Aza, gdyby wychodzić z tego założenia, to interfejsy dzisiejszych gier byłyby takie jak 20 lat temu. No bez jaj? "Nie chce ci się nacisnąć 24 klawiszy, żeby zmienić broń? No bez jaj!"
czyli, że przychylam się do prośby, każda gra powinna być maksymalnie przyjemna i nie wnerwiać takimi ustrojstwami... Gra powinna zapewnić rozrywkę, i tylko to, a nie drażnić i rozpraszać na jakiś bzdetach, które - choć mogę się mylić, bo nie znam się na tym - są prawdopodobnie łatwe do zrobienia.
Wiadomo, że to nie priorytet, ale zawsze warto by władza wiedziała, co gnębi prosty ludek
Khhagrenaxx, interfejs gier (i same gry z przed 20 lat) był o wiele lepszy...
Inna sprawa to sama ta propozycja - rozumiem, że wszystko rzucić i dodawać? Nie można poczekać na większą paczkę? Zresztą z tego co wiem to s1 (jeżeli chodzi o kod) jest zamrożone (od początku czerwca) i będą poprawiane tylko krytyczne bugi. Zmiany będą zachodzić na s2.
Spokojnie ;-)
_________________ Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Aza, gdyby wychodzić z tego założenia, to interfejsy dzisiejszych gier byłyby takie jak 20 lat temu. No bez jaj? "Nie chce ci się nacisnąć 24 klawiszy, żeby zmienić broń? No bez jaj!"
Powiem Ci coś, uwielbiam taki interfejs. Zwłaszcza jak (Taki cRPG na C64) chce uzyskać napój leczący, a muszę w ustawić runę, dziedzinę, moc i gatunek. Albo jak inkantacje muszę przez chat wpisywać, a jak się pomylę to obrywam. A te nowe ułatwienia i bajery w grach mnie wnerwiają, dlatego nie wiem Co to jest Gears of War czy inne pseudo next genowe, kiczowate papki.
dlatego wygaszam tematy bo nie popieram twojego zdanie co do np gears of war
dla niektórych w grach nie chodzi o to by było realistycznie, żeby dać się przykładowo zabić (co do strzelanek) i czekać 10 minut na to aż team skończy misje czy kurczowo po małych kroczkach iść przy ścianie by cie nikt tym jednym strzałem nie położył, to bardziej stresuje i denerwuje niosąc nie przyjemność z rozgrywki a poczucie realizmu gdzie tak naprawde mamy tylko jedną szansę i każda złamana kość boli, w grach chodzi o efekty przede wszystkim i o to żeby nie trzeba było znać np 100 kombinacji klawiszy żeby cokolwiek zdziałać i potrafić
a jak już mówimy o temacie ściślej mówiąc, chyba tym ta gra słynie że nie zabiera dużo czasu jeżeli ktoś go nie ma więc przydałoby to się jednak jak już wyżej wspomniano, a co godzi się z moim przekonaniem, s2 to przyszłość i tam będą wszelkie nowinki wprowadzane poza poprawkami do krytycznych błędów wprowadzanych na każdym świecie
_________________ We're all mad here... You fight to live, I live to fight...
Inna sprawa to sama ta propozycja - rozumiem, że wszystko rzucić i dodawać? Nie można poczekać na większą paczkę? Zresztą z tego co wiem to s1 (jeżeli chodzi o kod) jest zamrożone (od początku czerwca) i będą poprawiane tylko krytyczne bugi. Zmiany będą zachodzić na s2.
Dziękuje za wyczerpującą odpowiedź. Temat zamykam bo wszystko jasne.
_________________ [center]Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.
Ostatnio zmieniony przez Kelk 2009-07-02, 12:36, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum