Postanowilem kontynuowac (mloda)tradycje obdarzania Was betami gier ktore czasama zdarza mi sie robic w pracy... ;)
Wiec tak:
Wyscig szczurow:
http://213.227.88.248/~rafal/szczur/test2.html
Naturalnie wersja robocza... trasy sa generowane losowo na podstawie jednej liczby (z jakiegos tysiecznego zakresu.. uz nie pamietam), narazie jest ich tam kilka.
W domysle ma to byc nawet multiplayer... ale do tego jeszcze daleka droga.
Wiem o conajmniej kilku bledach (dzwiek, menu etc.), ale mniejsza z tym.
Wczesniejsze puzzle(z strony 'przederowej' ;) ) w wersji z rankingiem itd. sa aktualnie na swoim docelowym miejscu tj. http://serwiskariery.pl/gry
tam tez pewnie beda trafiac pozostale... tak wiec jak ktos zateskni, to nie krempowac sie.. ;)
daj widok pod kąt bo jak jest centralnie nad szczurem to buba malo mapy widać lub po prostu przesuń go do tyłu
nazwij jakos inaczej ustawienia... lub daj aby na początku gry wybierać szczura, bo hdybym przypadkiem nie wlazł w ustawienia czego zazwyczaj nie robie nie wiedziałbym, że tam można jego staty ustawiać
Ta jest. Szczurek do tyłu... tak by miał dokąd biec. Po skończeniu trasy przycisk restart by się przydał. Wyścig z duchem szczurka(zapis poprzedniej trasy) jak w samochodówkach byłby w pytę. Skoro ma być multi, to jakieś przeszkadzajki jak w mario kart
No i główny problem. Wyjście poza trasę zabiera życie i wolno szczur się tam porusza... Ale w drugim wyścigu napotkałem na zakręt, który prosił się aż o skrót
\
Może czekpointy?
Ogólnie w pytkę
_________________
Obecnie zielony i łuskowaty. I jak zwykle brodaty i bucowaty.
Już na pierwszy rzut oka widać, że przyczepność jest bardziej pożądana. Duża zwrotność = śmierć... albo przynajmniej wielka frustracja z gry.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
daj widok pod kąt bo jak jest centralnie nad szczurem (...)
To nie 3d, zeby sobie rzucac katami. :P
Zostal przesuniety w tyl zgodnie z tym co proponowaliscie dalej.
Cerester napisał/a:
Po skończeniu trasy przycisk restart by się przydał. Wyścig z duchem szczurka(zapis poprzedniej trasy) jak w samochodówkach byłby w pytę. Skoro ma być multi, to jakieś przeszkadzajki jak w mario kart ;)
No i główny problem. Wyjście poza trasę zabiera życie i wolno szczur się tam porusza... Ale w drugim wyścigu napotkałem na zakręt, który prosił się aż o skrót ;P
Restart na koncu dodany.
Cien bylby dosc pokomplikowanym modem, ale nie wykluczam, moze i cos takiego sie wprowadzi. ;)
Odnosnie multi, to jesto w dalszej perspektywie.. o ile wogole, wiec narazie nie bierzcie tego pod uwage... tu jest zbyt wiele zawilosci.
Odnosnie skrotow, jest to zamierzone... tzn. jak rozdysponujesz zyciem szczura odpowiednio, to bedziesz mogl wykozystac takie sciecia.
Gaared napisał/a:
czemu trzymając spację nie mogę skręcać w lewo?
Shift, nie spacje... podpisalem klawisz bo faktycznie moze to byc nie zrozumiale na pierwszy ogien.
Zmienilem tez nieco nazwy w menu.
Kilka poprawek technicznych itp.
co do rankingu, to jest on przygotowany pod docelowa strone.. i po prostu bedzie bral login na ktory jestes zalogowany.. sortowanie tez tam bedzie.
Dodalem prowizoryczny cien... pokazuje sie po kliknieciu restart (nie pamieta go dluzej niz w ciagu restartow jednej mapy.. czyli jak wybierzemy inna - zapomina o nim). Wybiera zawsze ten lepszy cien, tak, ze scigamy sie z najlepszym swoim wynikiem.
Ma problem z finishem(cien ucieka gdzies), ale to zostanie poprawione.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum