W ankiecie widoczne są ciągłe narzekanie może lepiej zrobić nowy temat niż wkurzać moderatorów, którzy za chwile zrobią splita i zaczną rzucać ostrzeżeniami
W każdym razie... skoro team nie składa się z takiej wielkiej i prężnej grupy testerów jak za czasów pana W. i testy przeprowadzane są za pomocą graczy, to nie powinny być testowane w wymiarze 6-7 miesięcznym tylko 3-6 tygodniowym. Ja proponuje mnożnik tur x4-8 i questy bez doświadczenia tylko zwiększone nagrody pieniężne, talony( przy tak szybkiej rozgrywce nie da się uzbierać odpowiedniej ilości, aby zakupić "cacko" w sklepie kompleksowym). Tak czy siak "lepsi gracze" będą wykonywać zadania jak najszybciej się da, aby być w topie, bo żal im będzie 30 xp w początkowej fazie gry
A jak w późniejszym etapie podzielić co ma być hardem a co zwykłym serwerem... za pewne po wprowadzeniu wyższego mnożnika s1 osiągnie wartość turyx2-3 na dzień, a hard x1 co prawda spowoduje to kolejne zmiany. Na pewno wojen ale to też można przyspieszyć 2-3 krotnie zresztą prędkość marszu powinna zależeć od odległości między gildiami, które powinny być usytuowane na mapie. Mapa może być prymitywna jak w "Wojakach"(nie chcę tu nikogo urazić), poza tym w opisie świata są gotowe mapy wystarczy wprowadzić możliwość ulokowania gildii w danym miejscu( tak wiem łatwo się mówi ).
Co do sprzętu... Retro pokazuje, że im prostszy sprzęt tym lepiej, chociaż wystarczyłoby podzielić obecny sprzęt na s1,s2 i hardzie dla danej klasy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum