Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Podwyższenie/zniesienie limitu poziomów PvM
Autor Wiadomość
Kelk
Główny Misiek

Kelk
Człowiek
Berserker
Wiek: 36
Posty: 248
Piwa: 12/8
Skąd: Czersk

Zloto
Wysłany: 2009-06-09, 20:09   Podwyższenie/zniesienie limitu poziomów PvM [Cytuj]

W innym temacie założyłem wątek o różnicach w poziomach pomiędzy potworkami do bicia a graczami i tak podrzucę jako propozycję cztery opcje:

1) Udostępnienie graczom wszystkich możliwych potworów do atakowania, bez względu na poziom
2) Zwiększenie różnicy w poziomach między graczem a możliwymi do atakowania potworami
3) Wprowadzenie, choćby na próbę, jakiegoś eventu, który owy poziom podwyższy/zniesie, choćby na kilka dni, dla próby
4)Wzmocnienie potworków, by nie dało się z nimi tak łatwo wygrywać

Trochę uatrakcyjniłoby to i rozruszało grę, bo PvM jest obecnie chyba najbardziej powtarzalnym i nudnym trybem walk, a dodatkowo gracze otrzymaliby szansę na zmienienie w jakiś sposób topu gry i wykazanie się :)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  WW&BG/SRN&MP
     
Bolivar


brak
Wiek: 46
Posty: 1182
Piwa: 94/38

Zloto
Wysłany: 2009-06-09, 20:12    [Cytuj]

Zmniejszenie złota do 30% - masz wtedy hardcore i to co chcesz.
_________________
Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2009-06-09, 21:09    [Cytuj]

Kelk, ale na zniesieniu różnicy wg mnie najbardziej właśnie skorzysta topka...

Skoro już mają proporcjonalnie mocniejsze postacie, to pewnie będą też bili proporcjonalnie wyżej (np ty na +20, oni na +21).
A skoro mimo sporej konkurencji siedzą w topce i się jej trzymają, to pewnie będą potrafili tą przewagę wykorzystać.

Zresztą nie wiem, czy jest sens komplikować najbardziej podstawowy tryb walk. Mamy 1vsX, mamy XvsX, mamy treningi, mamy wojny. A woje mają w założeniu zajmować niewiele czasu, przynajmniej bazowo - co człowiek poświęci na fora kombinowanie itp, to jego ;)

IMO, jeśli ktoś ma więcej czasu, to niech sobie pogra na paru serwerach na raz ;P
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Kelk
Główny Misiek

Kelk
Człowiek
Berserker
Wiek: 36
Posty: 248
Piwa: 12/8
Skąd: Czersk

Zloto
Wysłany: 2009-06-09, 21:30    [Cytuj]

Irmis - takie rozwiązanie nie wymaga więcej czasu.
I w Twoim toku myślenia jest pewien błąd:
jeśli czołówka będzie bić np. +20 a ktoś, gdy zdobędzie ich poziom będzie bił +25 to wcześniej czy później ich dogoni.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  WW&BG/SRN&MP
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2009-06-09, 21:37    [Cytuj]

Niezupełnie, bo: jeśli czołówka będzie bić +20, to ktoś kto zdobędzie ich poziom będzie bił +20. Za to czołówka w tym czasie będzie już wyżej i będzie bić +25 ;P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Tsumoso
GWN Technocrat


Tsumoso
Krasnolud
Posty: 512
Piwa: 86/82
Skąd: GWN

Zloto
Wysłany: 2009-06-09, 21:47    [Cytuj]

Gdyby nie było ograniczeń to robiłbym postać pod konkretny typ mobka by go kroić 100 lvli wyżej i o jeden dzień dłużej ;P

defowcem byłyby to osiłki i sprawiłoby to, że ostro bym koksał defik tak by było to 5%

w obecnej sytuacji gdyby uwolniono limity to postać Randa: Varath biłaby właśnie najwyższe osiłki w grze, z 50 lvli w górę jak nie więcej...
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor"
Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Gildia Wielkich Niezależnych
     
Kelk
Główny Misiek

Kelk
Człowiek
Berserker
Wiek: 36
Posty: 248
Piwa: 12/8
Skąd: Czersk

Zloto
Wysłany: 2009-06-09, 21:58    [Cytuj]

No to może zamiast nadawać limity jednak pomyśleć o wzmocnieniu takich mobków? :)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  WW&BG/SRN&MP
     
Raziel

Wiek: 39
Posty: 109
Piwa: 3/11
Skąd: Poznań

Zloto
Wysłany: 2009-06-09, 22:10    [Cytuj]

Tylko jak wzmocnisz te moby to ci z tyłu jeszcze bardziej będą odstawać bo topka się dostosuje i sobie poradzi ;)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Kelk
Główny Misiek

Kelk
Człowiek
Berserker
Wiek: 36
Posty: 248
Piwa: 12/8
Skąd: Czersk

Zloto
Wysłany: 2009-06-09, 22:12    [Cytuj]

No ale mam pytanie - czy w grze powinno się promować graczy, którzy grają słabiej?
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  WW&BG/SRN&MP
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2009-06-09, 22:18    [Cytuj]

Nie, ale nie ma co ich zniechęcać. To nie jest gra tylko dla koksów.

Za to nie rozumiem dlaczego chcesz, by była szansa dogonienia topki, skoro to są właśnie osoby, które przez całą erę poradziły sobie najlepiej?
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
mindmaster


Haart
Mroczny Elf
Berserker

Wiek: 38
Posty: 396
Piwa: 20/8

Zloto
Wysłany: 2009-06-09, 22:19    [Cytuj]

Nie, ale twoja propozycja jedyne co zrobi to zwiększy przepaść między przeciętnym graczem a topką, co zniechęca ludzi do gry, zatem jest efektem niepożądanym.
_________________
Haart
Mroczny Berserker
Grow in Power

Denarius Czarny
Mroczny Najemnik

It's gonna blow!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Gildia Wielkich Niezależnych
     
Kelk
Główny Misiek

Kelk
Człowiek
Berserker
Wiek: 36
Posty: 248
Piwa: 12/8
Skąd: Czersk

Zloto
Wysłany: 2009-06-09, 22:33    [Cytuj]

A nie sądzicie, że skłoni to graczy do zastanawiania się nad swoją postacią i jej ulepszania?
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  WW&BG/SRN&MP
     
Desmond
Powergamer


Desmond
Człowiek
Berserker

---
Wiek: 35
Posty: 273
Piwa: 14/30
Skąd: Thorn

Zloto
Wysłany: 2009-06-09, 22:54    [Cytuj]

Kelk napisał/a:
A nie sądzicie, że skłoni to graczy do zastanawiania się nad swoją postacią i jej ulepszania?


Szczerze? Wątpię. Myślę, że z 70% pomyśli " Kurde ja tu się staram a taki xyz już mnie wyprzedza o te kilka(naście) lvli, eh nie ma to sensu" i albo odechce mu się grać albo nie będzie już tak "agresywnie" walczył o to by mieć dobrą postać.
Osobiście prędzej byłbym za ograniczeniem widzialności potworów w trybie "walka 1 vs X" i " grupa vs grupa", bo tu także postacie robione pod jeden schemat mogą kolosalnie odskoczyć od reszty. ( No i skoro potworki zwykłe oraz postrachy mają ograniczenie to czemu pozostałe 2 trybu takiego nie mają )

Kelk napisał/a:
4)Wzmocnienie potworków, by nie dało się z nimi tak łatwo wygrywać


Co do zwiększenia trudności mobów. Do 60-70 poziomu było różnie, ale tu się zgodzę, że po osiągnięciu tego 100 poziomu ciągle się bije najwyższe potworki bez specjalnych strat/emocji.
_________________
ΧΞΣ
- Zanim cię zabijemy, powiedz – banita zadrwił – za co warto ginąć, za pół złotej korony?
- Nie człowieku, za dane słowo.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Błękitna Gildia
     
Kelk
Główny Misiek

Kelk
Człowiek
Berserker
Wiek: 36
Posty: 248
Piwa: 12/8
Skąd: Czersk

Zloto
Wysłany: 2009-06-09, 23:11    [Cytuj]

Desmond napisał/a:

Osobiście prędzej byłbym za ograniczeniem widzialności potworów w trybie "walka 1 vs X" i " grupa vs grupa", bo tu także postacie robione pod jeden schemat mogą kolosalnie odskoczyć od reszty. ( No i skoro potworki zwykłe oraz postrachy mają ograniczenie to czemu pozostałe 2 trybu takiego nie mają )


Można wiedzieć jakie pozostałe dwa tryby? :>
Bo jeśli ograniczysz walkę 1 vs x i x vs x w ten sam sposób, to myślę, że drugi tryb będzie zupełnie nieopłacalny. Jeśli chodzi o ćwiczenia to byłoby to dość oryginalnym pomysłem, ale zgodnym ze schematem nie korzystania z przewagi jednej rasy od drugiej. Ograniczenie w wojnie znacznie przyspieszyłoby walki, a w turnieju ograniczyłoby szansę biedaków z niższymi poziomami.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  WW&BG/SRN&MP
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-06-10, 12:33    [Cytuj]

Cytat:
1) Udostępnienie graczom wszystkich możliwych potworów do atakowania, bez względu na poziom


Wykluczone. Ograniczenie jest nie tylko swego rodzaju tradycją w grze, ale także reguluje maksymalną prędkość zdobywania poziomów (która i tak swoją drogą jest już dość wysoka).

Cytat:
2) Zwiększenie różnicy w poziomach między graczem a możliwymi do atakowania potworami


Po co? By postacie jeszcze szybciej levelowały? I tak prędkość zdobywania poziomów jest już dość wysoka.

Cytat:
3) Wprowadzenie, choćby na próbę, jakiegoś eventu, który owy poziom podwyższy/zniesie, choćby na kilka dni, dla próby


W formie eventu? Hm... zobaczymy. Może.

Cytat:
4)Wzmocnienie potworków, by nie dało się z nimi tak łatwo wygrywać


Potwory będą jeszcze modyfikowane. Jednak w moim przekonaniu gracz bardzo dobry powinien wygrywać bez problemów z potworami z maksymalnego zasięgu, gracz średni lub nowy z tymi na jego poziomie lub delikatnie wzwyż. O tyle o ile to dość łatwe do osiągnięcia na niższych poziomach bestii i graczy, to na wyższych proporcjonalna różnica pomiędzy stworem równym nam a z maksymalnego zasięgu staje się coraz mniejsza. Pokrótce im wyższy poziom potwora i gracza tym ciężej zrobić tak by potwór z górnej półki był dużo trudniejszy niż ten z równego nam poziomu.

Cytat:
Trochę uatrakcyjniłoby to i rozruszało grę, bo PvM jest obecnie chyba najbardziej powtarzalnym i nudnym trybem walk, a dodatkowo gracze otrzymaliby szansę na zmienienie w jakiś sposób topu gry i wykazanie się


To nie zmieni topu w sposób w jaki oczekujesz. Rezultat będzie raczej dokładnie odwrotny - ci z topu jeszcze bardziej skorzystają niż reszta i jeszcze bardziej się oddalą z expem.

Podsumowując.
Gracz vs bestia to najbardziej podstawowy tryb, gdzie nie ma zbyt wiele miejsca na szukanie wyzwania. Na tyle na ile to możliwe trudność bestii jest tak wyważona by nowy gracz nie czuł się zniechęcony. Mamy pewien pomysł na uatrakcyjnienie tego trybu, ale zanim zostanie to wprowadzone minie troszkę czasu.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15