Więc tak mamy pasek idle bezczynności. Zaczyna on wojnę w położeniu 0
I przesuwa się w granicach -100 +100.
Bazowe przesunięcie paska to +1 co godzinę.
Każdy szturm lub obrona liczy się na minus wedle wzoru.
-100/ilość członków ---> dla szturmu
-100/ilość członków/2 --->dla obrony
Jeśli pasek idle jakiejś gildii osiągnie +100 gildia przegrywa.
Proste i chyba funkcjonalne rozwiązanie. Nie wyznacza jakiegoś sztywnego końca wojny.
Wymusza jednak ciągłe działania wojenne. Pozwala jednak działać strategicznie bo po dużym szturmie idle spadnie nam na - i będzie sporo czasu na leczenie. Za to po długiej bezczynności lub bierności będzie zmuszał do podjęcia akcji.
Wpierw napisałem to w dyskusji ale zaraz stwierdziłem że bardziej pasuje tutaj.
Pomysł niezły ale do modyfikacji. Bardziej w tej grze operujemy innymi jednostakmi czasu niż godzina: turami i dniami. Dlatego też proponuję dostosować ten pomysł do Dnia a nie godziny. zwłąszcza że nie każdy może non stop wisieć na necie.
wz ór jeszcze zakłada że atakujący zdobywa więcej punktów. Większość dotychczasowych wojen w tej erze s1 bła wywoływana przez silniejsze gildie i ten zapis spowoduje że będą oni miel kolejną przewagę nad obrońcą. No chyba że ograniczy się widoczność leveli nadciągającego wroga do powiedzmy przedziałów "progowych leveli" a po ich zakończeniu to co 20 lvl
"progowy level" to level na któym postać w sposób wyraźny wzmacnia się na przykład poprzez wykupienie profitu.
dlaczego? wiem tylko że jestes zblizony lvl do mnie na pzykład a nie ja na 81 a ty na 99 podczas gdy w gildi są postacie własnie w tym przekroju. W obecnej wojnie GWNu przeciw BG 90% postaci mieściło się w przedziale 80-99lvl więc ta informacja raczej niewiele dawała, a tak to chociaż wiadomo ze można zblokować kogoś w przedziale swojego lvl.
A co za różnica +1 na godzinę czy +24 na dzień. A co godzinę jest bardziej dynamicznie.
Co prawda ja i tak jestem zwolennikiem przejścia na system przeliczeń ala reddragon w wojnach. Bo z tego się ogame robi.
Właśnie na podstawie reddragona wysunełem te wnioski o czasie. Chciałem też ograniczeia członków w gildiach jak w reddragonie (może tylko ten limit większy), ale to już zbyt dużo by było
O ograniczeniu liczebności gildii to ja już piszę od dawna, ale jakoś do nikogo to nie trafia... Liczebność powinna być dobrana do ilosći aktywnych graczy na serwerze, ale jeśli zaczniemy manipulować liczebnościami, to trzeba też uwzględnić w tym zmiany w cenach budynków, bo mniej licznym trudniej osiągnąć takie same poziomy jak wielkiej gildii. Dalej, nadal nie ma czegoś takiego jak stopniowanie siły gildii, czyli poziom gildii, itp, oraz nie ma ograniczeń co do ataku. Co z tego że ograniczymy liczebność do np. 25 osób na gildię, skoro gildia 25 osób z 100 poziomami, może z palcem w rzyci rozjechać gildię 25 osób z 80 poziomami, a nikt im tego nie zabroni, ani ich nie powstrzyma, ani też słabszemu nie pomoże...
odnosnie przedzialu leveli to sie zgadzam, przedzial powinien pozwalac od czasu wywnioskowac kto atakuje, w przypadku 20 poziomow nie ma takiej mozliwosci ...
Koniaku chodź w woelu kwestiach się nie zgadzamy, tutaj masz całkowitą rację. Popieram Twą wypowiedź w całości ( podobnie jak Arnatosa pomysł). Może zrobić ankietę dla graczy czy byliliby za takimi pomysłami, by Team wiedział w jaką stronę ma iść rozwijając grę?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum