1. z tego co wiem, poprawnie pisze się artEfakt, a nie artYfakt, no ale szczegół
2. jakie artefakty trzeba mieć, żeby móc bonusy ponad 7 poziom podnosić, bo nigdzie jakoś nie znalazłem tego?
czy złym pomysłem byłoby teraz wykorzystanie słabości pieniędzy w grze? ja bym wprowadził listę artefaktów w obieg u handlarza jednak teraz są 2 koncepcje
1. Na każdy kolejny poziom powyżej 7 potrzebny jest ten sam artefakt kosztujący xxx złota (dużo np 100 tys.) lub xxx talonów (np 10-20-30)
2. Na każdy kolejny poziom powyżej 7 potrzebny jest kolejny nowy artefakt (na 8 inny na 9 inny na 10 inny) kosztujący coraz więcej złota / talonów
bardziej byłbym za pieniędzmi ponieważ tego każdy ma dużo a powiedzmy sobie szczerze, jeżeli przeciwnik z tego profitu będzie miał 10-20 punktów np żywotności więcej, wynik walki na tym jakoś zbytnio nie ucierpi prawda? szacując lecące złoto i wymaganie poziomowe, np na tym 120 poziomie artefakt kosztowałby 200k (ja spokojnie miałem wolne 400k), potem np na 150 kosztowałby nie bagatela 500k (szacunkowo) itd, administracja mogłaby zrobić sobie postać i przez powiedzmy 5-10 minut mając nieskończoną ilość turek bić potworki i zobaczyć na 150 poziomie ile złota można wyciągnąć
_________________ We're all mad here... You fight to live, I live to fight...
skoro niewiele zmieni te 10-20pkt żywotności, to po co się tym bawić w ten sposób? lepiej umagiczniać graty i niech one dodają do ataku/obrony/czegokolwiek, chyba lepiej zainwestować w graty zbędną mamonę, a jeszcze lepiej to dać mi, bo lubię sobie przegrać w kości w karczmie
niezupełnie to tak idzie, chcesz więcej to musisz trochę wybulić, po to zrobili blokadę żeby był jakiś umiar, ale ja chcę z blokady zrobić po prostu dostępne ale z większą trudnością/kosztem
_________________ We're all mad here... You fight to live, I live to fight...
jakbyś zauważył, napisałem 10-20 żywotności, a co daje do żywotności nie życia? co dodaje do cech nie atrybutów?
nie chodzi mi by umożliwić rozwój wszystkich profitów, ale np rasowe nie są szkodliwe i o te głównie tu chodziło, o te 10-20 żywotności u lacertów dla przykładu
profity klasowe zostają do 7, cechowe też, bo za duży bonus na późniejszym poziomie by dawały, oraz profity bojowe zostałyby niezmienione
do czego dążę? by dozwolić jedynie tych rasowych co głównie miałem na myśli, które nie są szkodliwe a każdy wydawałby gromadzone niepotrzebne mu pieniądze na ten profit
_________________ We're all mad here... You fight to live, I live to fight...
Salamon, wiesz słysząc plotki o zagmatwaniu kodu śmiem wątpić w to, że gra rozróżnia profity. Raczej na zasadzie wszystkie w jednym worku bez mozliwości (łatwego) dopisania, że tylko te można rozwijać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum