I. Nazwa powinna być utrzymana w kanonie średniowiecznego fantasy.
II. Decyzje o wyszczególnionych wyjątkach podejmują moderatorzy.
III. Przykłady dopuszczalne podano na zielono.
1. Wulgarne, obraźliwe nazwy gildii lub niestosowne z innych powodów.
Zabrania się nadawania gildiom nazw:
a) obraźliwych, zawierających wulgarne słowa lub wywołujących obrzydzenie u innych graczy.
Uwagi:
Za wulgaryzmy uznaje się także te zakamuflowane (anagramy, obca pisownia, zapis fonetycznie brzmiący jak słowo wulgarne, itd.)
b)dyskryminujących bądź nawołujących do nienawiści na tle zabronionym przez prawo (np. rasowym, etnicznym, religijnym, orientacji seksualnej, itd.) a także odnoszących się do wszelkich nurtów politycznych.
c) seksistowskich lub związanych w jakikolwiek sposób ze sferą intymną.
Uwagi:
Dozwolone są jednak pewne niebezpośrednie i nieobraźliwe formy nawiązań do sfery intymnej pod warunkiem, że są mocno uzasadnione w klimacie średniowiecznego fantasy:
- Krasnoludzcy Lubieżnicy
- Gildia Rakmijskich Kurtyzan
itd.
d) obraźliwych dla religii, imion bogów znanych religii, jak i nazw związanych z obecnie wyznawanymi religiami.
Uwagi:
Dopuszczalne są jednak imiona bóstw nie czczonych już obecnie, wymyślonych oraz istot demonicznych, diabłów, aniołów, itd.:
- Czciciele Aldaore
- Zakon Rexxel
- Kult Marduka
Podobnie jest z imionami istot demonicznych, diabelskich, aniołów, itd.
Przy dobieraniu nazwy związanej z religią zachęcamy do zapoznania się z panteonem Seavranu.
e) związanych z uzależnieniami
Uwagi:
Dopuszczalne są imiona nawiązujące do używek lub substancji odurzających o ile są dobrze uzasadnione w klimacie, bez wyraźnej intencji obrażenia osób uzależnionych:
- Bractwo Pijanych Gnomów
- Gildia Piwożłopów
2. Złe formatowanie nazw gildii.
Zabrania sie nadawania gildiom nazw:
a) składających sie ze zdań lub ich fragmentów oraz powszechnie znanych akronimów.
b) składających się z niewymawialnych ciągów głosek.
c) zawierających szczególnie rażące błędy ortograficzne oraz te, w których brakuje spacji pomiędzy poszczególnymi członami nazwy.
Uwagi:
Drobne błędy, literówki bądź braki polskich ogonków będą interpretowane jako niekwalifikujące do zmiany nazwy organizacji.
3. Funkcje w grze, imiona nieklimatyczne.
Zabrania się nadawania gildiom nazw:
a) będących w sprzeczności ze średniowiecznym klimatem gry.
b) mających na celu podszycie się pod pełnienie jakiejś funkcji w grze.
c) mających na celu podszycie się pod inną gildię
Próby podszywania się pod inne gildie, udawania przynależności do grona administratorów i moderatorów karane będą permanentnym banem na konto lidera gildii oraz usunięciem organizacji.
10 przykładowych i prawidłowych nazw gildii: Czarne Zastępy
Legiony Rexxel
Czciciele Aldaore
Strażnicy Is'Mortu
Bractwo Wyznawców Zła
Gildia Złodziei
Drużyna Miecza
Gwardia Jorunda Krwawego
Wojownicy z Zaświatów
Obrońcy Lotharis
Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Ostatnio zmieniony przez Phil 2011-06-02, 23:26, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum