Czy na s2 będzie takie same ograniczenie różnicy poziomów między potworami a graczem?
Swoją drogą nie do końca rozumiem celowości tego ograniczenia, może mi ktoś powiedzieć czemu zostało ono wprowadzone? Bo w chwili obecnej wygląda to tak, że gracz wybiera dowolnego potworka na najwyższym dostępnym poziomie, dzieli ilość tur przez dwa, wpisuje i nawet nie patrzy na wynik - oczywiste jest, że zwycięży...
Walki z potworkami są przez to po prostu nudne i powtarzalne, nie patrzy się nawet na przewagę
Z kolei walki z grupą są niemal najciekawszą częścią gry, bo trzeba myśleć, dobierać przeciwników, zastanawiać się nad szansami, normalnie mucha nie siada No i spowodowane to jest tym, że nie ma ograniczeń poziomowych.
Stąd moje pytania:
Po co takie sztuczne ograniczenie? I czy na s2 zostanie choćby rozszerzone?
No to wystarczy podrasować dane potworki, jeśli dają się bić 50 lev do przodu to znaczy, że są źle zbalansowane, dodatkowo każda klasa ma przeciwników w sam raz do walki. A co do tego, że top ma się nie zmieniać - wydaje mi się, że dużo ciekawsza byłaby gra w której da się nadrobić różnicę w poziomach.
Vallo - nie lałem, od ok. 50 najwyżej te, które mi przypasowały, ale z tego co widzę to pewnie można i 400 levek tutaj wbić, więc pewnie z pół roku gracze biją dowolne potworki i 2000 różnych stworzeń w rzeczywistości niewiele się od siebie różni.
Ograniczenie jest troszkę sztuczne i zdecydowanie nastawione na by promować równość, tylko że wychodzi "czy się stoi czy się leży lev+13 expa się należy".
Może spróbować choćby jakiś event wprowadzić, np. 10 dni bez ograniczenia poziomów i zobaczyć co z tego wyjdzie?
Temat w zasadzie do zamknięcia, bo dowiedziałem się tego, czego chciałem się dowiedzieć, a zmiany zaproponowałem w propozycjach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum