Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Emilka
2010-10-27, 23:00
Pomoc - mini poradnik
Autor Wiadomość
Salamon


Liberum
Sidan
Gwardzista

Wiek: 34
Posty: 162
Piwa: 6/8

Zloto
Wysłany: 2009-05-24, 15:48   Pomoc - mini poradnik [Cytuj]

Chciałbym przedstawić swoje refleksje, rady, spostrzeżenia, informacje na temat wojowników, rozwoju swojej kochanej postaci i jak najkorzystniejszym graniu spędzając 5-10 minut dziennie kontrolując najważniejsze aspekty. Chciałbym również by na temat nie spoglądali krzywym okiem gracze z wysokimi poziomami, ponieważ wy wiecie co dobre, jednak wiele osób których przybywa do szkoły mogą z tego skorzystać ucząc się na moich błędach, których trochę popełniłem, nie będę wam nic sugerował na siłę, jedynie przedstawiał niektóre racje bytu dobrych sposobów na grę.

Nie wiem czy komuś będzie się chciało to przeczytać ale dla mniej ogarniętych ludzi może to pomóc przed karygodnymi błędami.

Pierwsze pytanie nasuwa się proste, kim zagrać, jaką rasą oraz klasą. Oczywiście odpowiedź na to pytanie jest prosta, w kogo chcemy się wcielić, jest to zabawa a każdy niech gra tym co lubi, tym co mu się podoba, ponieważ bardzo prawdopodobne że na zaawansowanym etapie gry wszystko będzie dobrze zbalansowane i nie będzie dyskryminacji żadnego kierunku rozwoju. Przedstawię niżej jedynie aspekty którymi należy się kierować po wybraniu danej postaci:

========================================================================
1. Jeżeli uważasz że twoja postać musi być silna i zadawać mocne ciosy, patrz punkt 7.

2. Jeżeli uważasz że twoja postać musi być zręczna i często trafiać w przeciwnika patrz punkt 8.

3. Jeżeli uważasz że twoja postać musi być zwinna i często unikać ciosów patrz punkt 9.

4. Jeżeli uważasz że twoja postać musi być wytrzymała, rzadko upadać na polu bitwy i mieć dużo pancerza patrz punkt 10.

5. Jeżeli uważasz że twoja postać musi być żywotna i mieć naprawdę duuuużo życia patrz punkt 11.

6. Jeżeli nie kierunkujesz swoich atrybutów w nic szczególnego, chcesz by po prostu twoja postać była wszechstronna patrz punkt 21.

7. Jeżeli uważasz że twoja postać musi też być żywotna patrz punkt 12, jeżeli musi być też wytrzymała, patrz punkt 13, jeżeli musi być też zwinna, patrz punkt 14.

8. Jeżeli uważasz że twoja postać musi też być żywotna patrz punkt 15, jeżeli musi być też wytrzymała patrz punkt 16, jeżeli ma być też zwinna patrz punkt 17.

9. Jeżeli uważasz że twoja postać musi też być wytrzymała patrz punkt 18 lub 19, jeżeli musi być też żywotna patrz punkt 14 lub 20, jeżeli musi być też zręczna patrz punkt 17.

10. Jeżeli uważasz że twoja postać musi też być zwinna patrz punkt 18 lub 19, jeżeli musi być też zręczna patrz punkt 16, jeżeli musi być też silna patrz punkt 13.

11. Jeżeli uważasz że twoja postać musi też być silna patrz punkt 12 lub 14, jeżeli musi być też zwinna patrz punkt 14 lub 20, jeżeli musi być też zręczna patrz punkt 15.

12. Krasnolud to ktoś dla ciebie. Siła fizyczna to cecha, która charakteryzuje tą postać. Poza opowieściami o krasnoludzkiej sile wiele usłyszeć można o ich niezwykłym zdrowiu.

13. Ork to ktoś dla ciebie. Orki to prawie same mięśnie, a wręcz można by rzec śmiało, że nawet jeszcze więcej mięśni niż u krasnoludzkiej rasy. Nikt nie jest w stanie dorównać wytrzymałości orków.

14. Lacert to ktoś dla ciebie. Nikt nie wie skąd te zimnokrwiste stworzenia czerpią swoją siłę, ale dorównuje ona niemal krasnoludzkiej. W chwili gdy zostaną zaatakowane reagują błyskawicznie, mistrzowsko unikając ciosów. Można byłoby to tłumaczyć przypuszczeniem, że nie lubią bólu, gdyby nie fakt, że ich gruba skóra sprawia że lacerci są najżywotniejszymi rozumnymi stworzeniami jakie można spotkać w Seavranie.

15. Mroczny Elf to ktoś dla ciebie. Rasa ta jest jedną z najzręczniejszych, ustępując w tym polu jedynie sidanom. Żyjąc w ciężkich i niesprzyjających warunkach zarówno pod ziemią jak i na dalekiej północy, mroczne elfy wykształciły zdrowie dorównujące niemal krasnoludzkiemu

16. Sidan to ktoś dla ciebie. Te koto-podobne stworzenia swoimi umiejętnościami bardzo przypominają mroczne elfy, niemniej jednak, to co najbardziej różni Sidanów od mroczniaków to fakt, iż sidani to niestrudzeni myśliwi.

17. Półelf to ktoś dla ciebie. Rasa ta jest wyraźnie słabsza od ludzkich rodziców, natomiast silniejsza od obu elfich ras. W pozostałych cechach, półelfy także są przeciętne, ale ta przeciętność sprawia że podobnie jak ludzie są jedną z najbardziej wszechstronnych ras

18. Elf to ktoś dla ciebie. Elfy pod względem zwinności ustępują jedynie niziołkom i gnomom, ale w przeciwieństwie do tych pierwszych są w stanie dłużej unikać ciosów dzięki swojej wytrzymałości, zaś w odróżnieniu od gnomów potrafią wyprowadzać celne ciosy.

19. Gnom to ktoś dla ciebie. W przeciwieństwie do niziołków, gnomy wiedzą co to znaczy siła fizyczna i nie boją się jej użyć. Podobnie zaś do niziołków potrafią doskonale unikać ciosów przeciwników, co w połączeniu z wysoką odpornością na zmęczenie, pozwala im przeczekać aż przeciwnik się zmęczy i wtedy skopać mu rzyć, że aż miło.

20. Niziołek to ktoś dla ciebie. Niziołki są najsłabszą rasą w kategoriach siły i gdyby nie fakt, że nadrabiają swoje braki w niej innymi cechami dawno zostałyby zmiecione z powierzchni ziemi. Rasa ta jest do spółki z gnomami najzwinniejszą rasą w całym Seavranie, dzięki czemu doskonale unika ciosów wrogów, a całkiem niezła zręczność pozwala im ich często trafiać.

21. Człowiek to ktoś dla ciebie. Ludzie to rasa wszechstronnie uzdolniona. Może dlatego wszędzie ich pełno i w każdym miejscu Seavranu lubią się panoszyć jak u siebie. Prawie jak karaluchy, tylko w przeciwieństwie do nich, ludzi ciężko zabić kapciem. 'Choć próbować zawsze można...'. Ta właśnie maksyma przyświeca nierzadko innym rasom podczas konfliktów z ludźmi. Porównując rasę ludzką do innych, nigdy nie zaczęli oni specjalizować się w jakimś konkretnym rzemiośle, dlatego braki względem innych ras nadrabiają wielką łatwością w nauce wszelakich zawodów.
========================================================================

Kolejnym pytaniem jest jak szybko zdobywać poziomy? Jak grać najkorzystniej, najlepiej wykorzystać swoje tury? Dość błahe pytanie jednak nie dla wszystkich. Sam popełniłem parę błędów lecząc rany turami, oraz na początku grając tylko 1 mieczykiem. Pierwsza sprawa to to że zawsze, ale to zawsze leczymy rany za pomocą świątyni która odnawia 20% naszego życia za kilka sztuk złota(wartość zależna prawdopodobnie od poziomu naszego maksymalnego zdrowia lub poziomu doświadczenia, jednak nie są to wysokie kwoty, do 50 poziomu nie przekroczą 5-10 sztuk złota. Co do broni najlepiej nosić 2 miecze jednoręczne, przynajmniej na potwory, z tarcz uzyskujemy życie oraz pancerz połączony z obroną jednak mają one mniejszą siłę. Przynajmniej na początku taki układ się opłaca, jednak w miarę rozwoju statystyk możemy przejść na tarcze, jednak co do doboru sprzętu zwrócę uwagę na parę kwestii niżej. Teraz jak efektywnie wykorzystywać dobrodziejstwa w wyborze celu:
-od 5 poziomu do 75 możemy trenować na współtowarzyszach ze szkoły, 6 razy dziennie kosztem 1 tury za 2x tyle doświadczenia ile ma nasz współtowarzysz do treningu;) jak widać bardzo korzystna forma zdobywania doświadczenia, nie zmarnujcie jej na wybieranie sobie za cel zbyt silnego przeciwnika (od 75 poziomu koszt treningu wynosi 2 tury)
-od 20 poziomu zaczynają się walki grupowe z potworami, 2 na dzień. Pochłaniają 3 tury więc by korzystniej użyć tury niż na potworku, dzielimy przez 2 poziom potworka na którym trenujemy w normalnej walce z bestiami a potem mnożymy razy 3, jeżeli wyjdzie nam liczba mniejsza niż suma poziomów grupki z którą damy sobie rade bijemy ich!
-od 30 poziomu zaczyna się walka z postrachami, 5 na dzień. Jest to kolejna forma szybkiego zdobywania doświadczenia, jako że pochłaniają 2 tury tak jak zwykłe potwory a dają ponad 2x więcej doświadczenia, jednak ich ilość jest ograniczona;p możemy walczyć z kolegą a nawet trzema przeciwko postrachowi jednak nie jest to zalecane przez mniejszy zysk doświadczenia
-od 40 poziomu zaczyna się walka z grupą bestii, którą jednak musimy rozgrywać z kolegami, a minimum z jednym;p

Walka. Wiele osób popełnia fatalny błąd próbując przy treningach dostępnych od 5 poziomu, oraz podczas walk z potworami atakować za silnego, lub średnio-silnego przeciwnika tracąc tury i dostając znikomą część doświadczenia przegrywając o ułamki życia. Pamiętajcie lepiej mieć pewny zysk niż szansę na 10% większe korzyści. Wystarczy zobaczyć ilu graczy ma przegrane tury, około 100+, niektórzy 400 ;p

Trochę o grze. Co poziom dostajemy 7 cech do rozdania. Limit tur to 180 na zwykłego gracza, co daje nam 36 godzinne przerwy w graniu bez utraty tur. Tury dostajemy co 12 minut. Walcząc z potworami przy ich obrazku i imieniu widzimy 4 cechy decydujące o ich trudności pokonania. Szansa trafienia wroga, decyduje o tym jaką szansę mamy na trafienie potwora, szansa uniknięcia ciosu decyduje o szansie na unik, przewaga fizyczna pokazuje czy mamy większe obrażenia / więcej życia, przewaga pancerza mówi nam czy mamy więcej czy mniej od przeciwnika. Jest 5 opcji która może się tam znaleźć, znaczna / wysoka / średnia / niska / tragiczna - w kolejności od najsłabszej cechy w stosunku do nas do najmocniejszej.

Wypadajki. Coś co wypada z danych potworów o danej szansie i danej wartości. Jest jednak jedna uwaga co do tego, nie należy się kierować tym że dany potwór wyrzuca cenne przedmioty ponieważ dobrze gospodarując pieniędzmi nie będziemy stratni, a wielkich kokosów z wypadajek nie ma, atakujemy po prostu to co jest najekonomiczniej, najłatwiejsze do zabicia i dające dużo doświadczenia (przeważnie więcej/tyle samo w stosunku do naszego poziomu).

Trzecim pytaniem jest jak rozwijać statystyki. To jest jednak naprawdę ciężką sprawą i trzeba trochę przesiedzieć nad tym by rozplanować je odpowiednio. Pod uwagę przy tym wyborze bierzemy 2 rzeczy. Pierwszą jest dobry rozwój postaci, by była ona mocna, dobrze radziła sobie z coraz to lepszymi potworami. Drugą rzeczą są wymagania sprzętowe jednak o tym osobno. Mamy 5 cech do wyboru:
:arrow: siła - odpowiada za zwiększenie podstawowych obrażeń od broni, jest liczona w procentach mnożona przez standardową siłę broni. Wzór na obrażenia to [(siła + poziom) ^ 0.9] * 1.2 - łatwo spostrzec z tego działania iż nawet gdy suma siły i poziomu będzie równa 100 nie uzyskamy 100% większych obrażeń

:arrow: zręczność - odpowiada za szansę na trafienie wroga (zwiększa nasz atak), wzór na bonus to 1.5 * zręczność + 0.25 * zwinność + 3 * poziom

:arrow: zwinność - odpowiada za szansę uninięcia ciosu (zwiększa obronę) wzór jest identyczny jak na atak, jednak odwrotnie przedstawiają się zręczność i zwinność

:arrow: wytrzymałość - odpowiada za 3 rzeczy. Zwiększa czas walki, maksymalne życie oraz każdy punkt zwiększa pancerz o 1. Wzór na zmęczenie to: 20 + wytrzymałość * 0.045 + żywotność * 0.04 + poziom * 0.1

:arrow: żywotność - odpowiada za 2 rzeczy, za nasze maksymalne życie, oraz zmęczenie co widać ze wzoru wyżej. Wzór na maksymalne życie to żywotność * 2 + wytrzymałość : 2 + 4 * poziom

Kolejnym pytaniem na jakie miałem rozjaśnić przed przedstawieniem rozpiski cech było jak inwestować w nie mądrze. Należy pamiętać że jeżeli wybraliśmy rasę oraz klasę sugerującą dany rozwój nie zawsze musi być tak że musimy pakować w to wszystko, tak nie można. Jednak im więcej włożymy tym więcej bonusu zyskamy, co jest oczywistą korzyścią, którą trzeba wykorzystać mądrze jednak nie przesadzić bo wszystko należy rozwijać choć trochę bo jedna czy dwie cechy super rozwinięte nie dadzą nam zwycięstwa. Pamiętać należy też jakie cechy łączymy ze sobą, najlepiej wybrać rasę i klasę taką by w 2-3 cechach mieć największy bonus, ponieważ w 3 cechy najwięcej będziemy pakować. Dla porównania ciekawego połączenia dam przykład, że inwestując w zwinność zyskujemy również trochę zręczności co widać ze wzoru, oraz na odwrót, inwestując w wytrzymałość zyskujemy też dodatkowo trochę życia, a inwestując w życie lub siłę nie zyskujemy niczego za darmo.

Cechy również trzeba inwestować tak by na dany poziom zakładać jak najkorzystniejsze przedmioty które widać że są stworzone dla nas, jesteśmy siłaczem to wybieramy przedmioty które wymagają dużo siły jednak może nam zabraknąć tych kilkunastu punktów zręczności i musimy nabić kolejne kilka poziomów by w końcu coś założyć. Proponuje dla tych którzy chcą grać w tą grę dłużej i z lekką powagą sporządzić rozpiskę wymagań na dany poziom i dążyć do ich rozwoju w odpowiedni sposób w odpowiedniej kolejności.


Uwagi dodatkowe:
-mając tyle samo ataku ile przeciwnik obrony mamy szansę trafienia 50%, wraz ze wzrostem różnicy procent spada
-kupując przedmioty dodające nam do jakiejś cechy, typu siła / zręczność najlepiej kupować takie które dodają nam do cech w które nie inwestujemy przez mały bonus, lub nawet minusowy przez naszą rasę, wtedy resztę możemy włożyć w cechę przez którą dostaniemy kolejny bonus z procentów
-zmęczenie po każdym upadku skracane jest o połowę aż do momentu gdy dojdzie do 3, w tym momencie zostaje
-co upadek tracimy 10% aktualnej obrony
-co upadek obrażenia przeciwnika rosną o 10%
-wraz ze wzrostem poziomu bonusy rasowe oraz klasowe zwiększają się, polecam odwiedzić stronę wiki wojowników http://wojownicy.info/wik...%C5%82%C3%B3wna
-najodpowiedniejsza ilość życia w stosunku do pancerza przy danej ochronie (%) by życie szło równo z pancerzem to:
[x : (100-x) * z]
gdzie x - % ochrony, z - ilość życia (oczywiście trzeba wziąć pod uwagę że system prawdopodobnie zaokrągla i nie zawsze życie zejdzie równo z pancerzem oraz trzeba wziąć pod uwagę że wytrzymałość daje tylko 1 pancerza, za to żywotność 2 życia, jednak tego wyboru trzeba dokonać przy doborze sprzętu, gdy brakuje nam pancerza kupujemy coś co ma tego dużo by zachować proporcje dobre, a gdy mamy go za dużo zmieniamy na coś co ma mniej pancerza a więcej ochrony)
-wraz ze wzrostem liczby punktów które zainwestujemy w siłę stosunek siły+lvla do ilości procentów dodatkowych obrażeń zmniejsza się, co znaczy że im więcej mamy siły tym mniej z tego korzyści, dla przykładu 20 siły (bądź sumy siły i poziomu) daje nam 18 % dodatkowych obrażeń, co daje nam stosunek 1:0.9 (1 siły daje 0.9% obrażeń) ale mając 300 siły stosunek wynosi 1:0.66
link do mojej prowizorycznej tabelki: http://img38.imageshack.us/img38/4360/sila.png
_________________
We're all mad here... You fight to live, I live to fight...
 Autor postu otrzymał 3 piw(a)
Ostatnio zmieniony przez Salamon 2009-05-24, 19:33, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Bractwo Ostrzy
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 3 piw(a):
Arnatos Malvoy, Elasharr, Rysiek
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2009-05-24, 15:59    [Cytuj]

Cytat:
-mając 2x więcej / mniej obrony od ataku przeciwnika jego szansa trafienia jest równa 95% lub 5%

Nie. :>
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-05-24, 16:57    [Cytuj]

Cytat:
-mając 2x więcej / mniej obrony od ataku przeciwnika jego szansa trafienia jest równa 95% lub 5%


Tak naprawdę potrzeba troszeczkę więcej niż 2 razy ;-).

Choć poradnik ma nieprecyzyjnych informacji, to wydaje się być bardzo dobrą pomocą dla nowego gracza.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Salamon


Liberum
Sidan
Gwardzista

Wiek: 34
Posty: 162
Piwa: 6/8

Zloto
Wysłany: 2009-05-24, 19:37    [Cytuj]

hmm więc usunąłem tą linijkę, narazie nie mam na kim sprawdzić dokładnie jaka jest różnica w trafieniu mając 2x tyle obrony ile przeciwnik ataku, narazie mając prawie 2x więcej uzyskuje wynik 11%, jak coś jeszcze nie tak to napiszcie
_________________
We're all mad here... You fight to live, I live to fight...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Bractwo Ostrzy
     
Teme

Temeshshulun
Posty: 7
Postawił 8 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2009-05-24, 21:27    [Cytuj]

nie jestem pewny, ale w podobnych sytuacjach mając 2x przewagę ataku mamy 90% trafienia, a uniku - 10.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Caus

Argh Buntownik
Lykon
Rycerz
Wiek: 34
Posty: 539
Piwa: 11/30
Skąd: Kraków - BG

Zloto
Wysłany: 2009-05-27, 20:09    [Cytuj]

Salamon - to jest funkcja liniowa dla mniej niż 50% i więcej niż 50%, podstaw sobie z 2pary wartości mniejszych niż 50% (nie 5%) i dwie pary wartości większych niżej 50% (nie 95%) i dostaniesz wzory :)

Do obu wzorów jedna z podstawowych rzeczy jakie możesz podstawić jest że atak taki sam i obrona taka sama daje szanse 0.5

Ave
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
     
Semyazza
Semyazza


Semy One
Krasnolud
Berserker
Posty: 5
Postawił 1 piw(a)
Skąd: siedziba Constar'u

Zloto
Wysłany: 2009-05-29, 15:07    [Cytuj]

co to za poraadnik bez krasnoludow?? i co jak chcesz aby postac zadawala duze rany i byla zreczna?
niedopracowane to
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Salamon


Liberum
Sidan
Gwardzista

Wiek: 34
Posty: 162
Piwa: 6/8

Zloto
Wysłany: 2009-05-30, 13:46    [Cytuj]

Semyazza napisał/a:
co to za poraadnik bez krasnoludow?? i co jak chcesz aby postac zadawala duze rany i byla zreczna?
niedopracowane to


zobacz punkt 12., później wejdź na http://wojownicy.info/wiki/index.php5/Rasa i powiedz mi której rasy cechami głównymi są siła i zręczność ?? (te cechy w których mają największy bonus procentowy)
_________________
We're all mad here... You fight to live, I live to fight...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Bractwo Ostrzy
     
Haspen
Sir Frywolne Mango


-
Kamdin
Wiek: 35
Posty: 558
Piwa: 36/132

Zloto
Wysłany: 2009-05-31, 11:08    [Cytuj]

Człowiek prawie że ;P
_________________
"Wojna to wojna, a nie cholerne przedszkole."

Best Book evar: "Mistrz i Małgorzata" Michaiła Bułhakova.

Pomóż mojemu smoczkowi, klikaj! ->
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Bordo!
     
punio7
Lawful neutral


Darodc Tępy
Wiek: 33
Posty: 180
Postawił 3 piw(a)
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2009-06-04, 14:32    [Cytuj]

Cytat:
Wystarczy zobaczyć ilu graczy ma przegrane tury, około 100+, niektórzy 400 ;p

A skąd to wiesz? Mylisz chyba przegrane tury z przegranymi walkami, które nabijają nam się nie tylko kiedy my przegramy ale również kiedy ktoś nas pokona. Jeżeli sądzisz że jesteś dobry to masz mało przegranych walk to jesteś w błędzie ponieważ im większy ma ktoś poziom tym więcej ludzi go atakuje na turnieju i na treningach, zwłaszcza tyczy się to ludzi z topu. Śmiać mi się chce kiedy widzę postać na 16 poziomie, która ma liczbę pokonanych bestii co niejedna postać na 100 poziomie.
Cytat:
Pod uwagę przy tym wyborze bierzemy 2 rzeczy. Pierwszą jest dobry rozwój postaci, by była ona mocna, dobrze radziła sobie z coraz to lepszymi potworami.

Serio? Myślałem że celem w tej grze jest stworzenia jak najsłabszej postaci. No raczej to niezbyt treściwe jest.
_________________


Pomóż zrealizować marzenia starego krasnoluda i dostać mu się na #1 wojo-lam pre ery. Trenuj z: Darodc Tępy ;)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Salamon


Liberum
Sidan
Gwardzista

Wiek: 34
Posty: 162
Piwa: 6/8

Zloto
Wysłany: 2009-06-04, 18:18    [Cytuj]

pierwszy raz tą treść opublikowałem na subforum Turkusu, pisząc wtedy 400, ktoś naprawdę musiał sporo walk z potworami przegrać, i nie mylę je z przegranymi walkami, ponieważ wtedy też były osoby mające 800 przegranych, poza tym ja wiem że nie są to tylko przegrane z potworami jednak do wiadomości komuś nowemu nie jest to strasznie potrzebne. Liczb użyłem tu w przestrodze przed szastaniem swoimi turami na lewo i prawo nie zważając na potknięcia. Możliwe że na tamten okres przesadziłem z tą liczbą, jednak to miało swój cel tak jak twoje porównanie, nikt na 16 poziomie nie może mieć tyle samo zabitych bestii co ktoś na poziomie 100, nierealne..

Sarkastyczne uwagi z dopiskiem swojej oceny nie za bardzo komuś pomagają. Ktoś dłużej grający w Wojowników nie potrzebuje tej lektury, a ktoś kto z niej skorzysta zinterpretuje to odpowiednio 'treściwie'. Jak już pisałem, ładowanie w jedną cechę w której mamy największy bonus nie da nam silnej postaci bo będziemy mieli więcej od innych, jednak trzeba inwestować w to co się naprawdę przyda, co prowadzi do postaci uniwersalnej, radzącej sobie przynajmniej średnio w każdej sytuacji, tak zinterpretuje to świeży gracz, już od pierwszego zdania weźmie sobie do serca by analizować rozwój odpowiednich parametrów, czyż nie?

I btw, albo usilnie starasz się pokazać jako błękitny, albo lubisz irytować ludzi, bo nie powiesz mi że taki jasny niebieski czyta się wygodnie...
_________________
We're all mad here... You fight to live, I live to fight...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Bractwo Ostrzy
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 17