Wysłany: 2011-04-09, 11:48 Majowa aktualizacja - VI odsłona
Garść różnych zmian i... zmian.
Aktualizacja gry zbliża się powoli, tymczasem jednak pora na kolejną dawkę informacji, co się w niej znajdzie. Dziś ciąg dalszy tematu z zeszłego tygodnia, czyli notka o różnych nowościach i zmianach. A właściwie głównie o zmianach, bo tym razem nie poruszymy żadnego z nowych elementów.
Zacznijmy zatem od wspomnianej zmiany w wędrówkach po mapie. Dotychczas podróż odbywała się w chwili gdy następował nowy dzień wirtualny. Od aktualizacji będzie się ona odbywać natychmiast, a postać będzie ograniczona jedynie punktami podróży. Co to oznacza? W praktyce to, że będzie można odwiedzić więcej niż jedno miasto dziennie. Kto zechce może wykorzystać całe 100 punktów podróży jednego dnia, przemierzając 100 ryw*, jednakże kolejnego będzie mógł przebyć jedynie odległość nie większą niż dzienna regeneracja - czyli 30 ryw.
*) 1 rywa - miara odległości w świecie Seavranu, równa 4.2 km
Drugą z istotnych zmian, będzie modernizacja wzoru na progi awansów na wyższe poziomy doświadczenia. Od 275 poziomu, ilości potrzebnego do awansu doświadczenia zaczną stopniowo coraz bardziej wzrastać, by przy około 330 osiągnąć bardzo wysokie wartości. W jakim celu zostało to wprowadzone? By wyrównać różnice poziomowe w czołówce i poprawić równowagę pomiędzy topowymi postaciami. Dzięki temu także różnice poziomowe pomiędzy osobami z pierwszej dziesiątki i ostatniej top 50 spadną z kilkudziesięciu do kilkunastu, bez wpływu na niczyje miejsce w rankingu.
Odnowione zostało także okienko taktyczne, by było przyjemniejsze dla oka i bardziej przejrzyste.
Zmiany dotknęły także niezbyt estetycznie wyglądającego, starego nagłówka zapisu walki. Nowy został zorganizowany w sposób bardziej przejrzysty i wygodny w odczycie, jako druga część reformy wyglądu logów walki.
Na koniec zaś warto wspomnieć o zmianach w leczeniu. Dotychczas, koszt leczenia obliczany był dla 20% całości życia postaci. I ten koszt podlegał zniżkom wynikającym z wzniesionego w gildii lub szkole lazaretu. Niestety, miał swoje wady. Przyjmijmy, że zniżka jaką oferuje medyk wynosi 10%, a koszt wyleczenia 20% HP 5 miedziaków podczas, gdy my chcemy wyleczyć 80% HP. W obecnym systemie zniżka nie zadziałałaby, bo zostałaby zaokrąglona dla paczki 20% HP z 4.5 miedziaków do 5. Zatem za wyleczenie 80% zapłacilibyśmy 20 miedziaków. Nowy mechanizm leczenia wyeliminuje ten problem. Od teraz koszt leczenia obliczany jest dla 1% HP, choć minimalna paczka jaką można wyleczyć to nadal 20%. Ponadto, zniżka wynikająca z lazaretu będzie obejmować koszt całkowity leczenia, a nie koszt 20% paczki. Zatem w powyższym scenariuszu, lecząc 80% HP ze zniżką 10%, zapłacimy 18 miedziaków, nie 20.
W dzisiejszej notce to już wszystko, zapraszamy za tydzień. Tematem kolejnej będą różne zmiany we wzorach. Do przyszłego tygodnia zatem!
Zespół S:W
_________________ Herold nie odpowiada na prywatne wiadomości.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum