zejść lub nie może grać w takich porach żeby ktoś inny też miał czas? słyszałem już że ktoś do chałupy 3 minuty przed północą wrócił
poza tym nie każdy leje najlepszych postrachów, tu chodzi o to że niektóre profesje po prostu nadają się na to, niektóre nie
_________________ We're all mad here... You fight to live, I live to fight...
1. Sprawić, że niezależnie od liczby członków exp za ubitego postracha jest taki sam tzn. statyczny EXP. ( Np. ubicie samemu tego z 100 lvla to 200 expa...ubicie w dwoje też 200 exp z tym, że to byłoby za łatwe więc lepiej chyba coś wyżej...i o to biega! )
Wtedy byłoby bicie postrachów tylko i wyłącznie w 4 osoby.
Salamon, no ale to chodzi przecież... poza tym w walkach grupa vs postrach wystarczy by jedna osoba zainicjowała i potem wszystko idzie automatycznie bo nie ma co wybierać Przydałoby się tylko by się grupki nie kasowały i git będzie
A osoby do grupki sobie znajdziesz, jak nie w gildii to poza nią... co za problem?
Fayl, no tak ale to chyba lepiej (ciekawiej i sensownie) niżeliby samemu
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
a może by tak zrobić, że przy walce z postrachem solo dostajemy 100% exp, przy walce w dwóch 90% tego co w solo, w trzech 80%, a w czterech 70%.
np. bijąc postarch na 100lvl
solo 200 exp
w dwóch 180 exp na łeb
w trzech 160 exp na łeb
w czterech 140 exp na łeb
różnice między ilością expa mogły by być też nieco mniejsze np. 100% solo, 95% na 2, 90% na 3, 85% na 4
Sam punkt 2 (wiadomo najmniej roboty) da tylko tyle, że co niektórzy będą solować postrachy znacznie wyżej. Sytuacja nie ulegnie zmianie.
A punkt 1 wprowadzić chyba nie powinno być tak trudno, można to zrobić choćby prowizorycznie: pokombinować przy ujemnych modyfikatorach za ilość walczących... dając tam wartości dodatnie (zamiast -5% dać +100% za osobę, wtedy do podziału będzie odpowiednia ilość)
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum