Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Emilka
2010-01-02, 21:40
artEfakty
Autor Wiadomość
Matthew
wh?zZ

Matthew
Posty: 8
Postawił 1 piw(a)
Skąd: Włodawa

Zloto
Wysłany: 2009-06-12, 00:41   artEfakty [Cytuj]

Jak w temacie :

1. z tego co wiem, poprawnie pisze się artEfakt, a nie artYfakt, no ale szczegół :P
2. jakie artefakty trzeba mieć, żeby móc bonusy ponad 7 poziom podnosić, bo nigdzie jakoś nie znalazłem tego?
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Jennahan


-
Posty: 142
Piwa: 8/3

Zloto
Wysłany: 2009-06-12, 00:52    [Cytuj]

Takie, których najstarsi górale nie znają :P A tak naprawdę to nie istnieją takowe niestety :P
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-06-12, 00:53    [Cytuj]

Ale moooże kiedyś zaistnieją ;P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Niebieskooki

Otto Niebieskooki Vakkos

Wiek: 32
Posty: 195
Piwa: 4/24

Zloto
Wysłany: 2009-06-12, 09:30    [Cytuj]

przydało by sie je wprowadzic, nie tylko na S2, ale także na S1
_________________

Człowiek Barbarzyńca Niebieskooki
Uczeń Turkusowej Szkoły Rycerskiej

..::Grow in Power::..

Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  GWN
     
mef
bold & beautiful


Kristall Mef
Posty: 421
Piwa: 29/24
Skąd: Bydgoszcz

Zloto
Wysłany: 2009-06-12, 15:37    [Cytuj]

Ograniczenie do 7 poziomów jest "w sam raz", najlepszy sposób by na świecie zapanowała równość. ;P

Gdyby dalszy rozwój zależał od znalezienia przedmiotów, to znowu ludzie by płakali: A niech to Tsumoso znowu znalazł i jak grać w tą grę?! ;P
_________________
..::Grow in Power::..
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Banda Upiornej Czaszki
     
Assaoth


;]
Krasnolud
Barbarzyńca

Yrourenstrroner Cabaleugain
Posty: 157
Piwa: 6/25
Skąd: Brogowa

Zloto
Wysłany: 2009-06-12, 17:46    [Cytuj]

Jennahan, Krasnale obleśne pewnie już coś znalazły ;P
_________________

"Iluwen Bordowy to wtyka niebieskich!!!!!!"
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Piraci Morza Czaszek
     
Salamon


Liberum
Sidan
Gwardzista

Wiek: 34
Posty: 162
Piwa: 6/8

Zloto
Wysłany: 2009-06-16, 18:19    [Cytuj]

czy złym pomysłem byłoby teraz wykorzystanie słabości pieniędzy w grze? ja bym wprowadził listę artefaktów w obieg u handlarza jednak teraz są 2 koncepcje

1. Na każdy kolejny poziom powyżej 7 potrzebny jest ten sam artefakt kosztujący xxx złota (dużo np 100 tys.) lub xxx talonów (np 10-20-30)

2. Na każdy kolejny poziom powyżej 7 potrzebny jest kolejny nowy artefakt (na 8 inny na 9 inny na 10 inny) kosztujący coraz więcej złota / talonów

bardziej byłbym za pieniędzmi ponieważ tego każdy ma dużo a powiedzmy sobie szczerze, jeżeli przeciwnik z tego profitu będzie miał 10-20 punktów np żywotności więcej, wynik walki na tym jakoś zbytnio nie ucierpi prawda? szacując lecące złoto i wymaganie poziomowe, np na tym 120 poziomie artefakt kosztowałby 200k (ja spokojnie miałem wolne 400k), potem np na 150 kosztowałby nie bagatela 500k (szacunkowo) itd, administracja mogłaby zrobić sobie postać i przez powiedzmy 5-10 minut mając nieskończoną ilość turek bić potworki i zobaczyć na 150 poziomie ile złota można wyciągnąć
_________________
We're all mad here... You fight to live, I live to fight...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Bractwo Ostrzy
     
mat27
drobny wojak

mat27
Posty: 24
Piwa: 4/1

Zloto
Wysłany: 2009-06-16, 21:14    [Cytuj]

skoro niewiele zmieni te 10-20pkt żywotności, to po co się tym bawić w ten sposób? lepiej umagiczniać graty i niech one dodają do ataku/obrony/czegokolwiek, chyba lepiej zainwestować w graty zbędną mamonę, a jeszcze lepiej to dać mi, bo lubię sobie przegrać w kości w karczmie :P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Salamon


Liberum
Sidan
Gwardzista

Wiek: 34
Posty: 162
Piwa: 6/8

Zloto
Wysłany: 2009-06-16, 21:35    [Cytuj]

niezupełnie to tak idzie, chcesz więcej to musisz trochę wybulić, po to zrobili blokadę żeby był jakiś umiar, ale ja chcę z blokady zrobić po prostu dostępne ale z większą trudnością/kosztem
_________________
We're all mad here... You fight to live, I live to fight...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Bractwo Ostrzy
     
Spider4

Posty: 718
Piwa: 31/52

Zloto
Wysłany: 2009-06-16, 21:57    [Cytuj]

Salamon, jakie 10-20 zycia?

Profit Kondycja daje:
I - 10
II - 30
III - 60
IV - 100
V - 150
VI - 210
VII - 280
na kolejnych lvl
VIII - 360 życia
IX - 450
X - 550

Znajomość Pancerza
VIII - 720
IX - 900
X - 1100 pancerza

to według ciebie różnica 10-20 życia?

Cieżka ręka daje:
I - 2
II - 6
III - 12
IV - 20
V - 30
VI - 42
VII - 56
na kolejnych dawal by:
VIII - 72
IX - 90
X - 110% dmg


Do tego dodaj fakt, że najlepiej zarabiają klasy unikowe, a jeszcze lepiej unikowe z regeneracją (paladyn?)


EDIT: przy takim zysku cena 100k lub 10-30 talonów wydaje się śmieszna, zwłaszcza, że gorsze rzeczy więcej talonów kosztują.

EDIT: czy wy też oczyma wyobraźni zauważyliście np. szermów biegających z 10+ Cieżkiej ręki i pancerza/życia? ;P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Salamon


Liberum
Sidan
Gwardzista

Wiek: 34
Posty: 162
Piwa: 6/8

Zloto
Wysłany: 2009-06-16, 23:02    [Cytuj]

jakbyś zauważył, napisałem 10-20 żywotności, a co daje do żywotności nie życia? co dodaje do cech nie atrybutów?

nie chodzi mi by umożliwić rozwój wszystkich profitów, ale np rasowe nie są szkodliwe i o te głównie tu chodziło, o te 10-20 żywotności u lacertów dla przykładu

profity klasowe zostają do 7, cechowe też, bo za duży bonus na późniejszym poziomie by dawały, oraz profity bojowe zostałyby niezmienione

do czego dążę? by dozwolić jedynie tych rasowych co głównie miałem na myśli, które nie są szkodliwe a każdy wydawałby gromadzone niepotrzebne mu pieniądze na ten profit
_________________
We're all mad here... You fight to live, I live to fight...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Bractwo Ostrzy
     
Spider4

Posty: 718
Piwa: 31/52

Zloto
Wysłany: 2009-06-16, 23:05    [Cytuj]

Salamon, wiesz słysząc plotki o zagmatwaniu kodu śmiem wątpić w to, że gra rozróżnia profity. Raczej na zasadzie wszystkie w jednym worku bez mozliwości (łatwego) dopisania, że tylko te można rozwijać.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 19