Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Wojna
Autor Wiadomość
Bolivar


brak
Wiek: 46
Posty: 1182
Piwa: 94/38

Zloto
Wysłany: 2009-05-18, 11:45    [Cytuj]

Jest jedna opcja... ale... jak zwykle są jakieś ale. Kwestia poprawności działania tego. Nie wiem czy bezpieczniej nie wrzucić tego na S2.
_________________
Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Parn

Wiek: 40
Posty: 178
Piwa: 3/4

Zloto
Wysłany: 2009-05-18, 11:52    [Cytuj]

OK i o to chodzilo, czyli dokladne stanowisko teamu, typu:

"pomysl do rozwazenia, ale raczej nie teraz" - bardzo mi sie podoba, a proby przerabiania czyjegos kodu rozumiem bardzo dobrze. Ani to latwe, ani przyjemne

rownie dobra chociaz pewnie mniej mile widziane byloby stanowisko:

"to nigdy nie zostanie wprowadzone, ani w tej, ani w innej postaci" :)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2009-05-18, 13:18    [Cytuj]

Cytat:
Ja wiem, że to się wydaje proste, ale kod Wojtka taki prosty wcale nie jest ;-)

Jeśli kod jest tak zagmatwany, że nie można w nim znaleźć/poprawić stosunkowo prostych rzeczy, to naprawdę warto byłoby to przepisać zamiast brnąć dalej, bo* im będzie więcej rzeczy do zmiany, tym bardziej się będziecie gubić. Na dłuższą metę tak wyszłoby na lepsze.

* pod warunkiem że Woje nie zamierzają stać w miejscu, ale się posuwać dalej. :)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Kherehabath


Kherehabath
Wiek: 39
Posty: 615
Piwa: 47/48
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-05-18, 13:22    [Cytuj]

Cytat:


Jeśli kod jest tak zagmatwany, że nie można w nim znaleźć/poprawić stosunkowo prostych rzeczy, to naprawdę warto byłoby to przepisać zamiast brnąć dalej, bo* im będzie więcej rzeczy do zmiany, tym bardziej się będziecie gubić. Na dłuższą metę tak wyszłoby na lepsze.

* pod warunkiem że Woje nie zamierzają stać w miejscu, ale się posuwać dalej. :)


Jaja sobie robisz?
_________________
Wymiana gier na PS3, Xboxa 360, PC za darmo! Sprzedawaj używane gry bez prowizji!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-05-18, 13:23    [Cytuj]

Stać w miejscu nie, ale przepisywanie kodu nie wchodzi w grę... biorąc pod uwagę nasz pewien inny plan ;-)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Bolivar


brak
Wiek: 46
Posty: 1182
Piwa: 94/38

Zloto
Wysłany: 2009-05-18, 13:35    [Cytuj]

Fayl, jak by były jakieś komentarze w kodzie to by było łatwiej. Opis bazy danych to by było super. Jednak może zostawmy ten temat - w czasie przerwy na obiad zanalizowałem sprawę i może coś się uda zrobić... jednak nie wiem czy na s1.
_________________
Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2009-05-18, 15:47    [Cytuj]

A może to co pisałem wcześniej. Zwiększenie leczenie do 20% na dzień, aby maksymalne leczneie trwało 5 dni, a nie 7, i danie okresu ochronnego 5 dni. Nie rozwiąże to problemu agresora/obrońcy, ale od czego jest dyplomacja międzygildyjna, sojusze, czy zawieszenia broni... No i przyspieszy to rozgrywkę...
Faktem jest także, ze łupienie 10% wartości gildii jest IMO przesadą, szczególnie na wyższych poziomach, gdzie 10% to jest od 500k w zwyż... Przy braku ograniczenia liczebności gildii, oraz zabezpiecznia bicia słabszych gildii przez silniejsze, to na obecne warunki, właściwie tylko dwie gildie będa się w miarę rozwijać, bo reszta będzie non stop farmiona.
_________________
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Krzysiek
Elasharr
Hersztunio


Ork
Mnich
Wiek: 37
Posty: 138
Piwa: 7/21

Zloto
Wysłany: 2009-05-19, 11:01    [Cytuj]

Hmm, a ja bym jeszcze odrobinę pomarudził. Ale trochę z innej beczki.

Czy nie lepiej by było zmniejszyć ciut rozrzut wyświetlanych leveli atakującego woja?
Bo na początku było widać wszystko - to wiadomo, zupełna przesada

Teraz nie widać ani rasy ani klasy, tylko przybliżony level (np.80-89)
Oczywiście tak jest o niebo lepiej niż miało to być początkowo. Jednak teraz kiedy gildia ma powiedzmy 90% wojów w tym przedziale, to jest zupełny random na kogo się trafi.
Gdyby zmniejszyć rozrzut leveli do powiedzmy 5 (np.80-84) dalej ciężko by było określić kto to, ale by się zawęziło nieco grono podejrzanych.
To by był taki niewielki, ale zawsze element taktyki w wojnie ;) Bo teraz to wlaściwie chyba żadnej taktyki nie ma :)
_________________

Każdy exp jest dobry.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Khhagrenaxx
teetotaler


Wehrwolf
Lykon
Rycerz
Orzeszko
Wiek: 38
Posty: 1032
Piwa: 94/138
Skąd: Silesia Superstar

Zloto
Wysłany: 2009-05-19, 11:12    [Cytuj]

Ja popieram, ale tylko pod warunkiem, że gildia ma rozwinięty jakiś nowy budynek: wieża obserwacyjna, czy coś takiego ;P (pajonk coś podobnego wspominał, chyba ;P ).
_________________
MMA PANOWIE MMA!!!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Gror
Berek z toporkiem

Posty: 26
Postawił 3 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2009-05-19, 11:42    [Cytuj]

To ja się dorzucę do dyskusji - propozycją, którą napisałem tutaj :
http://rivangoth.net/viewtopic.php?p=10440#10440
Jeżeli bardziej pasuje w tym miejscu - to proszę kogoś z władnych o przerzucenie jej do tego tematu.
_________________
Baruk khazad!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Tsumoso
GWN Technocrat


Tsumoso
Krasnolud
Posty: 512
Piwa: 86/82
Skąd: GWN

Zloto
Wysłany: 2009-05-19, 21:56    [Cytuj]

Moim zdaniem przedział powinien rosnąć wraz z czasem - na początku malutki: potem coraz większy.

Np. coś w taki deseń:

Najpierw po 5 lvli.
Od 50 lvla co 10 lvli.
Od 100 lvla co 15 lvli.
Od 150 lvla co 20 lvli
Od 200 lvla co 25 lvli.
Od 250 lvla co 30 lvli.
Od 300 lvla co 35 lvli.
etc
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor"
Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Gildia Wielkich Niezależnych
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 16