Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy projekt news #3.
Autor Wiadomość
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
  Wysłany: 2015-10-18, 21:24   Nowy projekt news #3. [Cytuj]

Dobry wieczór, droga Społeczności!

Jako, że od ostatniej informacji o projekcie minęły już 3 tygodnie, dziś zdamy małą relację z postępu naszych prac nad grą. Oto czym się przez ten czas zajmowaliśmy:

1. Dopracowywaliśmy interfejs gry. Zaszło w nim kilka zmian w stosunku do prezentowanego w pierwszej informacji. Jest już bliski wersji finalnej, ale ponieważ to wciąż praca w toku, możliwe, że dokonamy jeszcze kilku drobnych zmian (i uzupełnimy brakujące przyciski). Szata graficzna jest już ostatecznie ustalona, pozostało nam zaprojektować tylko kilka ekranów w otwieranych przyciskami okienkach i przemyśleć ich ostateczną treść oraz wybrać optymalny układ elementów. Poniżej znajdziecie planowany wygląd okna biblioteki oraz, gdy spojrzycie w górny prawy róg - zobaczycie interfejs funkcjonalny po zmianach.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/66432436/EK/teaser/teaser-3a.jpg

2. Usprawniony interfejs graficzny został już częściowo zaimplementowany.

3. Ralz szlifował mechanizmy sztucznej inteligencji. Została nieco stonowana, gdyż w swoich działaniach w pierwotnej formie była bardzo agresywna i ekspansywna. Na obecną chwilę załagodzona wersja to domyślne zachowanie AI, ale gdy zostaną zaimplementowane opcje rozgrywki, będzie można swobodnie personalizować poziom trudności.

4. Przeprowadziliśmy pierwsze balansowanie, obecnie każdy z graczy startuje z jednakową ilością wojsk. Zasady rozgrywki uległy doprecyzowaniu (np. ruch wojsk z jednego obszaru na drugi, można dokonywać już tylko raz na turę).

W najbliższej przyszłości będziemy pracować nad:

1. Ukończeniem prac projektowych interfejsu i zakończeniem jego implementacji.
2. Zaimplementowaniem opcji gry i personalizacji ustawień rozgrywki.
3. Dodaniem grafiki powitalnej do ekranu startowego gry.
4. Importem wszystkich posiadanych przez nas tekstów o Seavranie do gry, wliczając w to również te najstarsze, pisane jeszcze w czasach I czy II ery Wojowników. Znajdą się w prezentowanym wcześniej dziale "Biblioteka".
5. Ustaleniem warunków wygranej, które zakończą rozgrywkę.
6. W pizdu innych poprawek - dop. Ralz

Na koniec, pozostaje mi tylko zdradzić, że już za tydzień przedstawimy pierwszą zapowiedź gry w formie krótkiego filmiku.

Pozdrawiamy wszystkich graczy!
Phil & Ralz
 Autor postu otrzymał 6 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 6 piw(a):
Talphion, Amerth, Kherehabath, Arnatos Malvoy, Haspen, Irmo
Ralz
Psychonim


Wiek: 38
Posty: 170
Piwa: 29/15

Zloto
Wysłany: 2015-10-21, 22:53    [Cytuj]

Dodam tylko, że przy tworzeniu gry bawimy się wyśmienicie... a po wczorajszych testach na kumplach w pracy stwierdzam, że sama koncepcja ma racje bytu ;)

Do tego, nawet gdyby nas teraz dopadła dżuma, to i tak grę skończymy... w takiej czy innej formie ma się rozumieć...

No i w kwestii czystej formalności - całość będzie naturalnie w pełni darmowa - religia nam zabrania się sprzedawać... ;P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 17